LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onderzoek online consumentenelektronica

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
PBSPascal
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 apr 2015 11:47

Onderzoek online consumentenelektronica

Ongelezen bericht door PBSPascal »

Hi allemaal,

Ik zal me even kort voorstellen. Ik ben Pascal en volg de opleiding Commerciële Economie op Avans Hogeschool te Den Bosch. Een onderdeel van mijn laatste jaar is het afstuderen, waar ik momenteel mee bezig ben.
Ik studeer af bij het bedrijf redcoon Benelux B.V. te Tilburg. Een verplicht onderdeel in de scriptie is het houden van een enquête (fieldresearch). Ik heb echter nog veel respondenten nodig!

Zouden jullie mij kunnen helpen met het invullen van een enquête? Ik heb 2 enquêtes, er hoeft er echter maar 1 ingevuld te worden. Zie hieronder:

Ben je klant bij redcoon.nl? Vul dan deze enquête in:
http://www.thesistools.com/web/?id=462965

Ben je nog geen klant bij redcoon.nl? Vul dan deze enquête in:
http://www.thesistools.com/web/?id=463029

Het invullen van de enquête zal maximaal 10 minuten van jouw tijd in beslag nemen. Deelname aan deze enquête is volledig anoniem.

Alvast bedankt voor jouw deelname!

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Onderzoek online consumentenelektronica

Ongelezen bericht door olaf79 »

Waar ik dus helemaal niks van snap is waarom een zich zelfrespecterende opleiding studenten gaat verplichten een enquete te doen. Het doel van een onderzoek is antwoord te geven op de probleemstelling en onderzoeksvragen. Soms is een enquete dan een goed middel. Soms zijn er betere methodes.

Klaas Jan
Berichten: 1696
Lid geworden op: 29 apr 2014 15:28

Re: Onderzoek online consumentenelektronica

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

Het doel c.q. de onderzoeksvraag staat op de eerste pagina van de enquête: '...onderzoek aan het uitvoeren naar wat een webshop op het gebied van consumentenelektronica aan toegevoegde waarde kan aanbieden.'
Als je snel aan veel gegevens wilt komen is een enquête een prima middel.

Eric.
Berichten: 10
Lid geworden op: 28 nov 2010 19:08

Re: Onderzoek online consumentenelektronica

Ongelezen bericht door Eric. »

Beste Pascal,

Ik heb je enquête ingevuld. Zou je die van mij ook willen invullen? Ik zoek nog voornamelijk nog respondenten uit de provincies Noord-Brabant en Limburg dus hoop dat je mij kunt helpen. Het kost je slechts 5 minuten.

https://survey.parantion.nl/?s=51bdb7fe ... 6bfab&a=lF

Alvast bedankt.

Groet Eric

PBSPascal
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 apr 2015 11:47

Re: Onderzoek online consumentenelektronica

Ongelezen bericht door PBSPascal »

Bedankt voor het invullen van mijn enquête! Ik heb nog rond de 350 respondenten nodig dus heb nog een lange weg te gaan.

Hi Olaf, naast mijn enquête houd ik interviews af bij leveranciers als harman/kardon, Onkyo en Yamaha om zo de toegevoegde waarde te kunnen achterhalen van de leveranciers van redcoon.

@Eric, ik vul jouw enquête nu in, bedankt!

Gesloten