Klacht DHL.

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
dvdbergh

Klacht DHL.

Ongelezen bericht door dvdbergh » 12 dec 2017 11:37

Op 23 Oktober 2017 heb Ik een poef bested bij Kumeko design. Op 15 nov komt dit pakket aan bij het distributie centrum van DHL en staat de bestelling in "in afwachting van planning". Deze melding blijft staan zonder dat er iets verandert. Ik neem contact op en ook de medewerker vindt dit vreemd en gaat dit uitzoeken. Dan blijkt dat het pakket te groot is en opgeschaald is naar een "bedrijfsstatus". Na heel veel telefoontjes en het verzoek een leidinggevende te spreken, dat niet wordt toegestaan, moest Ik dit melden bij de verzender. Die kan opdracht geven tot onderzoek. Ik heb geen enkel recht als betaler en besteller. Ik kan nog niet eens een klacht of claim indienen. Ook dit moet via de verzender! Gisteren heb Ik weer contact opgenomen en blijkt de status "closed" te zijn. De verzender heeft wederom contact opgenomen met DHL.

mahadma

Re: Klacht DHL.

Ongelezen bericht door mahadma » 12 dec 2017 17:35

De enige die kan klagen/iets met de verzender heeft = de verkoper van uw poef. U kunt alleen bij de verkoper klagen.

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio » 12 dec 2017 18:04

U bent niet de betaler aan DHL. U heeft de webwinkel betaald en deze heeft DHL ongeschakeld. U bent dus ook geen partij voor DHL. De enige die een potje kan breken is de afzender, deze heeft immers DHL ingeschakeld en deze heeft de factuur betaald.

breien

Ongelezen bericht door breien » 12 dec 2017 18:44

dvdbergh schreef:Op 23 Oktober 2017 heb Ik een poef bested bij Kumeko design. Op 15 nov komt dit pakket aan bij het distributie centrum van DHL en staat de bestelling in "in afwachting van planning". Deze melding blijft staan zonder dat er iets verandert. Ik neem contact op en ook de medewerker vindt dit vreemd en gaat dit uitzoeken. Dan blijkt dat het pakket te groot is en opgeschaald is naar een "bedrijfsstatus". Na heel veel telefoontjes en het verzoek een leidinggevende te spreken, dat niet wordt toegestaan, moest Ik dit melden bij de verzender. Die kan opdracht geven tot onderzoek. Ik heb geen enkel recht als betaler en besteller. Ik kan nog niet eens een klacht of claim indienen. Ook dit moet via de verzender! Gisteren heb Ik weer contact opgenomen en blijkt de status "closed" te zijn. De verzender heeft wederom contact opgenomen met DHL.
Wat u kunt doen is hier op het forum alle topics door lezen over problemen met de post (DHL, Post.nl, dpd enz). Dan bent u wel tot het eind van het jaar zoet. U bent geen klant bijn DHL. U zult contact moeten opnemen met de afzender.

corinnevandeven

Ongelezen bericht door corinnevandeven » 05 nov 2019 14:28

Ik heb op 11 oktober een pakje verstuurd met DHL. Het is de allereerste maar ook meteen de allerlaatste keer dat ik dit middels DHL doe. Het pakje is nog steeds niet aangekomen bij de ontvanger en het is inmiddels 5 november.
Ik heb uren gebeld met de klantenservice en er is een casenummer aangemaakt. Tot nu toe heeft niemand me kunnen vertellen waar mijn pakje gebleven is.
Kennelijk is het nu al voor de 2e keer retour verzonden naar mijn huisadres. De juffrouw van de klantenservice - die ik zojuist sprak - kon me niet vertellen of ik de verzendkosten retour zou krijgen.
Het is werkelijk te gek voor woorden!

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink » 08 nov 2019 13:18

Nou nu maak ik dat ook mee :
en gisterenavond tot 2100u zitten wachten en vandaag tot 1300u zitten wachten:
krijg ik via de mail te lezen dat ik op beide tijdstippen niet thuis was en beide pakjes naar het ophaalpunt zijn gebracht :evil: .

ZeerPrivé

Ongelezen bericht door ZeerPrivé » 08 nov 2019 13:35

moederslink schreef:
08 nov 2019 13:18
Nou nu maak ik dat ook mee :
en gisterenavond tot 2100u zitten wachten en vandaag tot 1300u zitten wachten:
krijg ik via de mail te lezen dat ik op beide tijdstippen niet thuis was en beide pakjes naar het ophaalpunt zijn gebracht :evil: .

Hoop niet dat je een wasautomaat besteld hebt? Ik vind DHL een drama, koop al bij enkele shops geen spullen meer omdat ze met DHL werken.

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink » 08 nov 2019 14:01

Nee hoor , geen wasmachine , die zou ik sowieso liever in een stenen winkel in de buurt kopen.
Een pakje heb ik nu net opgehaald en het andere ligt morgen klaar ...dus hup morgen maar weer op de fiets.... :D
Je kunt boos worden of wat dan ook , helpt toch allemaal geen bal.

Plaats reactie