LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Krijgen we te veel reclame voorgeschoteld?

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
Erthanax
Berichten: 9617
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Krijgen we te veel reclame voorgeschoteld?

Ongelezen bericht door Erthanax »

Inpakken in aluminiumfolie hielp in 1969 tegen de nieuwe scanner van de kijk- en luistergeldcontroleur. Dan helpt het nu vast ook. Je ziet bovendien gegarandeerd geen reclame meer.

witte angora
Berichten: 30559
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Krijgen we te veel reclame voorgeschoteld?

Ongelezen bericht door witte angora »

Jawel, maar aluminiumfolie is niet zo milieuvriendelijk.

kampersh
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 jun 2013 15:13

Re: Krijgen we te veel reclame voorgeschoteld?

Ongelezen bericht door kampersh »

Ben het ook goed zat, al die reclames. Ook de cookies probeer ik te ontgaan voor zover ze tot meer reclame lijden.

gewicht
Berichten: 87
Lid geworden op: 18 nov 2009 19:28

Re: Krijgen we te veel reclame voorgeschoteld?

Ongelezen bericht door gewicht »

Schaf een ontvanger aan, al of niet via je provider, waarmee je tenminste 2 programma`s tegelijk kunt op nemen.( en ook nog 1 rechtstreeks kan kijken)
Voordeel: je neemt alleen op wat je de moeite waard vind en je kijkt vanaf je "schijf" wanneer het jouw uitkomt. En.. heel belangrijk je draait alle reklame gewoon snel door en kan stoppen voor een plasje en/of borrel. N.b. het is niet alleen de reklame die irritant is wat denk je van al die zogenaamde "bekende Nederlanders" die hun eigen programma of elkaars programma zoveel mogelijk promoten. Om onpasselijk van te worden. :lol:

Kees Phaff
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 mar 2020 16:03

Re: Krijgen we te veel reclame voorgeschoteld?

Ongelezen bericht door Kees Phaff »

Heel irritant zijn de paar minuten van Marielle Tweebeeke en Jeroen van Nieuwsuur - de paar minuten zijn in de praktijk altijd 10 minuten vol met reclame

ConsuVentje
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 feb 2020 18:28

Re: Krijgen we te veel reclame voorgeschoteld?

Ongelezen bericht door ConsuVentje »

Lieve mensen, lees het bericht eerst 😑 voordat ‘een mening’ wordt gepost (daar hebben we in ons land al héééééééééééél veel van). Doel van het bericht was de noodzaak om te verkennen of er enige regels of controle is op de hoeveelheid reclame diaree die we moeten ondergaan. De reden en noodzaak van af en toe reclame is (zelfs mij) ruimschoots bekend...

Erthanax
Berichten: 9617
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Krijgen we te veel reclame voorgeschoteld?

Ongelezen bericht door Erthanax »

Wat verwacht u op een forum als dit, anders dan meningen?
En waarom spreekt u van een noodzaak om te verkennen of...? Ik zie die noodzaak helemaal niet.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Krijgen we te veel reclame voorgeschoteld?

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

@ Consu Ventje,

Welkom terug en ik weet dat je op elke vraag voor jou goede en foute antwoorden zult vinden.
U vraagt en wij geven een mening.

Met meerdere Smart Tv's in huis met Harddisk eraan... NPO 1, 2 en 3 dus 3 toestellen die heel veel opnemen en soms kijk ik Life.
Ook RTL & SBS kijk ik via een Desktop die ook kan opnemen....
Dan spoel je alle reclame door, iets eerder beginnen is zeldzaam te laat en uitlopen wel... en daar heb ik ook geen probleem meer mee!

Een plaspauze of bier halen, meestal beide gaat prima tussendoor.
Ook de Actualiteit is vaak niet alles interessant, en ook Radar en Kassa, gewoon doorspoelen!

Dat ik dan soms enkele dagen op achter loop, maar ben van reclame af!

Gesloten