LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Grote bussen vervangen.

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.

Kleine bussen ipv grote bussen.

Peiling eindigde op 22 feb 2016 17:31

Kleine bussen
1
50%
Grote bussen
1
50%
 
Totaal aantal stemmen: 2

vraagvoorproject
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 feb 2016 16:23

Grote bussen vervangen.

Ongelezen bericht door vraagvoorproject »

Misschien is het niet iets voor deze site maar ik zou het toch maar vragen. Voor school moet ik een eigen politieke partij opzetten en een van onze onderwerpen is kleinere bussen ipv grote lange bussen. In 't Gooi zijn veel grote bussen nooit vol en dat geeft altijd vragen. Waarom geen kleinere efficiente bussen? Alleen nu zouden we graag willen weten wat jullie hier van vinden? En of dit misschien een goede oplossing is voor dit probleem? Ook zouden we graag een reactie willen van een busschauffeur van Conexxion die weet waarschijnlijk meer van volle bussen en kleine bussen.

Bedankt voor uw reactie!

Vriendelijke groet.

rookje
Berichten: 49
Lid geworden op: 06 feb 2016 19:39

Re: Grote bussen vervangen.

Ongelezen bericht door rookje »

Goed advies, kleine bussen!

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Grote bussen vervangen.

Ongelezen bericht door kweenie »

Dan krijg je dus de situatie dat de grote bussen, die je toch nodig hebt omdat die in de spits moeten rijden, buiten de spits stilstaan en dat er daar bovenop nog een voorraad kleine bussen aangeschaft moet worden, die juist in de spits stil staan. Ik denk dat dat een veel te kostbare situatie gaat worden en dat er dan toch beter de bussen die er toch al zijn kunnen worden gebruikt.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Grote bussen vervangen.

Ongelezen bericht door moederslink »

En wat te denken van treinen? Hoe vaak rijden die niet half vol - half leeg buiten de spits en tijdens de spits kun je staan :evil:
Dan ook maar buiten de spits treinen laten rijden met maar 1- 2 wagons ?
En in het Gooi gaat bijna niemand met de bus neem ik aan :oops:
Wat worden de andere speerpunten van uw nieuwe politieke partij? :wink:

Gesloten