LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gebeld door Reaal Verzekeringen ivm vastlegging gegevens

Hoe krijg je jezelf van internet (Google etc.) af? Bespreek hier jouw ervaringen of discussieer mee over dit onderwerp.
rvandijk
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jan 2018 17:08

Gebeld door Reaal Verzekeringen ivm vastlegging gegevens

Ongelezen bericht door rvandijk »

16 jan 2018 ben ik gebeld door een medewerker van Reaal Verzekeringen inzake vastlegging van gegevens.

Allereerst kreeg ik een mededeling dat het gesprek opgenomen werd om het gesprek vast te leggen, en voor kwaliteitsdoeleinden.

Daarna de vraag over mijn geboorte datum.

Dit allemaal zonder te weten waarom ik gebeld werd! Zeer vreemd.

Bij doorvragen wat de bedoeling was, zonder de vragen te beantwoorden, is mij meegedeeld dat er in 2015 een wijziging van de polis was geweest, en waarom was dat.

Ik heb aangegeven dat ik 3 jaar na dato, dat niet zomaar paraat heb, en wens dan Reaal dan de vragen schriftelijk behandeld. Dit bleek niet mogelijk.

De nette gedetacheerde medewerker kon mij niet verder helpen, en wenste de call af te sluiten met "meneer wil niet meewerken"!

Ik heb naar haar chef gevraagd. Deze kon mij niet te woord staan, ook niet na herhaaldelijk er op te staan. Ook de naam van haar chef wilde zijn niet geven.

Alles bij elkaar, lijkt het sterk alsof hier iets aan de hand is. Geen openheid. Wel is het gesprek opnemen, maar niet meewerken met de klant.

Of ik nog iets zou horen, misschien per post, anders niet. Zij kon geen garantie geven.

Het vastleggen van zaken is wettelijk verplicht volgens mijn informatie. Vandaar de opname. Uiteindelijk heeft Reaal niet waar zij voor belde, en ik heb geen idee wat de consequenties hiervan kunnen zijn!

Heeft iemand advies voor mij, verneem ik dit graag.

Lowieze
Berichten: 6497
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Gebeld door Reaal Verzekeringen ivm vastlegging gegevens

Ongelezen bericht door Lowieze »

Welke consequenties bedoelt u?
U heeft geen informatie gegeven, gesprek werd beëindigd, klaar!

Lady1234
Berichten: 26852
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Gebeld door Reaal Verzekeringen ivm vastlegging gegevens

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Dan belt uzelf toch even Reaal?

yan
Berichten: 681
Lid geworden op: 24 okt 2017 11:54

Re: Gebeld door Reaal Verzekeringen ivm vastlegging gegevens

Ongelezen bericht door yan »

Als iemand mij telefonisch vragen stelt, dan vraag ik eerst waar dat voor is.
Als het antwoord daarop me niet bevalt is het: "sorry, geen intresse & een prettide dag verder"

Gesloten