LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ik ben de dupe van laster en zwartmakerij..

Hoe krijg je jezelf van internet (Google etc.) af? Bespreek hier jouw ervaringen of discussieer mee over dit onderwerp.
lozevisser
Berichten: 71
Lid geworden op: 30 dec 2011 22:54

Re: Ik ben de dupe van laster en zwartmakerij..

Ongelezen bericht door lozevisser »

tenormin schreef:Kan wel een trol zijn, maar niet in de zin waar wij het meestal over hebben. Dit is een, ga het woord niet eens schrijven, want dan krijg ik een ban. Om het netjes te houden: iemand die zich niet aan zijn woord houd en woorden schrijft die en niet door de beugel kunnen en bedreigingen uit. Hij zal wel politiebezoek krijgen, als de inzender van alle "boodschappen" zich ook bij de politie meld. Hoop ik.

@frantic2, zie jou net "binnenkomen". Dus jij denkt dat die apps fake zijn? Da's dan ook zaak om uit te zoeken, wel of niet nep.
Het hele verhaal is echt hoor, ben zelf er bij betrokken op OOI, neem anders eens contact op met een mod op OOI ter verificatie.

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: Ik ben de dupe van laster en zwartmakerij..

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

loze visser schreef:Het hele verhaal is echt hoor, ben zelf er bij betrokken op OOI, neem anders eens contact op met een mod op OOI ter verificatie.
Het verhaal op OOI is ook wel echt, maar dat is niet de kwestie.

Desalniettemin vraag ik me serieus af of de openingspost hier op de website van TrosRadar wel door betreffende ondernemer is geschreven.

Dit kan ook een slachtoffer van hem hebben gedaan onder zijn naam, wetende dat er een hoop verontwaardigde reacties gaan komen.

Als de ondernemer dit werkelijk zelf gedaan heeft is hij nog dommer dan het achtereind van een varken.

FRU
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 nov 2012 15:16

Re: Ik ben de dupe van laster en zwartmakerij..

Ongelezen bericht door FRU »

De heer Aras zou zijn fouten gewoon moeten toegeven en klachten netjes afhandelen dan zou er geen probleem zijn, maar dit gebeurd echter niet. Hij leverd een verkeerd artikel maar geeft aan dat hij niets retour kan nemen? hoe raar is dat. Wat is dat voor een bedrijf die geen fouten toegeeft.
Ik denk daarom ook dat alle klachten terecht zijn .

Gesloten