Slechte ervaring met bezorging door Post.NL

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
berndv
Berichten: 9056
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Slechte ervaring met bezorging door Post.NL

Ongelezen bericht door berndv »

Altijd fijn, zo'n gekaapt topic, jammer dat het topic nu gekaapt is door één van de vaste forumleden. Maar voor we het vergeten, het probleem was niet de onduidelijke en wellicht foutieve track en trace bij het pakketje van Bob maar een pakket dat volgens PostNL afgeleverd is, terwijl de ontvanger aangeeft het niet te hebben ontvangen.
P7QRS3R4 schreef:
12 dec 2020 09:44
Op 13/11/2020 heb ik een doos wijn besteld bij Wijnvoordeel.nl. Op 17/11/2020 kreeg ik in een track & trace van Post.NL bericht, dat de bestelling die dag om 10.44 uur zou zijn afgeleverd. Ik ben die dag de hele ochtend thuis gebleven, maar er is geen bezorger van Post.NL bij mij aan de deur geweest. Er heeft op of omstreeks dat tijdstip ook niemand bij mij aangebeld en evenmin lag er een briefje in mijn brievenbus met de mededeling op welk adres het pakket dan wel zou zijn bezorgd. Bij navraag bij mijn naaste buren is gebleken, dat zij ook geen pakket van Post.NL, bestemd voor mij, in ontvangst hebben genomen. Niettemin blijft Post.NL volhouden dat zij de bestelling op 17/11/2020 om 10.44 uur aan mij hebben afgeleverd. Rara hoe kan dit? Ik heb deze zaak doorgespeeld aan Wijnvoordeel.nl, omdat zij als leverancier verantwoordelijk zijn voor de doos wijn. Maar er komt maar geen schot in de zaak. Weet u een oplossing voor dit probleem? Ik herinner mij ook nog een ander soortgelijk geval met Post.NL. Het ging toen ook om een doos wijn, die was dagenlang onvindbaar. Het bleek toen, dat de bezorger die doos wijn kapot had laten vallen, maar daar geen melding van had gemaakt.

P7QRS3R4
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 dec 2020 17:31

Re: Slechte ervaring met bezorging door Post.NL

Ongelezen bericht door P7QRS3R4 »

Ik kreeg ongeveer 10 minuten geleden een reactie van Wijnvoordeel op mijn beoordeling van hen in Trustpilot. Post.NL heeft lang volgehouden, dat zij de doos wijn op 17/11/2020 om 10.44 uur bij mij heeft afgeleverd. Nu is hun reactie als volgt. De bezorger van Post.NL zou verscheidene keren bij mij langs zijn geweest, maar mij niet thuis hebben getroffen. Post.Nl zegt nu de doos wijn als verloren te beschouwen en belooft het aankoopbedrag binnen vijf werkdagen terug te storten op mijn rekening.

Plaats reactie