Slimme meter onmogelijk grove fout

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
Wipneus

Re: Slimme meter onmogelijk grove fout

Ongelezen bericht door Wipneus » 11 nov 2018 12:56

Het is de omgekeerde wereld. De staat wil je aan de slimme meter leggen dan is het zo dat in dit geval Stedin een goede geijkte meter moet leveren en niet dat jij als consument dit moet gaan doen en de kosten daarvoor moet dragen om aan te tonen dat de meter misschien niet goed is. Als je iets kan uitlezen kan je het ook manipuleren van afstand. Dit krijg je gewoon met zo`n systeem. En mensen die denken dat kan niet die weten niet hoe zo iets werkt. Ik kan ook je tv manipuleren als dit een smart tv is.

angel1978

Re: Slimme meter onmogelijk grove fout

Ongelezen bericht door angel1978 » 11 nov 2018 12:59

Wipneus schreef:
11 nov 2018 12:56
Het is de omgekeerde wereld. De staat wil je aan de slimme meter leggen dan is het zo dat in dit geval Stedin een goede geijkte meter moet leveren en niet dat jij als consument dit moet gaan doen en de kosten daarvoor moet dragen om aan te tonen dat de meter misschien niet goed is. Als je iets kan uitlezen kan je het ook manipuleren van afstand. Dit krijg je gewoon met zo`n systeem. En mensen die denken dat kan niet die weten niet hoe zo iets werkt. Ik kan ook je tv manipuleren als dit een smart tv is.
Men levert een goed geijkte meter. Niet mee eens, dan toon maar aan.
Net zoals je nu mag aantonen dat je mijn tv kan manipuleren. Het is een smart tv en staat nu aan. Wil je dus even bewijs leveren dat je deze kan manipuleren?

Plaats reactie