LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Valbescherming van tablethoezen

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
iodelft
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 okt 2019 15:44

Valbescherming van tablethoezen

Ongelezen bericht door iodelft »

Voor mijn afstuderen ontwerp ik een nieuwe impact resistant tablet hoes voor de TU Delft. Om meer inzichten te krijgen, ben ik bezig met een onderzoek over de perceptie van impact resistance, ook wel valbescherming, gebaseerd op het ontwerp van verschillende tablet hoezen.

Ik ben niet specifiek op zoek naar een bepaalde doelgroep voor mijn onderzoek, maar juist benieuwd naar de antwoorden van verschillende gebruikers zoals mensen die geen tablet hebben, thuisgebruikers en mensen die hun tablet onderweg gebruiken.

Het zou mij heel erg helpen als jullie mijn enquête invullen, deze duurt circa 10 minuten: https://script.google.com/macros/s/AKfy ... CvPyc/exec.


Alvast heel erg bedankt!
Laatst gewijzigd door Radar op 24 okt 2019 11:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ten behoeve van duidelijkheid, leesbaarheid en/of taalkundige correctheid.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Valbescherming van tablethoezen

Ongelezen bericht door sjohie »

iodelft schreef:
23 okt 2019 15:58
Voor mijn afstuderen ontwerp ik een nieuwe impact resistant tablet hoes voor de TU Delft. Om meer inzichten te krijgen, ben ik bezig met een onderzoek over de perceptie van impact resistance, ook wel valbescherming, gebaseerd op het ontwerp van verschillende tablet hoezen.

Ik ben niet specifiek op zoek naar een bepaalde doelgroep voor mijn onderzoek, maar juist benieuwd naar de antwoorden van verschillende gebruikers zoals mensen die geen tablet hebben, thuisgebruikers en mensen die hun tablet onderweg gebruiken.

Het zou mij heel erg helpen als jullie mijn enquête invullen, deze duurt circa 10 minuten: https://script.google.com/macros/s/AKfy ... CvPyc/exec.


Alvast heel erg bedankt!
Leuk onderzoek, maar ik ben na het beoordelen van hoesontwerp 3 van de 6 afgehaakt ivm de benodigde tijd en het erg repeterende vraag stellen. Ook vond ik de info die ik moest geven, vooral de open vragen na ook al een score op een schaal te hebben gegeven, wel wat erg veel van het goede.

Lowieze
Berichten: 6587
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Valbescherming van tablethoezen

Ongelezen bericht door Lowieze »

Hier dezelfde reactie als sjohie, vond de enquete te langdradig. Helaas niet verder ingevuld.

iodelft
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 okt 2019 15:44

Re: Valbescherming van tablethoezen

Ongelezen bericht door iodelft »

Bedankt beiden voor de poging tot invullen.

Het klopt dat de vragen voor alle 6 de tablet hoezen hetzelfde zijn, dat is om ze te kunnen vergelijken.
Verder vraag ik een reden waarom je ze een score hebt gegeven voor impact, omdat ik benieuwd ben naar de verschillende redenen.
Voorbeeld: iemand kan een bepaalde hoes impact resistant eruit zien vinden, vanwege de dikte van de hoes, bescherming rond de hoeken of juist een laag over het scherm heen. Als ik al opties geef, dan beïnvloed ik jullie antwoorden.

Gesloten