LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Spaarprogramma Qlics account score blijft 5.3

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
anria1971
Berichten: 10
Lid geworden op: 02 jan 2013 11:05

Spaarprogramma Qlics account score blijft 5.3

Ongelezen bericht door anria1971 »

Beste,
Ik spaar bij vele online spaarprogramma's, t.w. spaar4cash, geldrace, extraeuro en Qlics. Nu kan ik bij alle spaarprogramma's netjes mijn gespaarde geld incasseren maar bij Qlics is dit een drama. Mijn accountscore veranderd NOOIT en blijft 5.3..... wat ik ook doe. Lid geworden van datingsite enz en veranderd niks. Na 6 mailtjes dat ik het belachelijk vind kan ik nog niet incasseren. Wat een raar spaarprogramma is dit!!!! Je krijgt je gespaarde geld nooit. Ik wil mijn gespaarde 15 euro en stoppen met deze oplichterssite. Bvd vriendelijke groet Angela

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Spaarprogramma Qlics account score blijft 5.3

Ongelezen bericht door mahadma »

ga naar deze link: https://www.google.nl/search?q=zaludo+b ... e&ie=UTF-8
hier vindt je alle info over het moederbedrijf van Cliqs.

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Spaarprogramma Qlics account score blijft 5.3

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Ach ja, gratis geld. U denkt dat dat bestaat?
Heeft u zich aan alle regels gehouden?
1. We zullen het Tegoed aan Gebruiker uitkeren indien aan de volgende vereisten is voldaan:
- Het totale Tegoed bedraagt minimaal € 10,00;
- U heeft een verzoek tot uitbetaling gedaan via uw account op de Website;
- Gebruiker voldoende geparticipeerd heeft bij acties van onze adverteerders;
- Gebruiker een minimale accountscore heeft van 5.6
- U hebt het Account vervolledigd met actuele en geldige persoons-, adres- en rekeninggegevens;
- U heeft gehandeld in overeenstemming met deze voorwaarden;

Maar het beste kunt u zichzelf beter aankijken. U doet allerlei rare dingen, alleen maar om geld te verdienen. Weet u op wat voor sites u allemaal gegevens achterlaat? Voor een paar centen overal aanmelden, en niet weten wie wat met die gegevens kan doen.

anria1971
Berichten: 10
Lid geworden op: 02 jan 2013 11:05

Re: Spaarprogramma Qlics account score blijft 5.3

Ongelezen bericht door anria1971 »

Beste,
Ik zit ook al jaren bij dit soort spaarprogramma's en iedereen betaald netjes uit maar Qlics spaarprogramma is echt een oplichtersbende. Al 4 jaar lang staat mijn accountscore op 5.3 en je moet 5.5 hebben om je gespaarde bedrag uit te laten keren. Mijn accountscore is NOOIT hoger geweest en kan ondanks mijn bestellingen via de site van Qlics nooit hoger komen. Dus mijn inmiddels euro 15 kan ik nooit krijgen. Ik vind het echt een stelletje oplichters. Klacht ingediend en verteld dat als ik iets bestel via hun eigen site zelfs de accountscore 5.3 blijft en ik dus al ruim 4 jaar lang geen gelegenheid heb om geld uit te laten betalen. Ik dacht bestel tena men voor een incontinent hondje dan verhoor je he accountscore, nou die van mij niet hoor, blijft 5.3. Vorige x dacht ik dan wordt ik maar eens lid van een datingsite, accountscore zou stijgen...... Nou hij bleef 5.3. Ik wil.gewoon mijn 15 euro waar ik jaren voor gespaard heb en.daarna wil ik NOOIT geen email meer ontvangen van die oplichtersbende Qliqs. Al je informatie stelen en doorverkopen maar mij betalen ho maar. LOSERS. Ben woedend. Dan nog het lef hebben om mij een gelukkig nieuwjaar te wensen. Van hen hoef ik dat niet, stelletje oplichters!! Qlics, begin er NOOIT aan. Andere spaaracties werken prima maar Qlics zijn oplichters die ook niks voor hun klant doen. Het ligt al 4 jaar niet aan hen maar aan mij. Heb bewijzen dus kom maar op!!

Lady1234
Berichten: 27119
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Spaarprogramma Qlics account score blijft 5.3

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Waarom zet u dat zelfde verhaal 3,5 maand later nog een keer neer?

tampie74
Berichten: 168
Lid geworden op: 23 jan 2009 13:14

Re: Spaarprogramma Qlics account score blijft 5.3

Ongelezen bericht door tampie74 »

Nou Lady zeg maar gerust na 16 maanden onder haar eigen topic.

En dit soort sites zijn nooit te vertrouwen heb ik ook jaren gedaan, maar je moet er zoveel tijd aan besteden voordat je het gewenste bedrag hebt.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Spaarprogramma Qlics account score blijft 5.3

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Wat levert zoiets eigenlijk op? Per uur of per dag?

Lady1234
Berichten: 27119
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Spaarprogramma Qlics account score blijft 5.3

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Aai, alleen naar september gekeken, niet naar 2018. :mrgreen:

Moneyman
Berichten: 30088
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Spaarprogramma Qlics account score blijft 5.3

Ongelezen bericht door Moneyman »

Theotrucker schreef:
27 dec 2019 19:51
Wat levert zoiets eigenlijk op? Per uur of per dag?
Ik schoot al in de lach toen ik las dat ken jarenlang (.....) bezig is voor 15 euro... :D

Gesloten