Opwarming van de aarde: leugen?

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
snuffel1

Re: Opwarming van de aarde: leugen?

Ongelezen bericht door snuffel1 » 19 okt 2019 10:38

Als ik enkel naar Nederland kijk dan valt er nog best wel veel te winnen. Nederland houdt na de randstad niet op maar het bedrijfsleven denkt van wel. Het gevolg is dat mensen van heinde en ver naar hun werk in de randstad reizen omdat er hun provincie geen werk te vinden is. Het zou ook anders kunnen door het werk naar de mensen brengen en niet de mensen naar het werk laten reizen want dan neemt de verkeersdrukte af en stimuleert mensen om de auto vaker te laten staan. In de Achterhoek ook een deel van Nederland trekken de mensen weg omdat er domweg geen werk te vinden is en grote bedrijven zich daar niet willen vestigen vanwege het imago gevoel en de bereikbaarheid terwijl het wegennet en het vervoer over water net zo goed geregeld zijn als in de randstad. Ik zie enkel maar voordelen want mensen hoeven geen uren lang meer te reizen, de files nemen af, de treinen zitten niet meer bommetje vol en de uitstoot van schadelijke gassen neemt ook af.

kweenie

Ongelezen bericht door kweenie » 19 okt 2019 11:34

kuklos schreef:
18 okt 2019 20:42
Theotrucker schreef:
18 okt 2019 20:31
Niet omdat hij dingen weet en zegt. Dat is erg dun. Ik verwacht meer van de politiek.
Je beantwoordt nog steeds de vraag niet. Wat is dan wel een reden om op iemand te stemmen?
En waarom wil jij bepalen wat voor iemand een legitieme reden mag zijn om op een persoon of partij te stemmen?
Dat zegt Theotrucker ook niet. Hij zegt alleen dat hij het een aparte reden vindt om op iemand te stemmen en dat hij meer van de politiek verwacht. Misschien in het vervolg eerst beter lezen wat iemand schrijft voordat je kritiek levert?

Wat voor iemand een goede reden is, is puur persoonlijk. Van mijn part stem je alleen op mensen die 1,78 meter lang zijn. Dat zou ik ook een aparte reden boven, naar het is natuurlijk wel een legitieme reden. (En in mijn ogen een net zo nietszeggende reden als dat iemand 'dingen weet een zegt'. Dat geldt namelijk voor nagenoeg iedereen.)

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora » 19 okt 2019 12:48

snuffel1 schreef:
19 okt 2019 10:38
Nederland houdt na de randstad niet op maar het bedrijfsleven denkt van wel. Het gevolg is dat mensen van heinde en ver naar hun werk in de randstad reizen omdat er hun provincie geen werk te vinden is. Het zou ook anders kunnen door het werk naar de mensen brengen en niet de mensen naar het werk laten reizen want dan neemt de verkeersdrukte af en stimuleert mensen om de auto vaker te laten staan.
Het zou al een heel eind schelen als er meer werk in de Flevopolders zou komen. Daar is ruimte zat. Prima infrastructuur, in verhouding tot de Randstad betaalbare huizenprijzen, alles wat je nodig hebt is er.

Theotrucker

Ongelezen bericht door Theotrucker » 19 okt 2019 14:13

Ik ga hier niet allemaal mijn redenen oplepelen als ik ga stemmen. Voor mij eigenlijk meer op een partij dan op een persoon.
Het is voor mij veel meer dan die ene vraag of de aarde opwarmt, ja of nee.
Daar heb ik minstens vier A4 tjes voor nodig. Daar zit hier niemand op te wachten.
Het gaat om veiligheid, scholing, lonen, belastingen, pensioenen, zorg voor mensen, over kinderen, over nationale veiligheid, internationale veiligheid. En nog veel meer.

Eigenlijk politiek.

scontra

Ongelezen bericht door scontra » 19 okt 2019 14:34

fred- schreef:
18 okt 2019 16:35
Daarom stem ik FVD, Baudet weet dingen en zegt het ook.
Waarom zou je op iemand stemmen die alleen maar de draai naar de politiek heeft gemaakt omdat hij nergens, maar dan ook helemaal nergens anders meer aan de bak kon/kan komen en zich toch op de e.o.a. wijze van een "vorstelijk inkomen" moet voorzien.
Net als Wilders, veel roepen aan de zijlijn en dan alleen nog maar over wat de ontevreden Nederlander graag wil horen, maar waar je tot in de verste verte geen oplossing voor hebt of zult vinden en wat je ook nooit waar kunt maken, maar wel een stemmen trekker is.
Er alleen maar zitten en af en toe maar iets roepen en ontkennen wat sommigen graag willen horen en dat alleen maar voor de poen en nergens anders voor, t'jonge, jonge,jonge, daar heeft toch helemaalniemand iets aan, behalve dan Baudet en Wilders samen met hun meelopers.

Theotrucker

Ongelezen bericht door Theotrucker » 19 okt 2019 14:42

Hopelijk is dit niet alleen voor abonnees leesbaar.!

https://www.limburger.nl/cnt/dmf2019101 ... it-gemeten

Theotrucker

Ongelezen bericht door Theotrucker » 19 okt 2019 17:14

Of valt dat ook onder leugen..?

sake1987

Ongelezen bericht door sake1987 » 19 okt 2019 19:17

Wij vervuilen onze aarde , maar vandaag nog stoppen met het maken van plastic en andere vervuilende stoffen doen we niet.
Zolang de oliemaatschappijen grof geld verdienen en samen met onze bestuurders bij dezelfde clubs zitten zal dit niet veranderen.
Maar op de plek waar ik nu zit, is al ijs zee en woestein geweest. De aarde gaat in de loop van vele jaren naar de zon en er weer vanaf. En wij helpen nu een handje mee. Maar och de Dinosaurus hebben hun tijd gehad, straks zijn wij er niet meer en zal er iets anders komen.

Plaats reactie