LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Productinnovatie onderzoek

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
Productinnovatie
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 apr 2019 10:23

Productinnovatie onderzoek

Ongelezen bericht door Productinnovatie »

Hallo,

Ik ben een Bedrijfskunde-student en werk aan een scriptie over productontwikkeling binnen bedrijven. Graag zou ik meer te weten komen over hoe bedrijven nieuwe producten ontwikkelen. Daarom zou ik graag met iemand in contact komen om een aantal vragen te stellen ten aanzien van productontwikkeling binnen uw bedrijf.

Wie kan mij verder helpen? Alvast bedankt.
Laatst gewijzigd door Productinnovatie op 16 apr 2019 13:21, 1 keer totaal gewijzigd.

NeoDutchio
Berichten: 12310
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Productinnovatie onderzoek

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Het beste kunt u dan deze vraag op www.higerlevel.nl stellen. Nu bent u op een consumentenforum. Natuurlijk kunnen hier ondernemers komen, maar higherlevel is opgezet voor ondernemers. Daar zal het slagingspercentage voor u hoger kunnen zijn.

hänschen klein
Berichten: 2156
Lid geworden op: 03 mar 2017 22:51

Re: Productinnovatie onderzoek

Ongelezen bericht door hänschen klein »

De vragenlijst gaat teveel tijd kosten met teveel tegenvragen.

Maar werkelijk innovatieve bedrijven denken niet in de door u aangegeven hokjes, het is een lopend en zeer variabel proces. Door vooraf te vastomlijnde doelen/budget te stellen, wordt het een opgave voor managers en die bederven vooral de creativiteit. De deelnemers aan het proces zijn bijna alle medewerkers, belangrijke leveranciers en 'het toezicht' (testen) wordt door enkele grote (potentiële) klanten gedaan, die op hun beurt weer voorop in hun eigen markt willen meedoen.

Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: Productinnovatie onderzoek

Ongelezen bericht door Revoked »

Niet te hachelen, next

Costnix
Berichten: 1081
Lid geworden op: 26 nov 2016 10:27

Re: Productinnovatie onderzoek

Ongelezen bericht door Costnix »

Je loopt het risico, dat er lolbroeken zijn, die enquête invullen met alleen maar onzin antwoorden.

Gesloten