LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] WIA uitslag bezwaar makers

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
nka300
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 apr 2018 01:19
Locatie: Amsterdam

WIA uitslag bezwaar makers

Ongelezen bericht door nka300 »

Beste allen,

Heeft er iemand te maken met WIA herkeuringen en overwegen om bezwaar te maken of hebben al weleens bezwaar gemaakt?

Zou ik jullie hierover mogen interviewen? Alle verkregen informatie zal ik als strikt vertrouwelijk en anoniem behandelen.
De interview is voor mijn bachelorscriptie onderzoek voor mijn studie Sociologie aan de Universiteit van Amsterdam, waarin ik onder andere graag meer wil weten over het overwegings process die mensen ondergaan voorafgaand/tijdens hun besluit om een bezwaar te maken tegen hun WIA uitslag.

Voor mensen die geïnteresseerd zijn om mij te helpen zou ik graag via het gebruikerspaneel wat vragen willen stellen. Zo kunnen jullie mij ook bereiken.


Bij voorbaat dank,
nka300
Laatst gewijzigd door nka300 op 10 mei 2018 21:18, 2 keer totaal gewijzigd.

Klaas Jan
Berichten: 1696
Lid geworden op: 29 apr 2014 15:28

Re: WIA uitslag bezwaar makers

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

Hallo, misschien moet u nog even aangeven hoe u in contact denkt te komen met deze mensen. Een persoonlijk bericht via het Gebruikerspaneel van dit forum lijkt me voor de hand liggend maar het kan geen kwaad om dat even expliciet te vermelden.
Evenals een naam en wat achtergrondinfo over dit onderzoek trouwens.

Gesloten