LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onderzoek online consumentenelektronica

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
PBSPascal
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 apr 2015 11:47

Onderzoek online consumentenelektronica

Ongelezen bericht door PBSPascal »

Hi allemaal,

Ik zal me even kort voorstellen. Ik ben Pascal en volg de opleiding Commerciële Economie op Avans Hogeschool te Den Bosch. Een onderdeel van mijn laatste jaar is het afstuderen, waar ik momenteel mee bezig ben.
Ik studeer af bij het bedrijf redcoon Benelux B.V. te Tilburg. Een verplicht onderdeel in de scriptie is het houden van een enquête (fieldresearch). Ik heb echter nog veel respondenten nodig!

Zouden jullie mij kunnen helpen met het invullen van een enquête? Ik heb 2 enquêtes, er hoeft er echter maar 1 ingevuld te worden. Zie hieronder:

Ben je klant bij redcoon.nl? Vul dan deze enquête in:
http://www.thesistools.com/web/?id=462965

Ben je nog geen klant bij redcoon.nl? Vul dan deze enquête in:
http://www.thesistools.com/web/?id=463029

Het invullen van de enquête zal maximaal 10 minuten van jouw tijd in beslag nemen. Deelname aan deze enquête is volledig anoniem.

Alvast bedankt voor jouw deelname!

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Onderzoek online consumentenelektronica

Ongelezen bericht door olaf79 »

Waar ik dus helemaal niks van snap is waarom een zich zelfrespecterende opleiding studenten gaat verplichten een enquete te doen. Het doel van een onderzoek is antwoord te geven op de probleemstelling en onderzoeksvragen. Soms is een enquete dan een goed middel. Soms zijn er betere methodes.

Klaas Jan
Berichten: 1696
Lid geworden op: 29 apr 2014 15:28

Re: Onderzoek online consumentenelektronica

Ongelezen bericht door Klaas Jan »