Personalised nutrition

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
kweenie

Re: Personalised nutrition

Ongelezen bericht door kweenie » 27 mei 2019 22:22

kuklos schreef:
27 mei 2019 20:40
Interessant en nuttig. Maar de voor mij persoonlijk belangrijke zaken raak je onvoldoende.

1) Bewezen effectiviteit van de werking.
2) En dus ook het buiten de deur houden van alternatieve therapeuten en kwakzalvers.
3) Volstrekte geheimhouding van de data over mij/van mij.
4) Zodat dit geen uitsluiting bij verzekeringen, banen e.d. zal opleveren.
In de enquête kwamen deze zaken volgens mij wel voorbij. Tenminste, in de vragenlijst die ik heb gemaakt wel :wink:

Ik vind het verder wel een bijzonder onderwerp. Ik had er nog nooit van gehoord. Ik ben ik benieuwd hoe zich dit verder gaat ontwikkelen, of het uiteindelijk allemaal toch veel te duur blijkt of dat over een paar decennia iedereen dit doet.

(En de vragenlijst zelf vond ik ook goed opgesteld.)

kuklos

Re: Personalised nutrition

Ongelezen bericht door kuklos » 27 mei 2019 22:44

kweenie schreef:
27 mei 2019 22:22
kuklos schreef:
27 mei 2019 20:40
Interessant en nuttig. Maar de voor mij persoonlijk belangrijke zaken raak je onvoldoende.

1) Bewezen effectiviteit van de werking.
2) En dus ook het buiten de deur houden van alternatieve therapeuten en kwakzalvers.
3) Volstrekte geheimhouding van de data over mij/van mij.
4) Zodat dit geen uitsluiting bij verzekeringen, banen e.d. zal opleveren.
In de enquête kwamen deze zaken volgens mij wel voorbij. Tenminste, in de vragenlijst die ik heb gemaakt wel :wink:

Ik vind het verder wel een bijzonder onderwerp. Ik had er nog nooit van gehoord. Ik ben ik benieuwd hoe zich dit verder gaat ontwikkelen, of het uiteindelijk allemaal toch veel te duur blijkt of dat over een paar decennia iedereen dit doet.

(En de vragenlijst zelf vond ik ook goed opgesteld.)
Als je mijn bericht goed gelezen had had je gezien dat ik zeg dat de zaken onvoldoende besproken worden, niet dat ze niet besproken worden.

Plaats reactie