LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ongewenste telefonische benadering AD

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
82GruisMadrid
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 dec 2017 11:09

ongewenste telefonische benadering AD

Ongelezen bericht door 82GruisMadrid »

Oktober 2018 heb ik mijn abonnement op het dagblad AD beeíndigd. Ik word vanaf eind november dagelijks telefonisch benaderd door 4 verschillende nummers, die ik niet opneem omdat ze voor mij onbekend zijn. Na onderzoek op internet blijken deze nummers van Het AD te zijn en staan ze bekend als zeer irritant. IK heb Het Ad benaderd met de vraag of dit gestopt kan worden. Het bleef 1 dag rustig, maar het begint nu gewoon weer opnieuw. Ik negeer de telefoontjes, maar vind het zeer irritant. Ik ben benieuwd of meer mensen hier ervaring mee hebben.

M.Gruisinga

16again
Berichten: 16030
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: ongewenste telefonische benadering AD

Ongelezen bericht door 16again »

ipv het AD benaderen, had ik zo'n telefoontje opgenomen, en gevraagd of ze willen stoppen.

Lowieze
Berichten: 6540
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: ongewenste telefonische benadering AD

Ongelezen bericht door Lowieze »

82GruisMadrid schreef:
14 dec 2018 12:23
Oktober 2018 heb ik mijn abonnement op het dagblad AD beeíndigd. Ik word vanaf eind november dagelijks telefonisch benaderd door 4 verschillende nummers, die ik niet opneem omdat ze voor mij onbekend zijn. Na onderzoek op internet blijken deze nummers van Het AD te zijn en staan ze bekend als zeer irritant. IK heb Het Ad benaderd met de vraag of dit gestopt kan worden. Het bleef 1 dag rustig, maar het begint nu gewoon weer opnieuw. Ik negeer de telefoontjes, maar vind het zeer irritant. Ik ben benieuwd of meer mensen hier ervaring mee hebben.

M.Gruisinga

Als u nu één keer wel opneemt en aangeeft dat u gebruik wilt maken van het recht van verzet, dan vallen ze u niet meer lastig.

Costnix
Berichten: 1081
Lid geworden op: 26 nov 2016 10:27

Re: ongewenste telefonische benadering AD

Ongelezen bericht door Costnix »

Voor hardnekkige gevallen heb ik een scheidsrechtersfluitje bij de hand :-)
Maar.... het recht van verze heeft mijn voorkeur.

kuklos
Berichten: 9737
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: ongewenste telefonische benadering AD

Ongelezen bericht door kuklos »

Zoals meerdere mensen al aangaven, neem wel op en geef aan dat je niet meer gebeld wil worden.

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: ongewenste telefonische benadering AD

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Het zal het AD niet zijn, maar een callcenter die voor hun belt. Het beste kunt u daar aangeven geen interesse te hebben. Zo langu namelijk niet opneemt blijven zij bellen.

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: ongewenste telefonische benadering AD

Ongelezen bericht door renewouters »

Costnix schreef:
14 dec 2018 15:28
Voor hardnekkige gevallen heb ik een scheidsrechtersfluitje bij de hand :-)
Maar.... het recht van verze heeft mijn voorkeur.
En jij denkt werkelijk dat zo'n kinderachtig fluitje helpt? De call center machine draait het nummer de volgende dag gewoon weer opnieuw. Gewoon op een normale manier zeggen dat je geen belangstelling hebt werkt nog altijd het beste. Plus dat je niet meewerkt aan de verhuftering van de maatschappij.

Daarnaast help je misschien studenten die voor hun studie moeten werken aan een permanente gehoorbeschadiging.

juliomariner
Berichten: 4781
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: ongewenste telefonische benadering AD

Ongelezen bericht door juliomariner »

Het fluitje dient alleen gebruikt te worden voor de energie vergelijkers - collectieven, microsoft bellers en ander geboefte. Het moet dus niet gebruikt worden voor door eerlijke bedrijven ingehuurde callcenters want dit zijn gewoon eerlijke medewerkers die gewoon hun werk doen. Daarbij zal zo'n eerlijk callcenter ook altijd na het gesprek wijzen op het recht van verzet
Dat voorgenoemde oplichtende geboefte mag wel de fluitbehandeling krijgen

Gesloten