LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] badoo superkrachten uitzetten

Hoe krijg je jezelf van internet (Google etc.) af? Bespreek hier jouw ervaringen of discussieer mee over dit onderwerp.
sientje30
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 feb 2016 21:36

badoo superkrachten uitzetten

Ongelezen bericht door sientje30 »

een vriendin van mij is aangemeld via de site badoo en heeft nu per ongeluk op de site de zogenaamde superkrachten geactiveerd. nu wil ze de uitzetten en dat kan dus via een simpel smsje te sturen maar dat doet ie dus niet. word er dan geld afgeschreven van het telefoonabbonement. hoe zet ik dat uit want ik snap het zelf ook niet
wie kan mij hier bij helpen

igen
Berichten: 259
Lid geworden op: 29 aug 2015 00:38

Re: badoo superkrachten uitzetten

Ongelezen bericht door igen »

Wat voor webshop is dat? Badkamers? Wat moet je dan met superkrachten?
Gaat dit trouwens niet over uzelf?

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: badoo superkrachten uitzetten

Ongelezen bericht door sjohie »

sientje30 schreef:een vriendin van mij is aangemeld via de site badoo en heeft nu per ongeluk op de site de zogenaamde superkrachten geactiveerd. nu wil ze de uitzetten en dat kan dus via een simpel smsje te sturen maar dat doet ie dus niet. word er dan geld afgeschreven van het telefoonabbonement. hoe zet ik dat uit want ik snap het zelf ook niet
wie kan mij hier bij helpen
Van hun site,

Hoe betaal je voor Superkrachten en hoe veilig zijn deze betalingen?

Superkrachten worden wekelijks of maandelijks voor een hele redelijke prijs per sms, creditcard of PayPal betaald. Al deze betalingsmogelijkheden zijn veilig en de persoonlijke informatie van leden zal nooit aan derden worden verstrekt, zoals dat in de Privacybeleid van Badoo staat.


Hoe deze dienst is af te zeggen, zal dus afhangen van de manier van abonneren lijkt me. Niks doen zal geld kosten, want dan loopt het abonnement door. Het is wel een grote club, dus bang voor phising oid zou ik niet ineens zijn. Wel is het lid worden van betaalde diensten bij dit soort clubs vele malen makkelijker dan er weer van af komen, maar persoonlijk ken ik deze site niet, dus of dat wat goed gaat durf ik niet te zeggen.

Gesloten