LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bijna 9 op de 10 treinreizigers zijn tevreden over de NS. Klopt dit wel?

Reis je vaak met het openbaar vervoer of taxi en heb je hierover een uitgesproken mening? Laat het ons hier weten.
Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: Bijna 9 op de 10 treinreizigers zijn tevreden over de NS. Klopt dit wel?

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Nou... blij dat ik gisterochtend vlak voor de sneeuw toch maar thuis ben gaan werken. Ik had nl. even na 17.00 een afspraak in mijn woonplaats. Om 16.30 stond het rond en in de plaats waar ik werk, die grenst aan waar ik woon, VOL! De bus had niet meer gereden. Fietsen ging uiteraard niet en ik had ook niet opgehaald kunnen worden. Het was pas 's avonds laat opgelost.
Ik had medelijden met al die mensen die kindjes uit de opvang moesten gaan halen...
En ja, ik had desnóóds zelfs nog een trein kunnen nemen, ongeveer 10 minuten reistijd. Maar dan eerst 20 min. lopen naar het station en bij aankomst nog een half uur naar huis. Door de sneeuw. Vond ik niet zo'n fijn plan. Gelukkig reden de bussen vanochtend weer als vanouds, d.w.z. allemaal tussen de 3-10 minuten te laat ;-).

Gesloten