LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rabobank weet naam van mijn pasgeboren dochter

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
Moneyman
Berichten: 30049
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Rabobank weet naam van mijn pasgeboren dochter

Ongelezen bericht door Moneyman »

Dat kan in theorie uiteraard, maar dat moet de leverende instantie dan maar aangeven (als die gegevens uberhaupt al gepubliceerd zijn, wat in deze casus niet het geval is).

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Rabobank weet naam van mijn pasgeboren dochter

Ongelezen bericht door tttlocke »

Moneyman schreef:Dat kan in theorie uiteraard, maar dat moet de leverende instantie dan maar aangeven (als die gegevens uberhaupt al gepubliceerd zijn, wat in deze casus niet het geval is).
Mee eens dat het niet waarschijnlijk is dat het op deze wijze gepubliceerd is, maar vast staat het natuurlijk niet.

Lady1234
Berichten: 27113
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Rabobank weet naam van mijn pasgeboren dochter

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar zou dat het geval zijn, dan kunnen ze dat gewoon zeggen. Hoeven ze geen vergadering aan te wijden.

Maar de Ts kan ook controleren of zijn gemeente dat publiceert.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Rabobank weet naam van mijn pasgeboren dochter

Ongelezen bericht door kweenie »

Bovendien zijn het dan toch aannemelijk zijn dat de bekendmaking ook met Google te vinden zou zijn.

angel1978
Berichten: 10954
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Rabobank weet naam van mijn pasgeboren dochter

Ongelezen bericht door angel1978 »

kweenie schreef:Bovendien zijn het dan toch aannemelijk zijn dat de bekendmaking ook met Google te vinden zou zijn.
Niet alles is te vinden hoor. Je kunt bestanden zo maken dat ze niet geindexeerd worden.

Tack
Berichten: 56
Lid geworden op: 13 aug 2018 07:38

Re: Rabobank weet naam van mijn pasgeboren dochter

Ongelezen bericht door Tack »

Lady1234 schreef:Maar zou dat het geval zijn, dan kunnen ze dat gewoon zeggen. Hoeven ze geen vergadering aan te wijden.

Maar de Ts kan ook controleren of zijn gemeente dat publiceert.
Heb ik ook gedaan van dat ik ook zei dat ik niks op het net gevonden heb. Ook bij de gemeente gevraagd en die geven niks door. Zoals ik ook al eerder zei (de gemeete waar ik woon dan he)

Lady1234
Berichten: 27113
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Rabobank weet naam van mijn pasgeboren dochter

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar we blijven mogelijkheden aandragen. :lol:

Moneyman
Berichten: 30049
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Rabobank weet naam van mijn pasgeboren dochter

Ongelezen bericht door Moneyman »

tttlocke schreef:
Moneyman schreef:Dat kan in theorie uiteraard, maar dat moet de leverende instantie dan maar aangeven (als die gegevens uberhaupt al gepubliceerd zijn, wat in deze casus niet het geval is).
Mee eens dat het niet waarschijnlijk is dat het op deze wijze gepubliceerd is, maar vast staat het natuurlijk niet.
Zeker wel, want eerder in het topic is al gemeld dat de gemeente van TS dat niet publiceert.

Kippensoepkip
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 jun 2018 17:02

Re: Rabobank weet naam van mijn pasgeboren dochter

Ongelezen bericht door Kippensoepkip »

Helaas worden allerlei computer programma's van diverse instanties aan elkaar gekoppeld! De politie werkt zo, facebook, google, enz.
Goed opletten dus en niet zomaar alles toestaan.
Alles wat je doorgeeft kan tegen je gebruikt worden.
Straks als het afstaan van dna verplicht word en het verplicht vaccineren, heeft de overheid, met D66... in de voorste gelederen, haar zin.
In de veertiger jaren van de vorige eeuw was er geloof ik ok al zoiets dat toen speelde.
Uiteindelijk krijgen ze hun zin, denken ze...
Maar helaas zijn er steeds meer mensen die 'wakker worden'?
Het bewijs dat er zulke draconische maatregelen genomen worden, nu in deze tijd, zegt meer dan genoeg en is zelfs voor mij een lichtpuntje omdat er paniek is bij deze lieden.
Het probleem is echter dat ze proberen om het om te draaien door mensen in de angst te jagen door middel van manipulatie, maar uiteindelijk overwint de waarheid.
In deze tijd komen er veel misstanden aan het licht, dat blijkt ook hier duidelijk.
Het 'oude' denken wordt stukje bij beetje weggedrukt en er komt liefde en licht voor terug.

Kippensoepkip

Moneyman
Berichten: 30049
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Rabobank weet naam van mijn pasgeboren dochter

Ongelezen bericht door Moneyman »

Kippensoepkip schreef:Helaas worden allerlei computer programma's van diverse instanties aan elkaar gekoppeld! De politie werkt zo, facebook, google, enz.
Goed opletten dus en niet zomaar alles toestaan.
Alles wat je doorgeeft kan tegen je gebruikt worden.
Straks als het afstaan van dna verplicht word en het verplicht vaccineren, heeft de overheid, met D66... in de voorste gelederen, haar zin.
In de veertiger jaren van de vorige eeuw was er geloof ik ok al zoiets dat toen speelde.
Uiteindelijk krijgen ze hun zin, denken ze...
Maar helaas zijn er steeds meer mensen die 'wakker worden'?
Het bewijs dat er zulke draconische maatregelen genomen worden, nu in deze tijd, zegt meer dan genoeg en is zelfs voor mij een lichtpuntje omdat er paniek is bij deze lieden.
Het probleem is echter dat ze proberen om het om te draaien door mensen in de angst te jagen door middel van manipulatie, maar uiteindelijk overwint de waarheid.
In deze tijd komen er veel misstanden aan het licht, dat blijkt ook hier duidelijk.
Het 'oude' denken wordt stukje bij beetje weggedrukt en er komt liefde en licht voor terug.

Kippensoepkip
En de relevantie van of de meerwaarde voor dit topic is....?

Kippensoepkip
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 jun 2018 17:02

Re: Rabobank weet naam van mijn pasgeboren dochter

Ongelezen bericht door Kippensoepkip »

Duidelijk maken 'MONEYMAN' dat het geld en alle narigheid die dat voor veel mensen gebracht heeft steeds minder belangrijk wordt. Ook dit is weer een voorbeeld van het 'oude denken', maar een ieder gaat vroeg of laat voelen dat er een hele andere stroming gaande is nu. Velen zitten allen nog vastgeroest en die moeten het cola badje nog in...

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Rabobank weet naam van mijn pasgeboren dochter

Ongelezen bericht door tttlocke »

Moneyman schreef:
tttlocke schreef:
Moneyman schreef:Dat kan in theorie uiteraard, maar dat moet de leverende instantie dan maar aangeven (als die gegevens uberhaupt al gepubliceerd zijn, wat in deze casus niet het geval is).
Mee eens dat het niet waarschijnlijk is dat het op deze wijze gepubliceerd is, maar vast staat het natuurlijk niet.
Zeker wel, want eerder in het topic is al gemeld dat de gemeente van TS dat niet publiceert.
Goed, dan zal ik dat gemist hebben. Stond vast op pagina 4 want dat is de enige pagina die ik niet volledig gelezen heb :)

Moneyman
Berichten: 30049
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Rabobank weet naam van mijn pasgeboren dochter

Ongelezen bericht door Moneyman »

tttlocke schreef:
Moneyman schreef:
tttlocke schreef: Mee eens dat het niet waarschijnlijk is dat het op deze wijze gepubliceerd is, maar vast staat het natuurlijk niet.
Zeker wel, want eerder in het topic is al gemeld dat de gemeente van TS dat niet publiceert.
Goed, dan zal ik dat gemist hebben. Stond vast op pagina 4 want dat is de enige pagina die ik niet volledig gelezen heb :)
Gewoon onderaan deze zelfde pagina... :wink:
https://radar.avrotros.nl/forum/viewtop ... 5#p2609511

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Rabobank weet naam van mijn pasgeboren dochter

Ongelezen bericht door tttlocke »

Moneyman schreef:...
Gewoon onderaan deze zelfde pagina... :wink:
https://radar.avrotros.nl/forum/viewtop ... 5#p2609511
Ik zie het niet :(

Tack
Berichten: 56
Lid geworden op: 13 aug 2018 07:38

Re: Rabobank weet naam van mijn pasgeboren dochter

Ongelezen bericht door Tack »

Goedemorgen nog niks gehoord van PF en AP wel van WIJ:

Beste Tack,

Bedankt voor je e-mail.

Helaas kan ik je nog geen verdere informatie verstekken. Onze contactpersoon is op dit moment
niet aanwezig. Zodra wij een reactie hebben ontvangen van Rabobank zullen wij je hiervan
zo snel mogelijk op de hoogte stellen.

Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Nicole
WIJ Consumentenservice

Rabobank ook niet meer gebeld met een verhaal.

hänschen klein
Berichten: 2156
Lid geworden op: 03 mar 2017 22:51

Re: Rabobank weet naam van mijn pasgeboren dochter

Ongelezen bericht door hänschen klein »

Inmiddels is deze topic al zó uitgebreid, dat ik niet 12 pagina's ga teruglezen, maar misschien ten overvloede, vermeld dat er meerdere wegen naar Rome leiden. M.a.w. er nog derde personen betrokken kunnen zijn bij de aangifte van uw dochter, zoals het ziekenhuis, maar ... óók bij een thuisbevalling.

http://geboorte.nl/verplicht/aangifte-geboorte-kind/

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Rabobank weet naam van mijn pasgeboren dochter

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Zo langzamerhand willen we de naam wel weten.

Moneyman
Berichten: 30049
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Rabobank weet naam van mijn pasgeboren dochter

Ongelezen bericht door Moneyman »

@Hanschen: dat verklaart nog steeds niet hoe de naam bij WIJ Media terecht is gekomen.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Rabobank weet naam van mijn pasgeboren dochter

Ongelezen bericht door kweenie »

hänschen klein schreef:Inmiddels is deze topic al zó uitgebreid, dat ik niet 12 pagina's ga teruglezen, maar misschien ten overvloede, vermeld dat er meerdere wegen naar Rome leiden. M.a.w. er nog derde personen betrokken kunnen zijn bij de aangifte van uw dochter, zoals het ziekenhuis, maar ... óók bij een thuisbevalling.

http://geboorte.nl/verplicht/aangifte-geboorte-kind/
Die personen mogen ook niet zomaar hun beroepskennis en de persoonsgegevens van hun klanten misbruiken.

Martrijn
Berichten: 9
Lid geworden op: 10 sep 2017 11:09

Re: Rabobank weet naam van mijn pasgeboren dochter

Ongelezen bericht door Martrijn »

Ik weet niet of dit al eerder geopperd is: Heeft iemand via b.v. Greetz een kaartje naar jullie gestuurd?
Naam, adres, geboortedatum is dan bekend. Blijft dan over of wijmedia hier gegevens van opkoopt of i.d.

Gesloten