LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vul de enquête in en krijg een gratis gezonde voeding video!

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
Frans de Jong
Berichten: 7
Lid geworden op: 28 feb 2012 19:00

Vul de enquête in en krijg een gratis gezonde voeding video!

Ongelezen bericht door Frans de Jong »

Hallo allemaal,

Wil jij deze student met zijn onderzoek helpen en een gratis 1,5 uur durende video over gezonde voeding verdienen? Klik dan nu op de onderstaande link, vul de anonieme vragenlijst (serieus) in en druk op verzenden. Als je dit gedaan hebt krijg je een toegangscode waarmee je de video ter waarde van €9,99 gratis en onbeperkt kan bekijken. Hiermee help je mij tevens enorm bij mijn afstudeerstage.
Alvast bedankt!

LINK: http://goo.gl/isfuok

Harrie Kierie
Berichten: 614
Lid geworden op: 29 jul 2013 22:04

Re: Vul de enquête in en krijg een gratis gezonde voeding video!

Ongelezen bericht door Harrie Kierie »

Alweer?

Ga je dit nu iedere dag plaatsen?

Frans de Jong
Berichten: 7
Lid geworden op: 28 feb 2012 19:00

Re: Vul de enquête in en krijg een gratis gezonde voeding video!

Ongelezen bericht door Frans de Jong »

Beste Harrie,

Ik had het bericht blijkbaar eerst op de verkeerde plaats gepost, vandaar het dubbele bericht.
Verder wil ik graag zo veel mogelijk mensen blij maken met een gratis online video/cursus waarvan de fysieke versie ook gewoon bij bol.com te koop is: http://www.bol.com/nl/p/gezonde-voeding ... 021745124/ En gratis betekent ook echt gratis

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Vul de enquête in en krijg een gratis gezonde voeding video!

Ongelezen bericht door newmikey »

Frans de Jong schreef:Beste Harrie,

Ik had het bericht blijkbaar eerst op de verkeerde plaats gepost, vandaar het dubbele bericht.
Verder wil ik graag zo veel mogelijk mensen blij maken met een gratis online video/cursus waarvan de fysieke versie ook gewoon bij bol.com te koop is: http://www.bol.com/nl/p/gezonde-voeding ... 021745124/ En gratis betekent ook echt gratis
Gratis bestaat niet. De prijs is ons emailadres wat je vervolgens volledig ongehinderd kan volspammen.

Advies: als iemand toch geinteresseerd zou zijn, gebruik dan een weggooi emailadres.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Vul de enquête in en krijg een gratis gezonde voeding video!

Ongelezen bericht door tenormin »

Hoe kom je dan in aanmerking voor zo'n gratis video? Ik, in ieder geval, zie nergens waar je een emailadres moet/kan invullen en, nog vreemder, druk ik op verzend : ik krijg hem niet weg, hoor. En dat terwijl gisteren de hele p.c. weer is opgeschoond en helemaal zo nieuw als de billetjes van een blanke zeeman :mrgreen: .

ruud_a
Berichten: 3187
Lid geworden op: 16 nov 2007 10:00

Re: Vul de enquête in en krijg een gratis gezonde voeding video!

Ongelezen bericht door ruud_a »

Frans de Jong schreef:Beste Harrie,

Ik had het bericht blijkbaar eerst op de verkeerde plaats gepost, vandaar het dubbele bericht.
Verder wil ik graag zo veel mogelijk mensen blij maken met een gratis online video/cursus waarvan de fysieke versie ook gewoon bij bol.com te koop is: http://www.bol.com/nl/p/gezonde-voeding ... 021745124/ En gratis betekent ook echt gratis
zet die video/cursus dan gewoon op spotnet.
kunnen nog veel meer mensen hem zien.

Frans de Jong
Berichten: 7
Lid geworden op: 28 feb 2012 19:00

Re: Vul de enquête in en krijg een gratis gezonde voeding video!

Ongelezen bericht door Frans de Jong »

@newmikey Ik zal u eerlijk zeggen dat u eerst wel uw e-mailadres moest invullen, dit heb ik gisteren veranderd en weggelaten. Als je de enquete invult en op verzenden klikt krijg je meteen jou persoonlijke toegangscode te zien. Dus er komt geen email, telefoonnummer, adres of naam aan te pas.

@tenormin Ik heb de enquete net nog een keer getest en bij mij werkt de verzendknop gewoon, zou u de enquete misschien nog een keer kunnen invullen? als u dan nog problemen ondervindt dan kunt u mij het beste een PM sturen

@Ruud_a Ik ben een student die bezig is met mijn afstudeeronderzoek, het gaat mij er vooral om dat ik voldoende respons krijg om de representativiteit van het onderzoek te verhogen.

Het zou fijn zijn als jullie mij (student van 21) kunnen helpen. Die video is echt de paar minuutjes invulwerk wel waard als je iets om voeding geeft. Als je op verzenden klikt krijg je dus meteen jouw persoonlijke toegangscode te zien. Je hoeft dus GEEN e-mailadres, adres, telefoonnummer of naam (meer) in te vullen.

Frans de Jong
Berichten: 7
Lid geworden op: 28 feb 2012 19:00

Re: Vul de enquête in en krijg een gratis gezonde voeding video!

Ongelezen bericht door Frans de Jong »

Ik kan nog wel wat respons gebruiken, kost hooguit 7 minuten van je tijd en je krijgt er een gratis cursus gezonde voeding voor terug. Met iedere enquête extra ben ik blij.

Voor de mensen die twijfelen:
-Er wordt NIET gevraagd naar uw: Naam, adres, rekeningnummer, email of telefoonnummer
-De cursus is 100% gratis zonder (abonnements) kosten of sterretjes
-De fysieke cursus is ook gewoon te koop bij bol.com: http://www.bol.com/nl/p/gezonde-voeding ... 021745124/
-Het doel is om zoveel mogelijk respons te behalen, niet om de video te verkopen of voor andere marketingdoeleinden.

witte angora
Berichten: 30775
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Vul de enquête in en krijg een gratis gezonde voeding video!

Ongelezen bericht door witte angora »

Zoveel informatie over 'gezonde' voeding. Gezond tussen aanhalingstekens, na verloop van tijd blijkt het toch weer een hype te zijn geweest, of, zoals ene Sonja Bakker ooit zei, 'het is maar entertainment'.

Ik twijfel niet, heb geen behoefte aan die video.

Frans de Jong
Berichten: 7
Lid geworden op: 28 feb 2012 19:00

Re: Vul de enquête in en krijg een gratis gezonde voeding video!

Ongelezen bericht door Frans de Jong »

Dat is uiteraard ieder zijn keuze, maar ook al geef je niets om gezonde voeding, je kan mij er heel blij maken om de enquête toch in te vullen

Gesloten