LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Respondenten gezocht enquête aankoopgedrag scheerapparaten

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
Shavers
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 aug 2018 18:29

Respondenten gezocht enquête aankoopgedrag scheerapparaten

Ongelezen bericht door Shavers »

Hallo allemaal,

Voor mijn afstudeerscriptie doe ik onderzoek naar het aankoopgedrag van mensen met betrekking tot elektrische scheerapparaten.

Hiervoor ben ik op zoek naar respondenten. Hoofdzakelijk mannen die ofwel een elektrisch scheerapparaat gebruiken of deze recentelijk nog hebben gebruikt.

De enquête is 35 vragen lang en duurt zo'n 10 tot 15 minuten om in te vullen.

Ik zou het heel fijn vinden als je hierbij wilt helpen!

Alvast bedankt en mocht je nog vragen hebben, hoor ik het graag.

Link naar enquête: https://goo.gl/forms/u8DQeQ489y7eRmLY2

(p.s.; ik kon geen concrete informatie vinden over het plaatsen van enquêtes op dit forum, mocht dit niet toegestaan zijn dan hoor ik het graag).

piet987654
Berichten: 258
Lid geworden op: 11 dec 2017 17:16

Re: Respondenten gezocht enquête aankoopgedrag scheerapparaten

Ongelezen bericht door piet987654 »

Mijn keuze waarop ik een scheerapparaat kies staat er niet bij. Namelijk: Moet er eentje zijn met ronde scheerkoppen en ZONDER batterij in het apparaat. Immers deze zijn na een paar jaar versleten en dan kan het hele ding worden weg gegooid, omdat die rot batterijen nergens of voor veel geld te koop zijn. Een scheerapparaat van Philips met 3 ronde koppen ZONDER batterijen welke direct werkt op netspanning, dat is mijn keuze.
Deze gaan minstens 15 tot 20 jaar mee. Een uitgebreide vragenlijst, maar helaas staat hetgeen waarop in dat ding uitkies niet in de vragenlijst.

Shavers
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 aug 2018 18:29

Re: Respondenten gezocht enquête aankoopgedrag scheerapparaten

Ongelezen bericht door Shavers »

piet987654 schreef:Mijn keuze waarop ik een scheerapparaat kies staat er niet bij. Namelijk: Moet er eentje zijn met ronde scheerkoppen en ZONDER batterij in het apparaat. Immers deze zijn na een paar jaar versleten en dan kan het hele ding worden weg gegooid, omdat die rot batterijen nergens of voor veel geld te koop zijn. Een scheerapparaat van Philips met 3 ronde koppen ZONDER batterijen welke direct werkt op netspanning, dat is mijn keuze.
Deze gaan minstens 15 tot 20 jaar mee. Een uitgebreide vragenlijst, maar helaas staat hetgeen waarop in dat ding uitkies niet in de vragenlijst.
Hallo Piet,

Wat fijn dat je hebt willen helpen :wink:

Wat betreft het missen van een optie. Vandaar dat ik bij een van de laatste vragen ''Wat is je voornaamste reden voor het (niet) overwegen van Philips bij de aanschaf van een nieuw elektrisch scheerapparaat?'' ook de optie ''anders'' heb waar dit soort voorwaarden ingevuld kunnen worden.

Holy53
Berichten: 222
Lid geworden op: 28 feb 2010 13:15

Re: Respondenten gezocht enquête aankoopgedrag scheerapparaten

Ongelezen bericht door Holy53 »

piet987654 schreef:Mijn keuze waarop ik een scheerapparaat kies staat er niet bij. Namelijk: Moet er eentje zijn met ronde scheerkoppen en ZONDER batterij in het apparaat. Immers deze zijn na een paar jaar versleten en dan kan het hele ding worden weg gegooid, omdat die rot batterijen nergens of voor veel geld te koop zijn. Een scheerapparaat van Philips met 3 ronde koppen ZONDER batterijen welke direct werkt op netspanning, dat is mijn keuze.
Deze gaan minstens 15 tot 20 jaar mee. Een uitgebreide vragenlijst, maar helaas staat hetgeen waarop in dat ding uitkies niet in de vragenlijst.
Vreemd. Heb 2 Philipsen in gebruik met batterij. Oudste is van 2006. Alleen mesjes zijn vernieuwd. Worden dagelijks gebruikt.

Brainless
Berichten: 938
Lid geworden op: 23 sep 2011 18:58

Re: Respondenten gezocht enquête aankoopgedrag scheerapparaten

Ongelezen bericht door Brainless »

piet987654 schreef:Mijn keuze waarop ik een scheerapparaat kies staat er niet bij. Namelijk: Moet er eentje zijn met ronde scheerkoppen en ZONDER batterij in het apparaat. Immers deze zijn na een paar jaar versleten en dan kan het hele ding worden weg gegooid, omdat die rot batterijen nergens of voor veel geld te koop zijn. Een scheerapparaat van Philips met 3 ronde koppen ZONDER batterijen welke direct werkt op netspanning, dat is mijn keuze.
Deze gaan minstens 15 tot 20 jaar mee. Een uitgebreide vragenlijst, maar helaas staat hetgeen waarop in dat ding uitkies niet in de vragenlijst.
Mijn man heeft er 1 met batterij van 10+ jaar oud.
Batterij laadt amper meer en hij gebruikt deze dus gewoon met de stekker er in en dat gaat prima.
Wel al 2 keer de mesjes vervangen, tussendoor geslepen (hebben daarvoor zelf een slijper).

Janssen1
Berichten: 23
Lid geworden op: 29 aug 2018 19:59

Re: Respondenten gezocht enquête aankoopgedrag scheerapparaten

Ongelezen bericht door Janssen1 »

Ingevuld.
Succes.

Gesloten