LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] STAKING OPENBAARVERVOER

Reis je vaak met het openbaar vervoer of taxi en heb je hierover een uitgesproken mening? Laat het ons hier weten.
kidcat
Berichten: 180
Lid geworden op: 06 sep 2005 22:56

Re: STAKING OPENBAARVERVOER

Ongelezen bericht door kidcat »

@ laptopje
Mijn uitzendbureau verdient alleen aan mij als ik werk. Zij vangen voor elk uur dat ik werk 2 1/2 keer zoveel als ik (bruto) verdien.
Dus ik lever ze nu ook geen cent op, en daar zijn ze, net als ik, niet blij mee... :?

Verder snap ik jullie staking wel, begrijp me niet verkeerd. Het grote graaien aan (ook de OV)top gaat door: idiote salarissen en bonussen voor neusvreterij en wanbeleid. Dit ten koste van de mensen die het ECHTE werk doen.

Maar het levert voor menig werknemer ook enorm veel problemen op. Problemen die. als het nog langer duurt, alleen maar steeds groter en groter worden.

En daar ben ik heel bang voor... :?

Spletsj
Berichten: 18
Lid geworden op: 05 jun 2008 09:36

Re: STAKING OPENBAARVERVOER

Ongelezen bericht door Spletsj »

Een aantal keren heb ik van boze, onbegriptonende en ook voor zichzelf opkomende (net zoals wij chauffeurs doen) instuurders de opmerking in de trent van: gooi de A1 helemaal dicht, blokker dit, ga met z'n allen naar Den Haag, zet je bus rond de hoofdkantoren van de OV bedrijven etc. Zijn deze mensen dan kortzichtig of begrijpen ze de impact van hun eigen voorstel niet? Ze zijn tegen het algehele staken omdat de bus dan niet rijdt en zij niet op de plaats van bestemming kunnen komen,
maar .........
wanneer wij bovengenoemde voorstellen zouden doen, dan zijn alle bussen ook op de A1, in Den Haag of rond de hoofdvestigingen en rijdt er alsnog geen bus!!! Kortzichtig?