LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Studentenonderzoek Videomarketing in Ticketservice

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
ThomasRutten
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 nov 2019 09:07

Studentenonderzoek Videomarketing in Ticketservice

Ongelezen bericht door ThomasRutten »

Hallo, ik ben Thomas Rutten, derdejaars student Communicatie & Multimedia Design aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen. Voor mijn huidige stage onderzoek ik in welke mate en met welke doelen video wordt toegepast in de evenementenbranche. Om iets specifieker te zijn; de invloed van video’s met uitleg en/of meer informatie met betrekking tot ticketservices.

Er zijn tegenwoordig heel veel verschillende online ticketservices met elk hun specialiteiten. Door middel van video proberen zij zich te onderscheiden en hun USP’s (Unique Selling Point) onder de aandacht te brengen. Bij het maken van video wordt, volgens verschillende marketingbureaus, de doelgroep vaak over het hoofd gezien. Tijd om daar verandering in te brengen en de doelgroep (jij) centraal te stellen.

Om dit te bewerkstelligen heb ik een korte vragenlijst geschreven. Mocht je gebruik maken van een ticketservice, dit in de toekomst misschien van plan zijn of in het verleden al gedaan hebben, dan zou je mij enorm helpen door deze enquête in te vullen. Alvast bedankt!

Delen zou fijn zijn!😊 https://forms.gle/M1KopQ4P4BXSUSy67
Laatst gewijzigd door Radar op 18 nov 2019 09:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: onderwerp door moderator verplaatst naar subforum 'onderzoek'

fred-
Berichten: 85
Lid geworden op: 13 feb 2011 19:44

Re: Studentenonderzoek Videomarketing in Ticketservice

Ongelezen bericht door fred- »

Als je onderzoek inmiddels is afgerond mag je het topic sluiten.

Gesloten