LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Is biomassa wel zo milieuvriendelijk?

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Is biomassa wel zo milieuvriendelijk?

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Ten opzichte van Open haard is is biomassa in Pellet kachel vele malen schoner!

Maar als je nu Aardgas of zonneboiler hebt totaal niet en vervuilde enorm!

Dus ten opzichte van wat ga je vergelijken?

kuklos
Berichten: 9768
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Is biomassa wel zo milieuvriendelijk?

Ongelezen bericht door kuklos »

marc1766 schreef:
27 jan 2020 10:00
angel1978 schreef:
22 jan 2020 08:50
Als je nu eerst eens zorgt dat je de boel goed doordacht hebt en weet waar je over praat, voordat je allerlei complotsites gaat quoten. Vooralsnog geven je posts niet heel veel aanleiding om de inhoud echt serieus te nemen.
Tenzij je niks meer mag geloven wat er op het net staan en alles gelogen is heb je gelijk,
Ook dat schrijft helemaal niemand in dit topic.
marc1766 schreef:
27 jan 2020 10:00
maar er staan toch genoeg berichten waar het allemaal niet zo rooskleurig is als men ons wil laten geloven:
Dus als het geschreven is klopt? Alles wat eenmaal zwart op wit staat klopt?
"En het is niet zo rooskleurig als men ons wil laten geloven?" Ik vraag me af welke nieuwsbronnen jij tot je neemt, maar ik krijg vooral continu te horen dat het allemaal heel erg is en er zelfs een klimaatcrisis is.
marc1766 schreef:
27 jan 2020 10:00
https://www.micfilfilters.nl/advies/co2 ... heepvaart/
https://www.nieuwsbladtransport.nl/sche ... dpr=accept

IK denk dat we als we angel1978 vooral al deze berichten moeten negeren en net doen of ze niet bestaan, want ontkennen is lekker makkelijk he.
Dat schrijft hij helemaal niet.
De berichten die je nu aanhaalt zijn bekend. Scheepvaart is zeer vervuilend en er wordt door de media weinig aandacht aan besteed.
marc1766 schreef:
27 jan 2020 10:00
Ik kan doorgaan met dit soort berichten, maar ach dat is allemaal complot theorie volgens sommigen hier,
Ook dit heeft werkelijk helemaal niemand hier gezegd.

marc1766
Berichten: 179
Lid geworden op: 12 apr 2010 16:08

Re: Is biomassa wel zo milieuvriendelijk?

Ongelezen bericht door marc1766 »

kuklos schreef:
27 jan 2020 13:25
marc1766 schreef:
27 jan 2020 10:00
angel1978 schreef:
22 jan 2020 08:50
Als je nu eerst eens zorgt dat je de boel goed doordacht hebt en weet waar je over praat, voordat je allerlei complotsites gaat quoten. Vooralsnog geven je posts niet heel veel aanleiding om de inhoud echt serieus te nemen.
Tenzij je niks meer mag geloven wat er op het net staan en alles gelogen is heb je gelijk,
Ook dat schrijft helemaal niemand in dit topic.
marc1766 schreef:
27 jan 2020 10:00
maar er staan toch genoeg berichten waar het allemaal niet zo rooskleurig is als men ons wil laten geloven:
Dus als het geschreven is klopt? Alles wat eenmaal zwart op wit staat klopt?
"En het is niet zo rooskleurig als men ons wil laten geloven?" Ik vraag me af welke nieuwsbronnen jij tot je neemt, maar ik krijg vooral continu te horen dat het allemaal heel erg is en er zelfs een klimaatcrisis is.
marc1766 schreef:
27 jan 2020 10:00
https://www.micfilfilters.nl/advies/co2 ... heepvaart/
https://www.nieuwsbladtransport.nl/sche ... dpr=accept

IK denk dat we als we angel1978 vooral al deze berichten moeten negeren en net doen of ze niet bestaan, want ontkennen is lekker makkelijk he.
Dat schrijft hij helemaal niet.
De berichten die je nu aanhaalt zijn bekend. Scheepvaart is zeer vervuilend en er wordt door de media weinig aandacht aan besteed.
marc1766 schreef:
27 jan 2020 10:00
Ik kan doorgaan met dit soort berichten, maar ach dat is allemaal complot theorie volgens sommigen hier,
Ook dit heeft werkelijk helemaal niemand hier gezegd.
marc1766 schreef: ↑
27 jan 2020 10:00
angel1978 schreef: ↑
22 jan 2020 08:50
Als je nu eerst eens zorgt dat je de boel goed doordacht hebt en weet waar je over praat, voordat je allerlei complotsites gaat quoten. Vooralsnog geven je posts niet heel veel aanleiding om de inhoud echt serieus te nemen.

Misschien moet jij kuklos ook eens goed leren lezen aangezien angel1978 over komplot theorie begon te schrijven, wel naar anderen wijzen terwijl je zelf ook niet goed kunt lezen!

kuklos
Berichten: 9768
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Is biomassa wel zo milieuvriendelijk?

Ongelezen bericht door kuklos »

marc1766 schreef:
27 jan 2020 18:35

marc1766 schreef: ↑
27 jan 2020 10:00
angel1978 schreef: ↑
22 jan 2020 08:50
Als je nu eerst eens zorgt dat je de boel goed doordacht hebt en weet waar je over praat, voordat je allerlei complotsites gaat quoten. Vooralsnog geven je posts niet heel veel aanleiding om de inhoud echt serieus te nemen.

Misschien moet jij kuklos ook eens goed leren lezen aangezien angel1978 over komplot theorie begon te schrijven, wel naar anderen wijzen terwijl je zelf ook niet goed kunt lezen!
Ja dat zal het zijn. Jij begint te krijsen zodra je ergens een e-nummer ziet, opent een topic met NineforNews als bron, weet het verschil tussen een complottheorie en een complotsite niet, maar ik moet leren lezen. :roll:
Jij bent niet in staat om het verschil tussen "allerlei complotsites quoten" en "niks meer mag geloven wat er op het net staan en alles gelogen is heb je gelijk" te snappen. Maar ik moet gaan leren lezen. Ja hoor. :roll:

Aanvulling: @marc1766, seriously? Als je dit onderwerp wil bediscussiëren, kom dan met goede bronnen, dus geen complotsites. En als je op bepaalde zaken wordt gewezen, begin dan niet direct als een peuter terug te slaan en te overdrijven dat wij roepen dat alles onzin is. Dan hebben we een discussie. Een echte discussie.

Gesloten