LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] STAKING OPENBAARVERVOER

Reis je vaak met het openbaar vervoer of taxi en heb je hierover een uitgesproken mening? Laat het ons hier weten.
kidcat
Berichten: 180
Lid geworden op: 06 sep 2005 22:56

Re: STAKING OPENBAARVERVOER

Ongelezen bericht door kidcat »

@ laptopje
Mijn uitzendbureau verdient alleen aan mij als ik werk. Zij vangen voor elk uur dat ik werk 2 1/2 keer zoveel als ik (bruto) verdien.
Dus ik lever ze nu ook geen cent op, en daar zijn ze, net als ik, niet blij mee... :?

Verder snap ik jullie staking wel, begrijp me niet verkeerd. Het grote graaien aan (ook de OV)top gaat door: idiote salarissen en bonussen voor neusvreterij en wanbeleid. Dit ten koste van de mensen die het ECHTE werk doen.

Maar het levert voor menig werknemer ook enorm veel problemen op. Problemen die. als het nog langer duurt, alleen maar steeds groter en groter worden.

En daar ben ik heel bang voor... :?

Spletsj
Berichten: 18
Lid geworden op: 05 jun 2008 09:36

Re: STAKING OPENBAARVERVOER

Ongelezen bericht door Spletsj »

Een aantal keren heb ik van boze, onbegriptonende en ook voor zichzelf opkomende (net zoals wij chauffeurs doen) instuurders de opmerking in de trent van: gooi de A1 helemaal dicht, blokker dit, ga met z'n allen naar Den Haag, zet je bus rond de hoofdkantoren van de OV bedrijven etc. Zijn deze mensen dan kortzichtig of begrijpen ze de impact van hun eigen voorstel niet? Ze zijn tegen het algehele staken omdat de bus dan niet rijdt en zij niet op de plaats van bestemming kunnen komen,
maar .........
wanneer wij bovengenoemde voorstellen zouden doen, dan zijn alle bussen ook op de A1, in Den Haag of rond de hoofdvestigingen en rijdt er alsnog geen bus!!! Kortzichtig?

Om deze mensen enigszins gerust te stellen, vandaag is er de landelijke manisfestatie in Utrecht, waar duizenden chauffeurs uit het hele land de hoge bonzen in de hoofdvestigingen én in Den Haag willen laten zien dat het wat de chauffeurs over is met het grote graaien en dat iedereen inde winsten moeten kunnen delen, ongeacht in welke branche.
Hopelijk gaat de rest van Nederland er ook zo over denken en kunnen we samen een vuist maken.

laptopje
Berichten: 21
Lid geworden op: 03 jun 2008 23:54

Re: STAKING OPENBAARVERVOER

Ongelezen bericht door laptopje »

@ iedereen op dit forum.

Ik heb begrip voor ieders mening. Ik verwacht van u geen medelijden; zelfs geen respect, want dit is niet respectvol op te lossen.

Om te voorkomen dat ik de hele dag achter de pc blijf zitten, sluit ik dit boek. Anders komt er niets meer uit mijn handen.

Ik hoop dat ik op wat voor manier dan ook een bijdrage heb kunnen leveren aan de discussie. Ik wens u allen korte staak ellende en hoop dat ude boel weersnel op de rit krijgt zodrawij ons probleem hebben opgelost.

Vriendelijke groet
Laptopje
( Ik haat anonimiteit)

cdaniels
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 mei 2008 15:28

Re: STAKING OPENBAARVERVOER

Ongelezen bericht door cdaniels »

In de mail van radar staat inmiddels een linkje naar dit forum. Vandaar dat ik hier op ben gekomen. Ik ben erg geschrokken van de negatieve reacties op dit forum. In plaats van buschauffeurs onderuit te halen omdat ze zo min zouden zijn(!!) vind ik dat ook buschauffeurs met respect behandeld moeten worden. Het feit dat de bussen soms te laat rijden komt door het verkeer en de routes die soms erg lastig binnen de tijd te halen zijn (mijn bus komt standaard te laat daardoor en de busmaatschappij weigert hier iets aan te doen). Het humeur van de chauffeur gaat alleen hiervan al achteruit. Als chauffeur wil je op tijd op een bepaalde plek zijn, en als dit niet lukt krijg je vaak negatieve reacties. Begrijpelijk.

De stakingen gaan echter niet om het feit dat de bussen te laat komen (immers de consument is toch niet aan het staken?) Het gaat in dit geval om het loon dat in hun ogen te laag is.

Iedereen is hier de dupe van, klanten maar óók buschauffeurs! Vandaar dat ik maar een ding te zeggen heb:

Succes met jullie staking. Ik hoop dat de staking gauw voorbij is! :wink:

Groet,

Charles (Taxichauffeur en student in Maastricht)

droom
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 jun 2008 15:22

Re: STAKING OPENBAARVERVOER

Ongelezen bericht door droom »

Ten eerste ben ik gelukkig niet afhankelijk van het openbaar steekvervoer

Toch heb ik dit forum doorgelezen.
Het valt op dat de veel mensen die op dit forum hun mening of frustratie weergeven het doel van een forum voorbij schieten en erg naar beneden halen.

Het houden aan burgerlijke waarden en fatsoensnormen en het respect voor een ander is zeer ver te zoeken en beneden peil. Dit wordt gedaan door zowel passagiers als buschauffeurs.

Dat het openbaar streekvervoer een probleem met het Cao is een feit. Dat andere mensen daar de dupe van woorden is ook een feit. (zelfs buschauffeurs die niet zijn aangesloten bij een vakorganisatie)

Waar het eigenlijk om gaat is de oplossing van het probleem of het nu gaat over het Cao of vervangend vervoer waarbij men tocht enig respect voor elkaar mag betonen.

Alles kan namelijk op een fatsoenlijke manier beschreven woorden als men echt volwassen is maar zich daar ook naar gedraagt.

Dus schrijvers wordt eens volwassen

pele
Berichten: 52
Lid geworden op: 04 sep 2007 16:53

Re: STAKING OPENBAARVERVOER

Ongelezen bericht door pele »

Ook ik maak de hele week gebruik van de bus. En o wat baalde ik zondag toen er geen zicht op was dat ze zouden rijden. Dus maandag direct op teletekst gekeken, nee jammer de bussen rijden niet. Dan maar op de fiets, en dat voor iemand die liever een bus pakt. 20 minuten fietsen en s'avonds weer terug. Dinsdag gelijk op tt kijken nee jammer ze rijden niet. Maar tegen 7 uur kwam de regen met bakken uit de hemel. Hemeltje wat nu, als nooitfietser bezit ik geen regenpak. In godsnaam dan maar een taxi gebeld, ja na 09.30 uur is er wel een taxi vrij. Toen ben ik gaan lopen, met paraplu beetje flink doorstappen, kostte me 45 minuten. s Avonds werd ik gelukkig bij het station opgepikt. Gelukkig woensdag was het droog en vanmorgen ook. Maar nu komt het mooie, voor deze nietsporter, die nu gedwongen moest lopen/fietsen is deze week toch mooi 1 kilo afgevallen en das dan weer een pluspuntje. Dus mensen zo kan je het ook bekijken. Maar ik moet toegeven dat zodra de bussen weer gaan rijden ik daar weer lekker instap. Alhoewel als het lekker weer is ik misschien toch af en toe de fiets ga pakken.

superwoman
Berichten: 139
Lid geworden op: 02 dec 2007 19:45

Re: STAKING OPENBAARVERVOER

Ongelezen bericht door superwoman »

Even wat reakties in dit topic gelezen waar mijn naam door het slijk werd getrokken. Ik kan slechts één conclusie trekken: vergeet de klantvriendelijke instelling van de buschauffeurs. Nu komt hun ware aard boven drijven ! Het is ordinair brul-volk wat niets beters heeft te doen dan zijn frustratie loslaten op een onschuldige passagier.

Eigenaardige speculaties over iemand's privé-omstandigheden houd je maar voor jezelf.

Ik kreeg zojuist een boekje in de brievenbus over het busvervoer in de provincie utrecht. Er stond een glimlachende buschauffeur op de foto. Dat is zeker geen familie van Spletsj en DriverG ?

Spletsj
Berichten: 18
Lid geworden op: 05 jun 2008 09:36

Re: STAKING OPENBAARVERVOER

Ongelezen bericht door Spletsj »

@superwoman,
volgens mij ben ik in mijn reacties naar u toe vriendelijk gebleven, zekers naar aanleiding van uw denigrerende reactie. Over speculaties over iemands priveleven .... wat deed u in uw laatste zin mbt het zoeken van een andere baan?
Wie de bal kaatst .....

En nee, het is inderdaad geen familie van mij, ik ben namelijk de enige buschauffeur in mijn familie.

Gemma33
Berichten: 106
Lid geworden op: 04 jun 2008 12:20

Re: STAKING OPENBAARVERVOER

Ongelezen bericht door Gemma33 »

Nog even een laatste reactie, want ik vind het wel welletjes. Ik lees net op Teletekst dat Rover een kort geding
gaat aanspannen tegen de vakbonden en het streekvervoer. De maat is vol, zeggen ze. Ook vind Rover het onaanvaardbaar dat de bonden niet willen instemmen met een bemiddelaar. Alles wordt op scherp gezet, zo lijkt het.
Ik ben heel benieuwd hoe dat afloopt. Ik ga er nog altijd van uit dat samenwerking beter is dan tegenwerking.
En dat de buschauffeurs een betere cao willen is heel ok (!), daar kan ik heel goed achter staan!

Wat, naar mijn mening, de buschauffeurs hier op het forum steeds hebben laten liggen is, wat de staking voor uitwerking
heeft op anderen. Natuurlijk zijn veel mensen de dupe door de staking, maar toon chauffeurs dat je je daar ook aub wat bij kunt voorstellen.
Met botte reacties daarop als: wees creatief, zijn we niet verantwoordelijk voor, OV is een luxe, neem maar de fiets moest ik vroeger ook, schuld van Den Haag, neem maar een taxi, enzovoort neem je de ander - die zich gedupeert voelt - weinig serieus.
En chauffeur of buspassagier: je wilt toch graag serieus genomen worden iedereen toch Daar gaat het om.
Waarom dat zo belangrijk is? Wel dan kweek je meer begrip en keert de ander zich niet zo vlot tegen je. Want wat heb je daaraan??
Dat zet de boel noch meer op scherp.
En Maarten jaag de mensen niet zo op de kast, leg niet steeds de hele riedel op het bordje van de ander. Als jij iets vindt of ergens voor kiest, dan ben je daar toch ook verantwoordelijk voor? Jouw waarheid is niet dezelfde als de waarheid van een ander.
Wat laptopje zei:de vakbond adviseert en jullie beslissen. Staan jullie achter een beslissing, neem er dan ook de verantwoordelijkheid voor, ook al strijk je anderen daarmee tegen de haren in. Luister naar de kritiek, ga ook daar op in.
Want medogenloos je eigen gelijk halen over de ontstane ellende van een ander, kan en mag nooit.
Dat was het. Succes allemaal.

Ad 56
Berichten: 130
Lid geworden op: 08 feb 2008 22:29

Re: STAKING OPENBAARVERVOER

Ongelezen bericht door Ad 56 »

geachte forum bezoekers,

Zoals altijd zijn er weer eens een stelletje beterweters aanwezig.
Lopen de chauffeurs te bekritiseren en in een verdomhoekje te plaatsen.
Er is er eentje bij zelfs, die beweert dat een chauffeur domme en niet opgeleide personen zijn.
Ik zal dat persoontje zef even verzekeren, dat elke chauffeur vaak meerdere diploma's en getuigschriften hebben dan menig ander persoon in welke branche dan ook.
Als je volgens dat ene figuur aan zou moeten nemen, dat een chauffeur dom is, nou beste kerel, dan ben je echt helemaal niet goed ingelicht en dom bezig.
Als er volgens dat ene figuurtje een chauffeur geen geschikte opleidingen heeft gevolgd, dan mag deze chauffeur in kwestie geen eens dit vak uitoefenen, wie is er nu lomp ??
Bedenk overiggens, dat wanneer alle chauffeurs het totale vervoer plat zouden gooien, dat je mooi niets meer op je bord hebt, heb je daar al eens over nagedacht dan !!De gehele economie drijft voor het grootste gedeelte op deze branche, heb je daar al eens over nagedacht dan !!
Als de chauffeurs volgens bepaalde personen geen rusttijden meer heeft, geen of veel minder ATV dagen en wat er allemaal nog meer afgepakt kan worden, besef je wat voor risico's de passagiers lopen.
En als er dan iets gebeurt, dan hebben die chauffers het weer gedaan.
Dan word er ook nog even botweg gezegd, dat sommige chauffeurs chagerijnig zijn, besef dan, dat de passagiers dan vaak de schuldigen zijn van dit gedrag.
Je moet je zelf wel eens bedenken, dat gedrag word beïnvloed word door gedrag, komt dit niet heel erg bekend voor??
Ik begrijp heel die drukte van sommige mensen niet, als ik dan zonodig met het openbaar vervoer zou moeten reizen, en deze heren staken voor hun beter belegde boterham, dan heb ik helaas pech, dan ga ik niet op een forum zitten janken en jammeren, dan regel ik zelf wel vervoer.
Toen ik naar mijn werk moest, moest ik vaak meer dan een uur reizen, en ik kon geeneens met het openbaar vervoer, want dan kwam ik geeneens op mijn werk aan, want daar reden heel erg vaak geen bussen naar toe. Dan ga ik toch ook niet zitten jammeren en janken bij mijn werkgever, of op een forum.
Neem gewoon eens een keer een gezonde beslissing, en neem eens een beetje verantwoording.
Dan zit er nog een janker op dit forum, met zijn 9,50 Eurie, wat ik al heel erg laag betaald vind, kan geen eens op zijn stoel zitten, moet waarschijnlijk rondlopen of zo.
Wees blij dat je dit allemaal kunt beste kerel, er zijn een heleboel mensen die jaloers zijn op u, want die kunnen geen eens lopen.
Mensen trek nu eens een keer wat leerstof uit dit probleem, die werkgever geeft echt geen malemoer om zijn personeel, hij heeft elke 4 weken of elke maand een vet salaris, over de rug van zijn ondergewaardeerde werknemer.
Als deze werkgever straks zijn pensioen aanvangt, neemt hij over de rug van zijn ex-werknemers ook nog eens een hele vette bonus mee.
De bonus die van de niet toegekende loonsverhoging.
Nu is het de vervoerstak die aan de beurt is met staken voor hun zeer besliste en zuur verdiende loonsverhoging.
De volgende staking of werkonderbreking dat bent zeer waarschijnlijk u aan zet.
Moeten wij dan ook weer onze longen uit onze lijf gaan zitten janken en jammeren.
Steek die chauffeur toch eens een hart onder zijn riem.
deze mensen zijn toch al een grote pispaal in deze tijd, krijgen constant commentaar dat ze weer eens te laat zijn, en waardoor meestal, door die soms zo lastige passagiers, die altijd wel wat te zeuren hebben.
Steek eens eerst die bekende hand in eigen boezem, en kijk eerst een in die bekende spiegel.
Ja, u mag mij bekritiseren, als het maar op een correcte manier gebeurt.
En ik weet waar ik over praat, ik ben ook beroepschauffeur geweest.

Ik groet u allen zeer vriendelijk, en behandel elkaar met een beetje respect.

Ad

kiz
Berichten: 2317
Lid geworden op: 11 okt 2005 21:37

Re: STAKING OPENBAARVERVOER

Ongelezen bericht door kiz »

@Ad:
Tegenover chauffeurs die een behoorlijke CAO eisen staan passagiers die hun "recht op vervoer" eisen. Die twee partijen zullen nooit tot elkaar komen.
De passagier ziet niet het verschil tussen een streek- of stadschauffeur, heeft geen idee welke CAO er van toepassing is en kan zich ten ene male de reikwijdte van bijvoorbeeld bijlage 11 uit de CAO-OV niet voorstellen.
Ik ben zelf geen chauffeur, maar mijn gezinsleven wordt al wel 20 jaar door de CAO-OV bepaald.
Vandaar dat ik dus zeer wel weet dat er NIET over bijlage 11 te onderhandelen valt.

mariabreedspleet
Berichten: 20
Lid geworden op: 03 mei 2005 16:23

Re: STAKING OPENBAARVERVOER

Ongelezen bericht door mariabreedspleet »

Ik steun de acties, ook al ben ik zelf ook geregeld afhankelijk van het OV, maar het gegraai van de witte boorden maffia moet ook maar eens worden gestopt.
Kijk maar weer eens laatst naar die kl..tzak van Connexxion die wegens wanprestatie nog even 821.000 euro meekreeg namens de overheid toen nog.
En dan kijkt Wouter nu ook de andere kant op, als er kritiek moet worden geleverd met zijn Partij van de Angsthazen/Asocialen en zit hij weer te rekenen hoe hij dit geld weer op een handige manier van de gewone mensen weer afhandig moet maken.

Laten de mensen die nu een grote waffel hebben, maar eens opstaan ipv altijd maar te jammeren langs de zijlijn, want het is niet alleen de CAO in het OV die gewoon slecht is en veel te lage loonschalen heeft, maar het is in veel meer branches zo, mede door gegraai van de witte boorden maffia dat zich (incompetent) management noemt.
Ik zit zelf in de OR van een groot bedrijf en mijn vertrouwen in het management is in het afgelopen jaar alleen maar verder gedaald.
Ik probeer wat te doen om het beter te laten gaan, maar het midden management wat graag likt naar boven en trapt naar beneden, kijkt alleen maar naar de bonus aan het eind van het jaar. Hij/zij vergeet echter dat de mensen op de werkvloer ook zijn vreten binnenbrengen waar hij over de ruggen van de mensen (terecht bij goed leiderschap) een bonus voor krijgt. Men vergeet m.n. het aspect dat je met mensen werkt en als je niet alleen naar het geld kijkt, maar ook naar de mensen zouden vele werkplekken alweer een stuk gezelliger zijn ipv dat verrotte Amerikaanse systeem waarin je moet werken tot je erbij neervalt en de prestatie met de bonus alleen maar telt.
Mensen bedenk dat een stukje solidariteit veel beter is dan dat individualistische gemekker aan de zijlijn!

En dan de euro die door onze strot heen is gedouwd door Bakellende en de fa. Beerput Europa waar ons geld in verdwijnt. Je durft er bijna niet in te kijken, want de stront vliegt eruit en dan krijg je alleen maar de troep over je heen en dan stink je net zo hard mee.Niet doen dus!

Ik zie ook dat mensen het slecht hebben in mijn hoedanigheid als belastingconsulent. De mensen zijn weer blij nu ze naast hun karige vakantiegeld ook hun belastinggeld terugkrijgen.

Kortom heren chauffeurs; laat je niet gek maken en vecht voor je verdiende recht!!

DriverG
Berichten: 67
Lid geworden op: 15 nov 2006 14:14

Re: STAKING OPENBAARVERVOER

Ongelezen bericht door DriverG »

@ superwoman ?........WIE KAATST ?......

@ Ad56........ BEDANKT !!!

@ kiz......... art 11 is dus en van de dingen die het grote publiek niet kent, daarom zal er veel onbegrip blijven over de staking

hasso123
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 sep 2005 18:49

Re: STAKING OPENBAARVERVOER

Ongelezen bericht door hasso123 »

OK, er zijn aardige buschauffeurs, en er zijn er die, uhm, af en toe een beetje een off-day hebben. Gaat voor ons allemaal op, toch? Ik steun iedereen die opkomt voor zijn of haar eigen loon. En zeker als de top van bedrijven zich eerst zelf vette bonussen toestopt, om dan zielig te gaan roepen dat de broekriem aangehaald moet worden. Ja, door de 'kleine man/vrouw ' aan de basis. Maar dat zijn wel de mensen die elke dag hun best doen, over hun ruggen worden die vette bonussen bij elkaar gegraaid! En voor ons allemaal worden de boodschappen duurder, wordt autorijden onbetaalbaar en gaat het loon minder lang mee dan de maand. We moeten allemaal een keer in actie komen! Bij de volgende verkiezingen verder kijken dan die lege beloftes! Kom op!

MAAR, lieve buschauffeurs van Nederland... ik kan er ook niets aan doen!!! Ik heb geen auto voor de deur staan. Als het goed weer is vind ik het best om 30 minuten te fietsen naar het dichtsbijzijnde treinstation. Maar als ik dan weer zeiknat op mijn oude fiets zit, of volgende week 4x een taxi moet nemen om naar de locatie van belangrijke examens te komen, dan vraag ik mij toch wel een beetje af of er niet een manier is, waar wij, de klanten, niet zo de dupe van hoeven te worden?

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: STAKING OPENBAARVERVOER

Ongelezen bericht door Bailey »

Ik sta helemaal achter de staking, maar vind ook dat het nu lang genoeg geduurd heeft. Ik zou zeggen..ga zondagsdiensten rijden. Dan maak je toch een statement, maar kom je toch ook de reizigers tegemoeg.

DriverG
Berichten: 67
Lid geworden op: 15 nov 2006 14:14

Re: STAKING OPENBAARVERVOER

Ongelezen bericht door DriverG »

A.S. dinsdag is er een kort geding, wat aangespannen is door ROVER, misschien wordt een staking dan wel verboden, dan hebben de passagiers hun zin, wat ons dan rest zijn z.g wilde stakingen, maar ook wij kunnen dat financieel niet lang volhouden, Senator de vries heeft als advies aangegeven dat er geld van de overheid bij moet om door de impasse te komen, de staatssecretaris is dat niet van plan, maar eigenlijk geeft hij hiermee aan dat de vervoerbedrijven kapot bezuinigd zijn en echt geen geld meer hebben, (( vooer voor de werkgevers dus !! ))en alleen vergaande versoberde arbeidsvoorwaarden nog een oplossing bieden, m.a.w. die hufters van werkgevers krijgen dan hun zin, de zakkenvullers kunnen gewoon doorgaan met hun grote graaien, dus bereid u voor op in de toekomst zeer geDEmotiveerde buschauffeurs, .............raar he ???
Maar is binnenkort UW bedrijfsgroep aan de beurt, en laten we dan zien of het dan ook zo gaat !!!!

DriverG
Berichten: 67
Lid geworden op: 15 nov 2006 14:14

Re: STAKING OPENBAARVERVOER

Ongelezen bericht door DriverG »

@ vogels, echt lachen met u, zolang ze maar niet aan uw portemonnee komen zeker ?? welterusten verder !!!

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: STAKING OPENBAARVERVOER

Ongelezen bericht door Bailey »

Bereid u zich dan maar voor op veel klachten over u bij de werkgever! Ze willen toch mensen kwijt, komt dan goed uit een klachtenstroom.
Je hebt gewoon je werk goed te doen, klaar. En niemand verplicht je ergens te blijven werken! Nee, lekker klagen en zeuren, maar ander werk zoeken???
Hoezo ze willen mensen kwijt?? Waarom zoeken ze dan zoveel personeel? Ze willen dus helemaal geen mensen kwijt, ze roepen maar wat hoor.

Tuurlijk hoor je gewoon je werk te doen, maar daar staat altijd wat tegenover. En als er echt geen geld is voor een salarisverhoging dan houdt het op. Maar waarom zeggen dat er geen geld is voor salarisverhoging, maar wel de bobo's een forse salarisverhoging geven en ook de aandeelhouders krijgen meer geld. Dan is er dus wel geld!!

Blijkbaar beseffen de vervoersbedrijven niet dat er zonder personeel geen bedrijf is en dus helemaal geen geld voor aandeelhouders.

mariabreedspleet
Berichten: 20
Lid geworden op: 03 mei 2005 16:23

Re: STAKING OPENBAARVERVOER

Ongelezen bericht door mariabreedspleet »

En niet alleen de vervoersbedrijven.
Door al het gegraai van de witte boorden maffia gaat het niet alleen om het OV, maar om praktisch alle (grote) bedrijven in Nederland.
Ze vergeten maar al te graag dat de mensen die ze bestelen het werk goed moeten doen.Zolang deze vervelend mentaliteit bij de witte boorden maffia niet weg is, blijf je in deze negatieve spiraal zitten.

Mensen willen best wel werken, maar je wil ook graag zeker weten dat je er a. iets aan over houdt t.o.v. niet werken b. je met plezier naar je werk gaat, met de wetenschap dat een manager er ook is voor zijn medewerker en c. je zelf daardoor ook misschien wat beter voelt?

Werken moet om een land draaiende te houden, maar zo lang we een stelletje witte boorden maffia in Den Haag en in de directies van de bedrijven zitten, krijg je uitspattingen zoals nu in het OV.

Kijk men speelt graag via de media erop in dat de acties slecht zijn voor het land, etc. Natuurlijk is het niet leuk, maar als zoals velen hier op dit forum alleen maar klaagliedjes zingen en verder dus schijnbaar dat alleen schijnen te kunnen, zal de witte boorden maffia zich alleen maar rot lachen en verder gaan met stelen van ons geld (ja dat van U en mij!), waarvoor zij geen moer doen en wij de resultaten van de bedrijven wel binnenhalen!

EN ja ik zelf ben wel actief binnen mijn bedrijf om voor mijn collega's en mensen op te komen en ook voor de ouderen om mij heen!

ovtje
Berichten: 14
Lid geworden op: 04 jun 2008 18:25

Re: STAKING OPENBAARVERVOER

Ongelezen bericht door ovtje »

Heeft u last van de staking van het openbaar vervoer kijk dan eens op

www.carpoolen.nl

Geen wachtijden
Vast op afspraak
Goedkoper dan u denkt
en ook op tijd

Een oplossing voor het vervoersprobleem

Gesloten