Verkeerde software op tv van MediaMarkt

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
JvandeW

Re: Verkeerde software op tv van MediaMarkt

Ongelezen bericht door JvandeW » 29 apr 2018 18:15

Maar natuurlijk begrijpt Sylvesterb het ook niet..
sylvesterb schreef:
JvandeW schreef: "Goed gevraagd aan de verkoper of de tv kaart van Joyne in de tv kon en of wij joyne konden ontvangen met deze tv. Antwoord 'ja'."

Feit is gewoon dat het antwoord van de verkoper - als ook dat van jou - pertinent fout is. Iedereen ziet dat in en alleen jij blijft steken op iets wat je zelf verzonnen hebt.
En hier zit je zelf fout.
Pertinent niet waar.
of de tv kaart van Joyne in de tv kon
Ja die kan in de TV als hij een CI/CI+ ingang heeft. Vermoedelijk heeft de TV dit. Je hebt er weinig aan maar hij kan erin.
of wij joyne konden ontvangen met deze tv
Ja je kunt Joyne TV gewoon bekijken als je er een satelliet ontvanger op aansluit.
Feitelijk gezien niet het juiste antwoord. De vraag is immers niet of de televisie het signaal dat de satelliet ontvangt kan bekijken. De vraag is of de televisie Joyne kan ontvangen. En het feit is dat de televisie dit signaal niet kan ontvangen.

De televisie ontvangt Joyne immers niet. De satellietontvanger (raad je het al) ontvangt. Als je bijdehand doet, doe het dan wel goed.

Kom bij dat de vragen bij elkaar horen en niet los van elkaar staan.

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio » 29 apr 2018 19:44

JvandeW schreef:Maar natuurlijk begrijpt Sylvesterb het ook niet..
sylvesterb schreef:
JvandeW schreef: "Goed gevraagd aan de verkoper of de tv kaart van Joyne in de tv kon en of wij joyne konden ontvangen met deze tv. Antwoord 'ja'."

Feit is gewoon dat het antwoord van de verkoper - als ook dat van jou - pertinent fout is. Iedereen ziet dat in en alleen jij blijft steken op iets wat je zelf verzonnen hebt.
En hier zit je zelf fout.
Pertinent niet waar.
Dus u bepaald voor iedereen dat ik fout zit? Mag iedereen zijn eigen mening hebben.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman » 29 apr 2018 19:54

NeoDutchio schreef:Dus u bepaald voor iedereen dat ik fout zit? Mag iedereen zijn eigen mening hebben.
Ik vermoed dat je, gezien de overtuigende argumenten tégen jouw overduidelijk gezochte argumenten, je weinig medestanders zult hebben. Maar dat is inderdaad slechts een vermoeden...

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio » 29 apr 2018 21:23

Moneyman schreef:
NeoDutchio schreef:Dus u bepaald voor iedereen dat ik fout zit? Mag iedereen zijn eigen mening hebben.
Ik vermoed dat je, gezien de overtuigende argumenten tégen jouw overduidelijk gezochte argumenten, je weinig medestanders zult hebben. Maar dat is inderdaad slechts een vermoeden...
Dat vermoeden mag u hebben. En inderdaad, ik kijk anders tegen de situatie aan. En zoals u kunt zien zijn er meer mensen die er anders over denken, maar er zijn ook forumleden die het wel eens zijn met mijn manier van redeneren.
Het probleem in dit topic is weer dat er meteen weer juridisch geroepen wordt. Logica en menselijkheid verdwijnen naar de achtergrond. Ik kom uit het winkelbedrijf en weet hoe er gewerkt wordt. Als je 2 vragen in 1 stelt en simpelweg vraagt of iets mogelijk is met die tv, krijg je daar antwoord op. Dan kan je weet ik hoeveel zaken verzinnen om aan te geven dat de vraag uit meerdere delen staat en dat MM een fout maakt omdat de klant een foute vraag stelt, maar daar los je het niet mee op. Om dan te gaan roepen dat je MM kunt verplichten de tv aan te passen aan iets wat niet mogelijk is, of een dekkingskoop te adviseren, wat dus ook niet kan, dan sla je de plank, in mijn ogen, ook mis.
De beste tip die gegeven is, is om gewoon terug te gaan naar de MM en het probleem voorleggen. De tv kan Joyne aan, maar niet op de manier hoe TS dat wenst.

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme » 29 apr 2018 21:28

Eens met neodutchio.

Terug naar de verkoper. Hij weet wat hij heeft gezegd of bedoeld.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman » 29 apr 2018 21:40

Feit is dat TS met een tv zit die niet doet wat hij op basis van de mededelingen van de verkoper wel zou moeten dien. Inderdaad, terug naar de verkoper, want die mag het oplossen.

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme » 29 apr 2018 21:46

Moneyman schreef:Feit is dat TS met een tv zit die niet doet wat hij op basis van de mededelingen van de verkoper wel zou moeten dien. Inderdaad, terug naar de verkoper, want die mag het oplossen.
Dit is geen feit.

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion » 29 apr 2018 21:50

Dat is een feit.
Karinvr62 schreef:Goed gevraagd aan de verkoper of de tv kaart van Joyne in de tv kon en of wij joyne konden ontvangen met deze tv. Antwoord “ja”.
De verkoper had NEEN moeten antwoorden.

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio » 29 apr 2018 22:06

alfatrion schreef:Dat is een feit.
Karinvr62 schreef:Goed gevraagd aan de verkoper of de tv kaart van Joyne in de tv kon en of wij joyne konden ontvangen met deze tv. Antwoord “ja”.
De verkoper had NEEN moeten antwoorden.
U valt in herhaling. Totaal nutteloos aangezien er meerdere antwoorden mogelijk zijn. Dus terug naar de verkoper en in overleg gaan.

Plaats reactie