LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] klachten over busmaatschappij Connexxion

Reis je vaak met het openbaar vervoer of taxi en heb je hierover een uitgesproken mening? Laat het ons hier weten.
bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: klachten over busmaatschappij Connexxion

Ongelezen bericht door bot321 »

Begrijp niet waarom je altijd die mensen
moet beledigen die jouw iets proberen uit
te leggen.
Of jij het allemaal zo goed weet.
Als ik je artikel lees heb jij je studie ook nog
niet afgerond wat de taal aangaat.

Jeezus Gristus antikrist
Berichten: 103
Lid geworden op: 01 jul 2005 19:48

Re: klachten over busmaatschappij Connexxion

Ongelezen bericht door Jeezus Gristus antikrist »

Ik heb na het gym, op de uni egt geen nederlandse les meer gehad, Engels is in het bedrijfsleven nl tegenwoordig de voertaal en daarom gaan studie bedrijfskunde ook in het ENGELS.

verder zou eea ook met tiepslehijd te maken kunnen hebben.

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: klachten over busmaatschappij Connexxion

Ongelezen bericht door bot321 »

Weet nou nog steeds niet waarom je
de mensen beledigd.
Even wat langzamer typen en dan vertellen
waarom?
bot (telul321)
Begrijp je het nu.
Zal wel niet.

Jeezus Gristus antikrist
Berichten: 103
Lid geworden op: 01 jul 2005 19:48

Re: klachten over busmaatschappij Connexxion

Ongelezen bericht door Jeezus Gristus antikrist »

Waarom in mijn eigen naam zou ik langzamer typen ik zit alleen een beetje lekekr te stangen en er is altijd wel een meaugeaul die erin trapt. das nou tumor. ff een kwartiertje lekker mensen jennen, doe ik op vakantie ook met Duitser heerlijk

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: klachten over busmaatschappij Connexxion

Ongelezen bericht door bot321 »

veine chozer ben jou je lopt noch
wel eenz techen de feceerde ob dan
wort je hellemal in mekar geslaggen
chelof me maar.

jerommeke
Berichten: 51
Lid geworden op: 18 jun 2005 19:11

Re: klachten over busmaatschappij Connexxion

Ongelezen bericht door jerommeke »

willen chauffeurs alstublieft eens wachten totdat je zit als je een kind bij je hebt!

JaFO
Berichten: 241
Lid geworden op: 07 jul 2005 18:54

Re: klachten over busmaatschappij Connexxion

Ongelezen bericht door JaFO »

van die geintjes heb je bij meer maatschappijen last jerommeke.
Hier in eindhoven (BBA & Hermes) heb je ook chauffeurs waarbij je moet rennen naar je stoel wil je niet bij het wegrijden op je snufferd gaan. Er is maar een enkeling die echt rekening houd met de bejaarden en anderen die om welke reden dan ook niet vlug zijn. :(

Maar bij het vertrek op het station hebben ze ineens uren de tijd om voor zichzelf koffie te halen en een sigaretje te roken terwijl ze al te laat zijn ...

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: klachten over busmaatschappij Connexxion

Ongelezen bericht door karr-2 »

Wachten is er niet bij, stel je voor dat de koffie koud wordt op het station? Regelmatig zie i mensen met of zonder kinderen door de bus heen struikelen omdat de chauffeur te snel optrekt, maar als we op het station staan hebben ze ineens ruim de tijd om koffie te drinken, te roken en in hun neus te peuteren.

jbroeders
Berichten: 129
Lid geworden op: 07 aug 2005 21:32

Re: klachten over busmaatschappij Connexxion

Ongelezen bericht door jbroeders »

Allicht nemen ze de tijd op het station. Ze nemen jouw pauze toch ook niet af als je ergens te laat mee klaar bent?

JaFO
Berichten: 241
Lid geworden op: 07 jul 2005 18:54

Re: klachten over busmaatschappij Connexxion

Ongelezen bericht door JaFO »

dan moeten ze de diensten maar zodanig indelen dat de chauffeurs fatsoenlijk pauze kunnen houden ipv dat ze daarmee de dienstregeling in de war schoppen. :roll:

verhoeven
Berichten: 19
Lid geworden op: 30 jul 2005 10:35

Re: klachten over busmaatschappij Connexxion

Ongelezen bericht door verhoeven »

:D :) wij blij want het was eindelijk zomer vakantie wij lekker met de bus mee dachten wij. :twisted: :evil: nou dat kwam bedrogen uit de bus die zou komen kwam helemaal niet en dat gebeurde niet één keer in de zomervakantie maar meerdere keren.
Denk je lekker met de bus openbaar is zo goed nou mooi niet.
Ik snap best dat er wel eens iets kan tegen zitten, bus kapot of dergelijke, maar dat het zo vaak voorkwam en dat je weer een half uur moet wachten op de volgende bus is gezien het onwijs mooie zomer weer maar niet heus, verschrikkelijk.
Wij kregen gratis retourtjes voor de geleden schade op het station aangeboden waren die maar geldig tot eind van de maand augustus.
Die kregen we op 31 augustus wij dachten he lekker morgen en de rest van de week-het was mooi weer- lekker met de bus mee zei de chauffeur kijkt u maar op de achterkant mevrouw de kaartjes zijn niet meer geldig. :x :twisted: :evil: :twisted: :evil: nou mooi is dat....

Viola45
Berichten: 11
Lid geworden op: 07 feb 2005 18:19

Re: klachten over busmaatschappij Connexxion

Ongelezen bericht door Viola45 »

Jafo je klachten moet je bij balkenende leggen. Je weet duidelijk niet waar je over praat. Het duurt niet lang meer en al het openbaar vervoer ligt op zijn gat. Kunnen we zeker allemaal met de fiets :lol:
Viola

verhoeven
Berichten: 19
Lid geworden op: 30 jul 2005 10:35

Re: klachten over busmaatschappij Connexxion

Ongelezen bericht door verhoeven »

:) :D :shock: nou ik weet heel duidelijk waar ik over praat.
En wat is dat een :twisted: over balkenende of hij er wat aan doet.
En als je niet weet waar de klepel hangt zou ik niet reageren.
Dank u

jerommeke
Berichten: 51
Lid geworden op: 18 jun 2005 19:11

Re: klachten over busmaatschappij Connexxion

Ongelezen bericht door jerommeke »

zaterdag ook zo leuk, ik met zoonlief in buggy met de bus.Lijn 20 en 5 mag ik met buggy in gelukkig.
Bij het uitstappen helaas niemand die mij kon helpen met de vrij hoge afstap, dus ik door de knieen om buggy in het midden te pakken om zo uit te stappen. Wat schetst mijn verbazing?
De chauffeur gooit zo de deuren dicht met de buggy er dus nog tussen!
Is het zo moeilijk om goed te kijken????

verhoeven
Berichten: 19
Lid geworden op: 30 jul 2005 10:35

Re: klachten over busmaatschappij Connexxion

Ongelezen bericht door verhoeven »

:twisted: :evil: :x ja dat bedoel ik nu, wij kregen dus kaartjes voor het ongemak, die waren dus verlopen.
Hoe vaak wij niet bij de halte staan dat mijn dochter met de kleine naar de achter deuren loopt en dat hij -hij kwam dus aanrijden ziet ons staan en haar naar de achter deur lopen- dat ik nog moet vragen of die deuren open kan.
Maar dat de buggy er zo tussen zat dat is toch te belachelijk voor woorden.
Het is zo een toestand om de wagen eruit te krijgen als het een oude bus is.
Als ze nu nog eens hielpen maar dat doen ze ook niet, ik ga niet meer alleen met de bus mee, zorg altijd als ik met de bus moet dat er iemand mee is om te helpen, maar ja dat kan niet altijd.

Viola45
Berichten: 11
Lid geworden op: 07 feb 2005 18:19

Re: klachten over busmaatschappij Connexxion

Ongelezen bericht door Viola45 »

en maar klagen klagen :lol: Dat al die ellende ook altijd bij dezelfde personen voor komen. :? Wat ik bedoelde met de regering is dat er maar bezuinigd wordt in alle bedrijfstakken. Nee ze doen er niets aan het wordt alleen maar erger. En een chauffe;ur is ook maar een mens. Ga lekker lopen zou ik zeggen met je buggy.

verhoeven
Berichten: 19
Lid geworden op: 30 jul 2005 10:35

Re: klachten over busmaatschappij Connexxion

Ongelezen bericht door verhoeven »

:P :P viola 45 u hebt zeker geen kinderen anders zou u niet zo dom praten.
Van ga maar lopen.
Je moet ook wel eens ergens wezen waar het te ver is om te lopen.
Dus als ik u was zou ik in het vervolg ook maar overal heen gaan lopen.
! Dan piept u wel anders. :twisted: :evil: :twisted:

verhoeven
Berichten: 19
Lid geworden op: 30 jul 2005 10:35

Re: klachten over busmaatschappij Connexxion

Ongelezen bericht door verhoeven »

zeg hallo viola 45 moet jij is ff goed lezen!!
:shock:
jij denk zeker ook dat jij alles bent! :evil:
er zijn mensen die geen auto hebben en niet anders ergens heen kunnen dan met de bus!
dus voordat je gaat lopen zegge "ga maar lopen" zou ik dat zelf eerst ook ff gaan doen van je huis naar het strand en dat is van mijn huis een pokke end weg!! dus hou die zotte praat van jou maar lekker voor je! :evil:

afz: sammy

Viola45
Berichten: 11
Lid geworden op: 07 feb 2005 18:19

Re: klachten over busmaatschappij Connexxion

Ongelezen bericht door Viola45 »

Man doe niet zo agressief als je zo ook te keer gaat tegen de busschauffeur :shock: Verbeter de wereld begin bij jezelf :wink:
Viola die wel degelijk kinderen heeft.

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: klachten over busmaatschappij Connexxion

Ongelezen bericht door Bailey »

Het is soms wel irritant hoor met die buggy's, soms staan er 3 in het pad, zodat je er niet meer doorheen kan. En vaak worden ze ook nog gebruikt als boodschappenwagen. Kind loopt gewoon zelf door de bus heen op zoek naar een zitplaats, vader of moeder komt er achteraan met een buggy volgeladen met boodschappen. Het zou veel handiger zijn als die dingen eens ingeklapt worden in de bus, scheelt een hoop ruimte.

En Jerommeke: een buschauffeur kan je niet helpen, die mag in principe niet van zijn plek af. Medepassagiers kunnen je wel helpen, maar niemand is dat verplicht natuurlijk. En een chauffeur kijkt wel, maar als jij gebukt staat en er staan veel mensen voor, dan kan het wel eens gebeuren dat hij je niet ziet. De chauffeur kan niet alles zien!! Misschien het makkelijkst om de chauffeur even te waarschuwen.

Gesloten