LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoe ik mijn studenten ov stop?

Reis je vaak met het openbaar vervoer of taxi en heb je hierover een uitgesproken mening? Laat het ons hier weten.
Kylevr
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jun 2018 13:34

Hoe ik mijn studenten ov stop?

Ongelezen bericht door Kylevr »

Ik verhuis over een maand van Nederland naar België. Daardoor zal ik geen opleiding kunnen afmaken in Nederland. Dus nu vraag ik me af wat ik moet doen met mijn studenten ov. Zover ik weet moet ik het stop zetten en het terug betalen. Maar hoe werkt dat allemaal? En hoe veel zal ik terug moeten betalen? Ik heb de studenten ov gebruikt voor ongv. 9 maanden.

Lowieze
Berichten: 6587
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Hoe ik mijn studenten ov stop?

Ongelezen bericht door Lowieze »

Kylevr schreef:Ik verhuis over een maand van Nederland naar België. Daardoor zal ik geen opleiding kunnen afmaken in Nederland. Dus nu vraag ik me af wat ik moet doen met mijn studenten ov. Zover ik weet moet ik het stop zetten en het terug betalen. Maar hoe werkt dat allemaal? En hoe veel zal ik terug moeten betalen? Ik heb de studenten ov gebruikt voor ongv. 9 maanden.
Neem even contact op met DUO hoe de terugbetaling in zijn werk gaat.
Het reisproduct moet je zelf stopzetten, hier kun je lezen hoe je dat kunt doen http://www.studentenreisproduct.nl/deta ... topzetten/

Gesloten