LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gezocht: (bijna-)pensionado's voor documentaire

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
Evavanbarneveld
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 apr 2018 11:04

Gezocht: (bijna-)pensionado's voor documentaire

Ongelezen bericht door Evavanbarneveld »

Beste forum-gebruikers,

Met veel interesse heb ik de reacties en handige tips gelezen op dit forum over pensioen. Voor de research voor een nieuwe documentaire over de fase van pensioen, ben ik op zoek naar mensen die binnenkort met pensioen gaan of net hun pensioen zijn gestart. Graag zou ik u interviewen (telefonisch of in persoon) over hoe u tegen het aanstaande pensioen aankijkt (waar kijkt u naar uit en waar ziet u tegenop?) of hoe u deze nieuwe levensfase tot nu toe ervaart en invult.

De documentaire wil laten zien welke veranderingen pensioen met zich meebrengt, dat het een spannende nieuwe levensfase is en welke nieuwe kansen, maar ook uitdagingen daarbij komen kijken. Op dit moment doe ik research voor de film, daarna zal duidelijk worden bij welke producent dan wel omroep de film gemaakt zal worden.

Wie weet vindt u pensioen geweldig, beter dan verwacht? Of misschien vindt u het een uitdaging, gewend aan het ritme van een baan, om opnieuw uw tijd vorm te geven? En als u nog met pensioen moet gaan, met welk gevoel gaat u deze nieuwe fase in?

Ik hoor het graag! Graag zou ik met u in contact komen om uw verhaal te horen in deze researchfase van de documentaire (u wordt dus niet gelijk gefilmd). Als u interesse heeft, kunt u mij een privé-bericht sturen via deze site of mailen naar: [email protected]. Natuurlijk ook als u meer informatie wil.

Veel dank alvast voor uw reactie.

Hartelijke groet,

Eva van Barneveld
Freelance journalist en documentairemaker
Laatst gewijzigd door Evavanbarneveld op 11 apr 2018 13:41, 3 keer totaal gewijzigd.

stofzuigertje

Re: Gezocht: (bijna-)pensionado's voor documentaire

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Bij 50+ proberen, hier zitten naast ouderen ook vele jongeren waar je niets aan hebt.

Gesloten