LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Consumentenonderzoek naar een visvervanger!

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
Hanzehogeschool
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 apr 2018 20:56

Consumentenonderzoek naar een visvervanger!

Ongelezen bericht door Hanzehogeschool »

Met drie leerlingen van de opleiding voeding en diëtetiek van de Hanzehogeschool doen wij onderzoek naar de smaakbehoefte voor een vegetarische visvervanger. Wij hebben namens het voedingscentrum een opdracht gekregen om een nieuw gezond product op de markt te brengen. Het product dat wij willen ontwikkelen is een vegetarische visvervanger. Met ons product willen wij de mensen die om verscheidende reden geen vis eten toch helpen om aan hun aanbevelingen van omega- 3 vetzuren te komen. Om ons product zo goed mogelijk te laten aansluiten bij de behoefte van de consument proberen we er met deze enquête achter te komen welke smaak en uiterlijke eigenschappen deze visvervanger moet hebben.

Het invullen van de enquête duurt 5 minuten. :D

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... sp=sf_link

Alvast bedankt! :)
Laatst gewijzigd door Radar op 06 apr 2018 14:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht door Moderator verplaatst naar 'Onderzoek'

Erthanax
Berichten: 9681
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Consumentenonderzoek naar een visvervanger!

Ongelezen bericht door Erthanax »

De vragen zijn op zijn zachtst gezegd onlogisch, zowel naar inhoud als in opbouw/volgorde.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Consumentenonderzoek naar een visvervanger!

Ongelezen bericht door scontra »

Ingevuld, maar een echte keuze voor niet namaak vis kan niet worden gemaakt.
Heb geen behoefte aan een vis- of vleesvervanger en eet meerdere malen per week een vlees- of kipproduct en éénmaal per week vis.
Al die zgn. vervangers zit ik niet op te wachten, koop ik nooit en zal dat niet gaan doen ook.
In mijn optiek is het bij de de zgn. vervangers alleen maar geldklopperij door voor een goedkoop product de hoofdprijs te durven vragen.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Consumentenonderzoek naar een visvervanger!

Ongelezen bericht door scontra »

fonsflons schreef:Geprobeerd in te vullen maar het lukte mij op de computer niet om de antwoorden te omcirkelen zoals gevraagd werd. In plaats daarvan heb ik ze aangevinkt.
Ik kon geen Vinkje zetten , maar wel een rondje aanklikken. :lol:

Gesloten