LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onderzoek occasion aankoop

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
Roesink
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 mei 2018 11:58

Onderzoek occasion aankoop

Ongelezen bericht door Roesink »

Geachte heer / mevrouw,

Voor mijn opleiding commerciële economie doe ik een onderzoek naar de verkoop van occasions.
Ik zoek mensen die wel eens een occasion hebben gekocht en tussen de 30 en 75 jaar oud zijn.

Alvast bedankt voor het invullen.

Link naar enquête: https://www.survio.com/survey/d/K2O3U5T2N9T2D9O3O

NeoDutchio
Berichten: 12310
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Onderzoek occasion aankoop

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Nu weet ik dat ik altijd wat anders ben dan de rest, maar bij vraag 3: koopt men geen andere auto als de oude op is? Ik zie nergens de optie vervanging staan. Of ben ik de enige die een auto vervangt als deze op is?
Bij vraag 17 mis ik ook de optie “geen”. Ik hoef geen extra diensten na een aankoop.
En waarom zou ik mijn postcode moeten invullen? Er staat geen reden bij, dus wil ik ook liever niet vermelden.

Succes met de enquete.

piet987654
Berichten: 258
Lid geworden op: 11 dec 2017 17:16

Re: Onderzoek occasion aankoop

Ongelezen bericht door piet987654 »

Erg leuk die vraag wat garage's kunnen verbeteren als service naar de klant. Namelijk een AUTOMAAT als leenauto. Vaak komt het voor dat er staat: Altijd een leenauto bij een beurt of reparatie. Maar ja, Daar sta je dan met die aangeboden schakelbak met je automaat rijbewijs.
dus ik moet verplicht een garage hebben op loopafstand, lees max 5 Km.

stofzuigertje

Re: Onderzoek occasion aankoop

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ik moest kiezen uit Lease, onderhoud of andere dingen maar doe alles zelf en wil niets maar dan maar willekeurig invullen.

Ik hoef geen garantie op 170 km afstand en ik zoek mijn geliefde merk/type/uitvoering en dan rij ik gewoon.... hoe de garage is maakt niets uit, als de auto en prijs verhouding maar goed is!

Ik mis dus de open mogelijkheid als die ontbreekt voor antwoord niet van toepassing en zo....

Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: Onderzoek occasion aankoop

Ongelezen bericht door Revoked »

24 pagina's vragen..
. pfff.... opgehouden.

NeoDutchio
Berichten: 12310
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Onderzoek occasion aankoop

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

piet987654 schreef:Erg leuk die vraag wat garage's kunnen verbeteren als service naar de klant. Namelijk een AUTOMAAT als leenauto. Vaak komt het voor dat er staat: Altijd een leenauto bij een beurt of reparatie. Maar ja, Daar sta je dan met die aangeboden schakelbak met je automaat rijbewijs.
Er zijn garages die het doen. Bij mijn vorige auto moest ik het op tijd aangeven bij de dealer die vervolgens weer een auto met automaat huurde bij de concurrent. Alles op kosten van de dealer. Moet ik er wel bij zeggen dat de auto zoveel slijtage en onderhoud had dat die huurkosten er al lang uit waren.

Gesloten