LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kruidvat Treinkaartje Problemen

Reis je vaak met het openbaar vervoer of taxi en heb je hierover een uitgesproken mening? Laat het ons hier weten.
bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Kruidvat Treinkaartje Problemen

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Gravedigger, ik weet niet vanaf welke woonplaats jij reist, maar als je eens een dag naar Aken wil reizen (aangenomen dat je daar niet echt in de buurt woont), kan ik je aanraden om aansluitend aan je treindagkaart/zomertoerkaart, of hoe je ook reist, in Maastricht en Veoliadagkaart te kopen van (momenteel) 5 euro. Daarmee kun je ook tot in het centrum van Aken komen, en weer terug naar Maastricht.


Ben je in principe voor 17,50 vanuit Roodeschool of Den Helder onder de pannen voor het hele traject.


Daar verslijt jij je schoenzolen niet voor, he?

isa ter veen
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 nov 2010 10:08

Re: Kruidvat Treinkaartje Problemen

Ongelezen bericht door isa ter veen »

beste roland,
zojuist was ik op zoek naar een goedkoop treinkaartje en vond de advertentie van de kruidvat, uiteraard al verlopen, maar er staat op de advertentie :
Voor 1 dag onbeperkt reizen met NS door héél Nederland. dat het niet op het kaartje staat hoeft ook niet. de voorwaarden zijn lang, veel te lang, maar daar stond het in. www.GROUPON.nl heeft ook leuke aanbiedingen.

groet isa ter veen

stefan1982
Berichten: 30
Lid geworden op: 10 feb 2010 15:21

Re: Kruidvat Treinkaartje Problemen

Ongelezen bericht door stefan1982 »

Denk dat roland iets meer dan 4 jaar naar zijn bericht hier nog veel aan heeft

Gesloten