LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rabobank weet naam van mijn pasgeboren dochter

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
Tack
Berichten: 56
Lid geworden op: 13 aug 2018 07:38

Re: Rabobank weet naam van mijn pasgeboren dochter

Ongelezen bericht door Tack »

Theotrucker schreef:Maar heel Internet weet nu dat U een dochter heeft. En een rekening bij de Rabobank. Nu nog zoeken naar de naam.
Oja vertel? Je weet niks en mij dochter heeft geen rekening bij de rabobank. Snap jou berichten ook niet.

Webber
Berichten: 192
Lid geworden op: 11 jun 2018 22:08

Re: Rabobank weet naam van mijn pasgeboren dochter

Ongelezen bericht door Webber »

Lady1234 schreef:Maar de Ts is in het geheel geen relatie van die bank en toch krijgt hij een mail. Hoe kan dat dan?
TS,heeft ZELF een geboortedoos aangevraagd bij de Rabobank.
Waarschijnlijk heeft de Rabobank toen ook om zijn mailadres gevraagd.
Als hij verder overigens geen bankrekening heeft bij de Rabobank vraag ik mij af waarom hij een geboortedoos bij de Rabobank aanvraagt ?

Tack
Berichten: 56
Lid geworden op: 13 aug 2018 07:38

Re: Rabobank weet naam van mijn pasgeboren dochter

Ongelezen bericht door Tack »

Webber schreef:
Lady1234 schreef:Maar de Ts is in het geheel geen relatie van die bank en toch krijgt hij een mail. Hoe kan dat dan?
TS,heeft ZELF een geboortedoos aangevraagd bij de Rabobank.
Waarschijnlijk heeft de Rabobank toen ook om zijn mailadres gevraagd.
Als hij verder overigens geen bankrekening heeft bij de Rabobank vraag ik mij af waarom hij een geboortedoos bij de Rabobank aanvraagt ?
Heb geen geboortedoos bij de rabobank aangevraagd (bestaat die wel)

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Rabobank weet naam van mijn pasgeboren dochter

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Lowieze schreef:
Bob Schurkjens schreef:
gosewijn schreef:In het verleden was er een openbaar register van geboorte - huwelijk- en overlijden , geen idee of het er nog is .
Dit is sinds mei jl. bij wet verboden inzake de AVG.
Bij ons kun je op de site van de gemeente de burgerlijke stand van week tot week inzien. Volledige naam van het kind te lezen + de achternamen van beide ouders.
Zo moeilijk is het nu ook weer niet om dan het adres te achterhalen.
Kan dat echt nog steeds? Mijn gemeente is hiermee gestopt op hun site sinds mei jl. Met daarbij de uitleg dat dit inzake deAVG niet langer is toegestaan.

Lowieze
Berichten: 6587
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Rabobank weet naam van mijn pasgeboren dochter

Ongelezen bericht door Lowieze »

Tack schreef:
Webber schreef:
Lady1234 schreef:Maar de Ts is in het geheel geen relatie van die bank en toch krijgt hij een mail. Hoe kan dat dan?
TS,heeft ZELF een geboortedoos aangevraagd bij de Rabobank.
Waarschijnlijk heeft de Rabobank toen ook om zijn mailadres gevraagd.
Als hij verder overigens geen bankrekening heeft bij de Rabobank vraag ik mij af waarom hij een geboortedoos bij de Rabobank aanvraagt ?
Heb geen geboortedoos bij de rabobank aangevraagd (bestaat die wel)

U heeft dit toch zelf geschreven?
"Heb ze gebeld en zeiden heeft u een geboorte doos aangevraagd? Waarop ik antwoorde ja .... "

Webber
Berichten: 192
Lid geworden op: 11 jun 2018 22:08

Re: Rabobank weet naam van mijn pasgeboren dochter

Ongelezen bericht door Webber »

Tack schreef:
Heb ze gebeld en zeiden heeft u een geboorte doos aangevraagd? Waarop ik antwoorde ja heb ik maar dat was voor der geboorte toen wisten we zelf der naam nog niet. Ik zou afgelopen week worden teruggebeld maar niks gehoord. Heeft hier iemand ervaring mee? En hoe kan dit?

Mvg,

Een boze vader

U schrijft hier toch echt dat u een geboorte doos heeft aangevraagd!

Tack
Berichten: 56
Lid geworden op: 13 aug 2018 07:38

Re: Rabobank weet naam van mijn pasgeboren dochter

Ongelezen bericht door Tack »

atlas1302 schreef:En nu gaat heel Nederland hem een felicitatiekaartje sturen omdat het bekend is op Internet, wat een flauwekul zeg. Ik zou ook wel willen weten hoe een bank aan de naam komt van de pasgeboren jonge dame. Weet de bank nog meer wat wij niet weten??

Wat is dan nog Privacy bij de bank. Ik heb ook een hele fijne bank, betrouwbaar en een makkelijke instap ''CHESTERFIELD'' nu weet iedereen het en zie maar een plaatsje te krijgen.
Precies zoals ik er ook overdenkt. Dank u

Tack
Berichten: 56
Lid geworden op: 13 aug 2018 07:38

Re: Rabobank weet naam van mijn pasgeboren dochter

Ongelezen bericht door Tack »

Webber schreef:
Tack schreef:
Heb ze gebeld en zeiden heeft u een geboorte doos aangevraagd? Waarop ik antwoorde ja heb ik maar dat was voor der geboorte toen wisten we zelf der naam nog niet. Ik zou afgelopen week worden teruggebeld maar niks gehoord. Heeft hier iemand ervaring mee? En hoe kan dit?

Mvg,

Een boze vader

U schrijft hier toch echt dat u een geboorte doos heeft aangevraagd!
Lol dat was zo doos van prenetal en etos dat was toen mijn vrouw zwanger was en we nog ineens wisten ofdat het een meisje of jongen werd en de naam ook nog niet wisten dat heb ik dat mens aan de telefoon ook uitgelegd.

Webber
Berichten: 192
Lid geworden op: 11 jun 2018 22:08

Re: Rabobank weet naam van mijn pasgeboren dochter

Ongelezen bericht door Webber »

Tack schreef:
Webber schreef:
Tack schreef:
Heb ze gebeld en zeiden heeft u een geboorte doos aangevraagd? Waarop ik antwoorde ja heb ik maar dat was voor der geboorte toen wisten we zelf der naam nog niet. Ik zou afgelopen week worden teruggebeld maar niks gehoord. Heeft hier iemand ervaring mee? En hoe kan dit?

Mvg,

Een boze vader

U schrijft hier toch echt dat u een geboorte doos heeft aangevraagd!
Lol dat was zo doos van prenetal en etos dat was toen mijn vrouw zwanger was en we nog ineens wisten ofdat het een meisje of jongen werd en de naam ook nog niet wisten dat heb ik dat mens aan de telefoon ook uitgelegd.

Ja geef er nu maar een draai aan.
u bent client bij de Rabobank...wilde de gratis geboorte doos.
En nu bent u gepikeerd dat ze de naam van uw dochter weten.
Schiet mij maar lek...

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Rabobank weet naam van mijn pasgeboren dochter

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Tack schreef:
Moneyman schreef:
Tack schreef:[...]
Heb van het weekend met ze gechat en zeiden dat ze aankomende week zullen terugbellen. Afwachten dus. Aan onze zijde is geen lek. 100%
Ik zou dat laatste standpunt nog even voor me houden tot je weet waar de Rabobank zijn informatie vandaan heeft ;)
We wachten af ik blijf bij me standpunt
Ben benieuwd. Al met al niet echt een fijne gedachte dat een bank zonder dat je dat zelf (ergens) laat weten dit soort informatie heeft. Bij het bestellen van zo'n geboortedoos moet je wel allerlei gegevens achterlaten, maar als je toen de naam nog niet wist en de Rabo weet dat ineens zelf vind ik dat toch vreemd.

Over een aantal maanden verwachten wij ook een kleine. Zitten bij ING. Vraag me af of die ook cadeautjes sturen.
Laatst gewijzigd door Julie4444 op 13 aug 2018 13:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Lady1234
Berichten: 27102
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Rabobank weet naam van mijn pasgeboren dochter

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar de Ts “zit” niet eens bij de Rabo.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Rabobank weet naam van mijn pasgeboren dochter

Ongelezen bericht door moederslink »

Lowieze schreef:...........Bij ons kun je op de site van de gemeente de burgerlijke stand van week tot week inzien. Volledige naam van het kind te lezen + de achternamen van beide ouders.
Zo moeilijk is het nu ook weer niet om dan het adres te achterhalen.
Ook dat ..... + advertentie misschien in de krant?
Ooievaar in de tuin?
Of rekening geopend door grootouders?

" Privacy " ____ een hoog goed , maar bestaat het nog wel echt ? :roll:

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Rabobank weet naam van mijn pasgeboren dochter

Ongelezen bericht door tttlocke »

Webber schreef: U schrijft hier toch echt dat u een geboorte doos heeft aangevraagd!
...

Ja geef er nu maar een draai aan.
u bent client bij de Rabobank...wilde de gratis geboorte doos.
En nu bent u gepikeerd dat ze de naam van uw dochter weten.
Schiet mij maar lek...
Kom op Webber, lezen!
TS is duidelijk, van het begin af aan: ja ,er is een 'geboortedoos' aangevraagd, en nee, die was niet van de Rabobank.

Aannames door anderen gedaan dat TS geen relatie heeft met de Rabobank zie ik ook nergens bevestigd. Ik ga er gewoon vanuit de TS klant is van de Rabobank. Als dat niet zo was, had hij dat wel duidelijk gemeld.

Tack
Berichten: 56
Lid geworden op: 13 aug 2018 07:38

Re: Rabobank weet naam van mijn pasgeboren dochter

Ongelezen bericht door Tack »

@webber.

Klopt helemaal die heb ik aangevraagd helaas hadden ze hem niet maar vroegen wel gelijk de naam van mijn pas geboren dochter zodat ze me een mail konden sturen. Thx man heb het lek gevonden.

Tack
Berichten: 56
Lid geworden op: 13 aug 2018 07:38

Re: Rabobank weet naam van mijn pasgeboren dochter

Ongelezen bericht door Tack »

moederslink schreef:
Lowieze schreef:...........Bij ons kun je op de site van de gemeente de burgerlijke stand van week tot week inzien. Volledige naam van het kind te lezen + de achternamen van beide ouders.
Zo moeilijk is het nu ook weer niet om dan het adres te achterhalen.
Ook dat ..... + advertentie misschien in de krant?
Ooievaar in de tuin?
Of rekening geopend door grootouders?

" Privacy " ____ een hoog goed , maar bestaat het nog wel echt ? :roll:
Nee geen advertentie in de krant. Ooievaar wel langsgevlogen natuurlijk zou het een rabovaar geweest kunnen wezen? Nee ook niks in de tuin gezet.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Rabobank weet naam van mijn pasgeboren dochter

Ongelezen bericht door Julie4444 »

tttlocke schreef:
Webber schreef: U schrijft hier toch echt dat u een geboorte doos heeft aangevraagd!
...

Ja geef er nu maar een draai aan.
u bent client bij de Rabobank...wilde de gratis geboorte doos.
En nu bent u gepikeerd dat ze de naam van uw dochter weten.
Schiet mij maar lek...
Kom op Webber, lezen!
TS is duidelijk, van het begin af aan: ja ,er is een 'geboortedoos' aangevraagd, en nee, die was niet van de Rabobank.

Aannames door anderen gedaan dat TS geen relatie heeft met de Rabobank zie ik ook nergens bevestigd. Ik ga er gewoon vanuit de TS klant is van de Rabobank. Als dat niet zo was, had hij dat wel duidelijk gemeld.
Exact, wat ons terugbrengt naar de kern van het topic.

- De bank feliciteert TS met de geboorte van zijn dochter en noemt daarbij haar naam.
- Toen de geboortebox werd aangevraagd was haar naam zelfs bij de ouders nog niet bekend.
- Hoe komt de bank aan de naam, als TS deze niet naar de bank heeft gecommuniceerd?

Blijkbaar waren dit de grootouders?

@Tack:
Gefeliciteerd overigens met jullie kleine wondertje! :D

angel1978
Berichten: 10945
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Rabobank weet naam van mijn pasgeboren dochter

Ongelezen bericht door angel1978 »

Tack schreef:@webber.

Klopt helemaal die heb ik aangevraagd helaas hadden ze hem niet maar vroegen wel gelijk de naam van mijn pas geboren dochter zodat ze me een mail konden sturen. Thx man heb het lek gevonden.
verrassend..

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Rabobank weet naam van mijn pasgeboren dochter

Ongelezen bericht door mahadma »

Wellicht heeft iemand via via via volledig onbewust de naam van uw dochter doorgegeven met positieve bedoelingen, (kado doos?). U zal toch tegen niemand gezegd hebben dat haar naam top geheim is.

Tack
Berichten: 56
Lid geworden op: 13 aug 2018 07:38

Re: Rabobank weet naam van mijn pasgeboren dochter

Ongelezen bericht door Tack »

angel1978 schreef:
Tack schreef:@webber.

Klopt helemaal die heb ik aangevraagd helaas hadden ze hem niet maar vroegen wel gelijk de naam van mijn pas geboren dochter zodat ze me een mail konden sturen. Thx man heb het lek gevonden.
verrassend..

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Rabobank weet naam van mijn pasgeboren dochter

Ongelezen bericht door moederslink »

Tack schreef:
Heb geen geboortedoos bij de rabobank aangevraagd (bestaat die wel)
Tack schreef:@webber.

Klopt helemaal die heb ik aangevraagd helaas hadden ze hem niet maar vroegen wel gelijk de naam van mijn pas geboren dochter zodat ze me een mail konden sturen. Thx man heb het lek gevonden.
Huh? ? Dus niet bij Prenatal en de Etos ? :roll:
En nu maar verder genieten van jullie dochter.
Hoe heet ze? :P
Laatst gewijzigd door moederslink op 13 aug 2018 13:34, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten