LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onderzoek sociale uitsluiting op werk

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
Rosan1997
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 apr 2018 12:59

Onderzoek sociale uitsluiting op werk

Ongelezen bericht door Rosan1997 »

Beste leden,

Ik ben op het moment bezig met het schrijven van mijn thesis en het zou mij heel erg helpen als jullie deze vragenlijst voor mij zouden willen invullen. De gegevens die verzameld worden zijn volledig anoniem, en de vragenlijst duurt ongeveer 5 minuten.

De vragenlijst is het beste in te vullen met computer, of met de mobiel in de horizontale stand.

https://goo.gl/forms/LCEeqOg65soIOQYh1

Alvast bedankt!!! :)

DezeGene
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 jun 2017 14:53

Re: Onderzoek sociale uitsluiting op werk

Ongelezen bericht door DezeGene »

goede actie.
in mijn geval heb ik er niet mee te maken, wel dat je soms vanwege je inkomen niet mee kunt doen met anderen omdat je gewoon het geld er niet voor (over) hebt.
wat ik wel zie, en mij erg aan stoor is dat je bv in ziekenhuizen en andere instellingen, maar ook op kantoren mensen van de huishoudelijke dienst volledig genegeerd ziet. er kan geen groet vanaf, alsof ze versmolten zijn met het interieur dat ze verzorgen.

ik heb diep respect voor hun werk, en hoe belangrijk is het wel niet dat werkplekken schoon zijn?
daar mag wel wat meer waardering voor.
en als groot bedrijf mag je ze wel eens verrassen met een doos bonbons of bosje bloemen.

elke schakel is belangrijk in een ketting, de ene niet meer als de andere.

stofzuigertje

Re: Onderzoek sociale uitsluiting op werk

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als Personeelszaken nieuwe mensen aan neemt en je word verplicht samen te werken kan het fout gaan!

Beter is als je een voor selectie maakt en de werkvloer waar je vaak jarenlang samen moet werken laat beslissen wie word aangenomen.
Verder is elk mens anders en sommige werken liefste alleen, andere in groep en je hebt leiders en volgers.....
Zomaar willekeurige bij elkaar zetten en je moet dan maar...... daar zit een groot probleem!

Zo wil ik niet naast iemand die praat en eet zitten en rond spetterde.... en dan komt die leuke collega in de kantine wel alleen of op afstand te zitten.
Als hij zich niet aanpast en luisterde krijg je dit gedrag.
Je kunt ook niet zomaar bij bevriende collega's aansluiten als je niet in de groep paste!

Bedrijven die de laatste selectie door afdeling en toekomstige collega's laat doen hebben minder problemen en dat gaat meestal beter!

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Onderzoek sociale uitsluiting op werk

Ongelezen bericht door renewouters »

Ingevuld. succes met je thesis!

witte angora
Berichten: 30720
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Onderzoek sociale uitsluiting op werk

Ongelezen bericht door witte angora »

Prima enquete.

HADES2001
Berichten: 539
Lid geworden op: 27 mar 2015 17:51

Re: Onderzoek sociale uitsluiting op werk

Ongelezen bericht door HADES2001 »

leuk en origineel onderzoek voor een student, succes!

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Onderzoek sociale uitsluiting op werk

Ongelezen bericht door sjohie »

Prima enquête over een actueel en relevant onderwerp, dus ook ingevuld.

Gesloten