LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] STAKING OPENBAARVERVOER

Reis je vaak met het openbaar vervoer of taxi en heb je hierover een uitgesproken mening? Laat het ons hier weten.
Z4
Berichten: 115
Lid geworden op: 30 mei 2008 17:58

Re: STAKING OPENBAARVERVOER

Ongelezen bericht door Z4 »

@ Gemma33


Ach zolang je onder de baas zijn tijd forums kunt bezoeken is er geen enkele reden tot staken.


Ook in de zorg hebben ze weleens eens gestaakt en nee moeten verkopen, dus niet zo hypocriet.

laptopje
Berichten: 21
Lid geworden op: 03 jun 2008 23:54

Re: STAKING OPENBAARVERVOER

Ongelezen bericht door laptopje »

Als ik het spoeddebat goed intepreteer dan zegt de staatsecretaris en de minister: Wij zijn niet verantwoordelijk. Dat zijn de de centrale overheden.

Nu is de cirkel weer rond. De decentrale overheid gaat straks zeggen dat wij (chauffeurs) te hoge eisen stellen in het licht van de conjuctuur. Dan zijn we weer terug bij begin april.

Ik schat zo in dat de busje voorlopig nog even niet komt. Althans, als het aan mij ligt.

Da's goed voor onze passagiers, want de tweede kamer neemt nog even de dieselprijs meein het debat.

DriverG
Berichten: 67
Lid geworden op: 15 nov 2006 14:14

Re: STAKING OPENBAARVERVOER

Ongelezen bericht door DriverG »

ALDUS zuster Clivia !!!........ die waarschijnlijk haar salaris verdiend wat door anderen voor haar bewerkstelligd is ( zorgsector ) maar waar zij waarschijnlihjk alleen als parasiet op mee teert, anders zou ze het met minder moeten doen.......... WAT EEN MUTS ZEG !!!

Gemma33
Berichten: 106
Lid geworden op: 04 jun 2008 12:20

Re: STAKING OPENBAARVERVOER

Ongelezen bericht door Gemma33 »

@ z4 Je hebt het niet goed: ik bezoek dit forum in mijn eigen vrije tijd.

In de zorg is ook wel eens gestaakt, maar nooit door iedereen tegelijkertijd en op hetzelfde moment:
patienten zijn nooit verstoken gebleven van hulp of zorg.
Maar daaar gaat het nu even niet om. Het gaat nu om jullie staking en het gevolg ervan.

@driver: je speelt de man en niet de bal. Wat een enorm zwaktebod is dit van je, en wie is hier dan de grootste muts? Ik hou het maar op een gebrek aan woordenschat of onmacht.

Dus heren.
Graag nu eens een inhoudelijke reactie. Dan kunnen we weer verder.
Dat willen de buspassagiers uiteindelijk ook.

PS. Zuster Clivia is zeker geen scheldwoord. Dat hoor ik wel vaker :D

DriverG
Berichten: 67
Lid geworden op: 15 nov 2006 14:14

Re: STAKING OPENBAARVERVOER

Ongelezen bericht door DriverG »

@ Gemma, ja stom van mij........dat ik daar nu niet eerder aan gedacht heb, ik zal vanavond op de bondsvergadering voor stellen dat we niet allemaal tegelijk moeten staken, maar om de andere dag, en dan lijn voor lijn, dan is het loonconflict zo opgelost,.. dat die stomme chaufeurs en bonden daar nu niet eerder aan gedacht hebben joh !!

laptopje
Berichten: 21
Lid geworden op: 03 jun 2008 23:54

Re: STAKING OPENBAARVERVOER

Ongelezen bericht door laptopje »

@gemma,

Ik kan me nog goed herinneren dat jullie acties in de zorg hadden waarbij alleen spoedeisendehulp werd geboden. Mijn idee daarover is dat die actie's werden ondersteund door de gehele collectieve sector, met uitzondering van patienten natuurlijk, want die waren de dupe omdat geplande operaties of consulten niet door konden gaan.

In elk geval zal ik mensen die in de collectieve sector werken altijd de ruimte geven om actie te voeren.

Gemma, dat is nu eenmaal zo.

Maarten1234
Berichten: 1201
Lid geworden op: 07 sep 2006 04:52

Re: STAKING OPENBAARVERVOER

Ongelezen bericht door Maarten1234 »

He Gemma.Oke je hebt daar kritiek op, snap ik en ook niets op tegen, maar wij zijn al veel langer bezig dan alleen vandaag en dat weet jij ook.

Verder het is erg dom om je werk erbij te halen. In jou geval kun je niet zondermeer staken daar jij als het goed is een eed hebt afgelegd. Met die eed verplicht jij een ieder te helpen tot waar jouw mogelijkheden liggen. Deze plicht heeft in feite iedereen, maar gezien het feit dat jij een medische opleiding hebt gehad. is deze verplichting middels jouw afgelegde eed een verplichting geworden. Dit is meen ik zelfs opgenomen in je CAO. Bij ons is dat weer niet het geval. Overigens mag jij wel staken, maar mensen in levensgevaar dien jij wel te helpen.

Nu wil ik niet jou bekritiseren of wat dan ook. Ik begrijp jullie als reiziger best wel, maar begrijpen jullie ons ook. Ik bedoel wanneer jij als werknemer te horen krijgt dat je minder gaat verdienen, wel of niet voor meer werk, dan gooi jij ook het bijltje erbij neer. Dat doet iedereen. In eerste plaats wordt er getracht dit op te lossen middels praten, lukt dat telkens niet dan worden de acties grimmiger tot niet te overzien.

Daarentegen maken jullie je ontzettend druk om het OV, maar als je het nieuws hebt geluisterd en gezien, zijn nu ook de transportsectoren bezig met acties. Dalijk worden dat ook stakingen. Geloof mij nu maar dat men met die acties de Nederlandse en buitenlandse bevolking 100 keer harder mee hebben, want via hun wordt voedsel, brandstof, non-food etc etc etc rondgereden. Als dat stil ligt dan ligt binnen een halve week Europa overhoop.

Dus ik zou mij daar maar zorgen om gaan maken, want als er dalijk geen brandstof meer is, rijdt het OV weer niet.

Nu zou er geld naar het OV komen. Men weet alleen nog niet hoeveel. Dat is een begin voor het oplossen van het CAO conflict. Vanaf zaterdag gaan wij weer enkelt spits rijden. De rest van de dag liggen wij gewoon stil, omdat wij nog even verder staken. Het CAO-conflict is namelijk nog niet opgelost. Een begin is er... Nu het geld nog en onze verhoging in salaris op een normale manier en geen sigaar uit eigen doos. Dus voor diegeen die dachten dat het was opgehouden.... Maak je borst maar nat. We gaan nog vrolijk verder. Hetzij nu weer even een tandje minder. Als over 2 maanden de boel nog niet is opgelost, misschien zelfs eerder, dan gooien wij weer de handdoek in de ring en liggen wij weer stil. Woorden zijn geen daden dus om die reden houden wij de druk op de ketel.

Ad 56
Berichten: 130
Lid geworden op: 08 feb 2008 22:29

Re: STAKING OPENBAARVERVOER

Ongelezen bericht door Ad 56 »

Geachte forum bezoekers,

Wel, wel,

Wat een huilebalkje is dat Gemmaatje 33 toch.
Het enige wat ze wil is vrij reizen, daar komt het toch op neer zuster.
Mijn vrouw werkt ook in de verzorging, maar die schijnt iets meer finesse te hebben dan u.
Dat wilde ik even kwijt.
En heren en dames ov diensten, doe wat je doen moet, laat je niet tegen houden, er zijn nog heel veel ingezetene van Nederland, die jullie akties wel steunen.
Ik zie hier in onze contreien, hoe het er aan toe gaat, en hier zeuren de mensen niet.
Ohhh, hoe moet het nu verder, er rijd geen streekvervoer.
Nee, hier zijn de mensen veel nuchterder, die zeggen dood gewoon, ze hebben een zaak, een zaak waar tegen moet worden opgetreden.
En die vallen hier deze chauffeurs niet af, tenminste de meesten die ik heb gesproken, die zien echt wel wat er aan de hand is, dat dit niet enkel en alleen te doen is voor een salaris verhoging.
Deze groep mensen hebben net zoveel rechten als een directeur van een vervoersbedrijf, gewoon een salaris verhoging.
Maar zoals je ziet, en gezien hebt, dan zijn er net wat ik eerder al gezegd heb.
Dan zijn er weer die z.g.n slachtoffers van deze staking, terwijl ze helemaal geen slachtoffer zijn.
Een stelletje zijkerds zijn het.
Maar, ik steek het niet onder stoelen of banken, ik zal als het nodig is, net zo hard mee doen met de heren en dames van het streek vervoer.
Ik zal mijn steun hierbij uitspreken, en zo geld dat ook voor de andere vervoerstak van Nederland.

Ik groet u allen zeer vriendelijk.
En ik hoop dat een aantal personen op dit forum eens wat respectvoller met anderen om zouden willen gaan, is niet bedoeld voor de chauffeurs van het OV.


Groet Ad

DriverG
Berichten: 67
Lid geworden op: 15 nov 2006 14:14

Re: STAKING OPENBAARVERVOER

Ongelezen bericht door DriverG »

@ AD. wil je mijn gironummer hebben ???.............................GEINTJE !!!!
Een stapje verder ??................wie ?? de ov bedrijven ?? misschien meer subsidie ? ... waar gaat dat naar toe ?? vette bonussen voor de BO BO`s ??, we zijn er nog niet , en acties gaan gewoon door voor een goede c.a.o. ONZE acties hebben de ov bedrijven misschien alleen geholpen, en misschien is het nu het publiek duidelijk dat er MEER aan de hand is , Ik ga nu als een speer naar de bondsvergadering v.w.b onze regio !!! laterrrsssss.............****, ik moet met de auto, want die KL*** bussen rijden niet !!!!!

Ad 56
Berichten: 130
Lid geworden op: 08 feb 2008 22:29

Re: STAKING OPENBAARVERVOER

Ongelezen bericht door Ad 56 »

Geachte forum bezoekers,


Hahahaha, ja, zo kan je het ook bekijken, beste Driver G.
Daar had ik nog niet aan gedacht, jij bent ietsje beter wakker dan ik.
Ik word er gewoon suf van van al dat gebetweter gedoe.
Waarom kan het gewoon eens een keertje niet zo zijn, dat de Nederlanders elkaar eens een keer steunen.
Dat schijnt in dit kl*** land maar niet te kunnen gebeuren.
Elkaar lekker afvallen en dan ook nog op een dermate rot manier te zitten bekritiseren, en maar lopen klagen.
Bij ons word er gezegd, klagers geen nood, en die stoefers geen brood.
Dan doel ik op die personen, die constant maar zitten klagen, en dan alles beter weten, terwijl ze helemaal niet weten waar het allemaal om gaat.
Het enige waar ze aan denken, dat is hun eigen ik, dat is zo verdraaide egoïstisch, denken dat de wereld enkel en maar alleen om hun draait.
Dan zijn het toch maar altijd weer die chauffeurs het weer die weer de zwartepiet toegeschoven krijgen, terwijl de schuld ergens anders zit.
Die chauffeurs zouden eigenlijk eens een keer hun werk neer moeten leggen voor een week of wat, zoadt de schappen van die winkels eens een keer leegblijven, en het OV helemaal plat moeten leggen, zodat ze eens een keertje uitgezeken zijn tegen de chauffeurs.
Dan is er nog een persoon, die dit allemaal maar onzin vind, dat dit opruierij, en ophitserij noemt, ze weet gewoon echt niet waar het allemaal over gaat.Dan zitten ze maar domme en ongenuanceerd wat rond te roepen.
Maar dat soort personen dat is een gevaar voor deze sector, ze zouden het allemaal zelf eens moeten meemaken.
In die sector van hun worden volgens hun geen frauduleuze handelingen gepleegd, daar worden geen bonussen over hun rug weggeschonken, hahaha, ze moesten het eens weten.
Maar daar hebben ze geen oog voor.
Nee, domweg de chaufeurs een bekritiseren, en zwart maken.
Ze denken eerst eens een keer niet na, en beginnen gewoon te blaten.

Eigenlijk was het idee van je niet zo gek eigenlijk Driver G.
Gooi eens een visje uit, ga eens met die pet rond, dan wil ik wel een zien wat er in die pet gegooid word.
Maar ik denk dat we dat eigenlijk helemaal niet willen weten denk ik.
Gezien het commentaar wat al gegeven is.
Want een chauffeur is immers al gedoodverft door een zooi anti chauffeurs aktivisten.
Ze vergeten een heel groot punt.
Geen vervoers branche, geen economie.
En de mensen die in deze branche werkzaam zijn, die zouden ze eens beter moeten belonen, in plaats van af te zeuren.

Ze zouden eens een dagje mee moeten rijden, dan zouden ze wel beter weten.

Ik groet u allen vriendelijk, en steun die chauffeurs eens.

Ad

Gemma33
Berichten: 106
Lid geworden op: 04 jun 2008 12:20

Re: STAKING OPENBAARVERVOER

Ongelezen bericht door Gemma33 »

@DriverG: wat jij beschrijft had makkelijk gekund, was tenminste creatief geweest. Deze "staking" had dan langer geduurd, had brandstof gespaard. Nou mooi toch. Ok, de weg was wat langer geweest, maar beter op die manier, dan de staking nu.

@laptopje: de zorg en hulp was inderdaad minimaal, daar heb je echt een punt (!), maar geen patiënt of cliënt bleef verstoken van hulp of zorg. De spoedeisende hulp bleef gewoon overeind, ging gewoon door. Inderdaad vervielen sommige operaties, (werden doorgeschoven) omdat er volgens een strak schema werd gewerkt (!).
Maar er was altijd personeel, er werd altijd gewerkt of "om de beurt" gestaakt.
Dit in tegenstelling met jullie staking: mensen zijn gedupeerd door een totale afwezigheid van OV, doordat iedereen afwezig is/staakt. Dat is niet meelevend. Dat hebben wij anders aangepakt, als ik dat zo mag zeggen.

@maarten. Ik snap dat jullie strijden voor jullie punten.
Of het nu om mijn of jullie beroepsgroep gaat:
staken mag. Maar het gaat ook om het gevolg van de staking, de manier waarop je staakt.
Zeggen de heren en dames politici dan voor niets (ook nota bene de SP), dat veel mensen de dupe zijn? (En dat het zo niet langer kan)
Het was niet dom om mijn werk erbij te halen. Ik gaf het verband aan tussen: eisenpakket nastreven - staking - gevolg staking - resultaten. En dat geldt voor iedere beroepsgroep.
De ene beroepsgroep heeft niet meer recht om anderen te duperen dan een andere beroepsgroep. Dat zou echt van de zotte zijn.

@Ad 56 U bent een ware meester in het toedichten van allerlei eigenschappen van en waarderingen aan mensen (in dit geval ik).
U heeft een waar paranormaal vermogen om te zien wat ik wil.
Knap hoor!
Ik moet U echter toch corrigeren: ik wil best en graag betalen voor goed openbaar vervoer en ik werk niet in de verzorging maar in de verpleging.
Uw vrouw zal ongetwijfeld de finesses daartussen kennen en kunnen.
En nee, ik verlaag me niet tot uw woordgebruik, dat laat ik graag op uw bordje liggen.
Bovendien heel Nederland is tegen U, het zit vol met zeurpieten, die alleen zeuren om wat te zeuren te hebben.
Dus wat heeft het voor zin om met een eigen mening te komen?
In uw ogen blaat ik misschien.
Nou, laat ik u dan voor deze ene keer een blaaskaak vinden, veel geschreeuw, weinig wol, met een vriendelijk ondertoontje.
Ach zo, zo slecht bent u vast nog niet.
U bent zeker een vriendelijk mens. Een vriendelijk mens die moeite heeft met het ontvangen van kritiek, of andere zienswijzen.
En daar wordt u een beetje nors van, u gaat daar van steigeren ... :shock:

Ik groet u ook allen vriendelijk en succes met uw strijd en eisenpakket.

Ad 56
Berichten: 130
Lid geworden op: 08 feb 2008 22:29

Re: STAKING OPENBAARVERVOER

Ongelezen bericht door Ad 56 »

Geachte gemmaatje,

Ik verlaag me nergens toe, dat zijn uw woorden.
Maar wel graag bij de les blijven hoor.
We hebben het hier nog steeds over de staking van het OV.
Want als ik moet gaan schrijven over de verzorging en de verpleging in een ziekenhuis, dan ben ik voorlopig nog niet uitgesproken.
Dan nog maat te zwijgen over de koeien van fouten die daar gemaakt worden, die mij op een haar na het leven gekost hebben.
Mekker dar eens over.
Maar blijf nu eens even bij de les.
Daar hadden we het over, dat eeuwige ge-emmer over die chauffeurs, om die zo zwart te maken.
Daar hadden we het over, en dat die mensen in het OV zo vaak te kort gedaan worden.
Maar als we persoonlijk willen gaan worden, dan moeten we eerst eens iets gaan regelen, zodat anderen geen last hebben van geneuzel van een ander zijn problemen.
En, ik moet u wel iets bekennen, ik sta niet zo snel op mijn achterste benen hoor.
Het enige waar ik een vreselijke hekel aan heb, dat is dat iemand zich heel erg snel in de positie zet van slachtoffer, denk toch eens een keer na zeg.
U weet het allemaal zo goed zoals u beweert.
Verder laat ik het over aan de personen waar over het onderwerp gaat, steek deze personen eens een hart onder de riem, help deze mensen eens, in plaats deze mensen zwaar te beekritiseren en te veroordelen
op iets waar nergens op slaat.

Verder wens u ik met veel respect en heel veel genoegen, een zeer fijne avond toe.
Want zo ben ik dan ook nog, ik heb ten alle tijden nog heel erg veel respect voor mijn medemens, maar dat was u al opgevallen.
Maar als ze een persoon onwaardig gaan behandelen, dan vind ik het heel normaal, dat er iets van gezegd mag worden.En denk nu niet dat ik het kwaad bedoel, want zo ben ik niet, ik ben tenslotte ook op de wereld om mijn medemens te helpen.
En dat is een mening, en dat mag.
Ik hoop dat u hier wat mee kunt.

Groet Ad

Maarten1234
Berichten: 1201
Lid geworden op: 07 sep 2006 04:52

Re: STAKING OPENBAARVERVOER

Ongelezen bericht door Maarten1234 »

Nee Gemma dat roepen de SP niet voor niets, maar die zegswijze is niet voor ons bedoelt, maar voor de politiek Den Haag. Zij zijn diegene die feitelijk verantwoordelijk zijn daar zij continue bezuinigen op een deel waar de rek al veel langere tijd uit is. Er moet geld bij heel veel geld. Alleen die Huizinga die snapt dat nog steeds niet en blijft blind. Geld zal er wel komen, maar verwacht geen miljoenen.

Wij chauffeurs geven de werkgever en overheid op als verantwoordelijke, want die zijn in feite verantwoordelijk. Moge dat duidelijk zijn. Nu vanwege die stakingen en dus de wind die wij bliezen, zeilen de werkgevers mee en stappen die naar de overheid. (Hadden zij eerder moeten doen) Wat zegt de overheid wij zijn niet verantwoordelijk. Het geld moet bij de provincies en andere lage overheden vandaan komen. Het Rijk wil bijpassen, maar dan moeten ook de lokale overheden bijpassen. Gevolg hiervan is helaas weer, als zij dat doen, dat zij het ons allen belastingbetaler weer laten vergoeden daar ook zij het geld verkeerd ingelegd hebben. De 1 geeft de ander weer de schuld en zo blijft het doorgaan. Eerder het geld er is zijn wij weer een aantal maanden verder. Als het geld er is dan moeten de werkgevers ons weer betalen en daar gaat het dan weer mis, want die zullen het geld weer willen gaan inleggen in concessies welke zij nu "bewust" links hebben laten leggen. Kans op herhaling is nog erg groot. Vandaar dat wij nog even doorgaan totdat er een goed CAO ligt. Ik geloof alleen niet dat de werkgevers nu ineens alles terugdraaien en ons de 3,5% geven waar wij recht op hebben. Zij zullen daar ook wel tegengas in geven.

Wij wachten allen af. Misschien wordt de soep nu niet zo heet gegeten als hoe deze wordt opgediend.

DriverG
Berichten: 67
Lid geworden op: 15 nov 2006 14:14

Re: STAKING OPENBAARVERVOER

Ongelezen bericht door DriverG »

He he eindelijk thuis.......welliswaar met de auto en niet met de bus, want die SU**ELS rijden niet.......ik ben er moe van, van al dat vergaderen, dan kun je maar beter gewoon werken....@ Maarten1234, ik kan het even niet beter omschrijven als wat u doet, dat scheelt me een hoop uitleg voor vandaag, we hebben weer wat nieuwe pijlen op de boog, maar daarover later meer, als je het niet erg vindt ga ik nu even het hoofd leeg maken, en even babbelen met de vrouw, want ik doe haar tekort de laatste dagen, en daarna eens even goed proberen te slapen, en morgen weer een nieuwe dag met nieuwe kansen.........laterrrrrrsssss

Spletsj
Berichten: 18
Lid geworden op: 05 jun 2008 09:36

Re: STAKING OPENBAARVERVOER

Ongelezen bericht door Spletsj »

@Gemma,
Kunt u aub 1 andere vorm van actievoeren voor ons buschauffeurs voorleggen waarbij wij ons doel kunnen behalen en de passagiers er niet de dupe van zijn? Vrij reizen voor de passagiers is reeds uitgeprobeerd, zonder resultaat. Altijd vrij reizen wordt al snel door de rechters de kop ingedrukt, zie vorige stakingen. Gefaseerd rijden is geen optie, op die manier tref je de werkgever totaal niet, nee sterker nog, hiermee ondermijnen wij onze eisen, want met minder bussen en chauffeurs net zoveel passagiers vervoeren? Andere vormen van actievoeren hebben we reeds de afgelopen weken uitgeprobeerd, zonder resultaat, zodat we uiteindelijk het allerlaatste middel hebben moeten aanwenden: totale stilstand van het streekvervoer (met uitzondering van de tourbedrijven, enkele werkwillige en ander onderaannemers die zo dom zijn hun personeel gevaar te laten lopen omdat boze passagiers die ergens in the middle of nowhere stranden zonder aansluiting verhaal gaan halen). Onze creativiteit was op, maar ondanks dat er meerdere oproepen zijn gedaan aan de boze passagiers in dit forum, heb ik nog geen enkele serieuze passagiervriendelijke, maar doelbehalende actievorm van hen mogen verschijnen. Waarom niet? Waarschijnlijk omdat ze er niet zijn.
Ook wij chauffeurs willen graag werken en de service en kwaliteit (anders dan wat de werkgevers willen geven) voor onze passagiers in een goed OV geven. Maar daarvoor willen wij wel passend beloond worden, en dat zijn de werkgevers de afgelopen jaren vergeten te doen. Dus Gemma, geef dan in een volgende reactie ons de sublieme actievorm zodat wij kunnen behalen wat wij graag willen.

Oh ja, wanneer dat oude dametje u telefonisch medegedeeld heeft dat zij niet op de afspraak kon komen omdat het STADSVERVOER niet reed, dan heeft zij u of voorgelogen of niet lang genoeg op de volgende bus gewacht. De staking treft namelijk alleen het STREEKVERVOER. De stadsdiensten in de grote steden en Dordrecht hebben normaal gewerkt omdat zij wel 3,5% loonsverhoging hebben gekregen.

Ik kijk vol spanning uit naar uw actievorm.

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: STAKING OPENBAARVERVOER

Ongelezen bericht door Bailey »

Spletsj, ik sommige delen van het land staakt toch echt ook het stadsvervoer hoor! En die loonsverhoging bij het stadsvervoer in Dordrecht is er nog steeds niet door!

Spletsj
Berichten: 18
Lid geworden op: 05 jun 2008 09:36

Re: STAKING OPENBAARVERVOER

Ongelezen bericht door Spletsj »

Ok, dan ben ik niet volledig ingelicht. Meende te weten dat in de grote steden en Dordrecht het stadsvervoer normaal reed omdat zij onder het OV-stadvervoer vallen. Zij en Multimodaal hebben (uitgezonderd Dordrecht?) reeds de CAO onderhandelingen afgerond en 3,5% gekregen?

Maar ja, nog steeds nieuwsgierig naar de actievorm.

tienepien
Berichten: 880
Lid geworden op: 31 aug 2005 22:23

Re: STAKING OPENBAARVERVOER

Ongelezen bericht door tienepien »

Er zijn in Nederland natuurlijk veel meer steden met stadsvervoer dan de "grote steden en dordrecht".

Z4
Berichten: 115
Lid geworden op: 30 mei 2008 17:58

Re: STAKING OPENBAARVERVOER

Ongelezen bericht door Z4 »

Nog even en er ligt een akkoord op tafel. (hopelijk dit keer een betrouwbare).

Goed gedaan buschauffeurs..de aanhoudende wint, en dank voor alle steun van de passagiers die massaal als een blok achter deze beroepssetor stonden,
of heb ik soms iets gemist???? :roll:

rene117
Berichten: 698
Lid geworden op: 12 mei 2007 10:14

Re: STAKING OPENBAARVERVOER

Ongelezen bericht door rene117 »

nee hoor ik sta vierkant achter de aktie
er zijn altijd wel mensen die janken
maar ja dat is bekent

ga zo door mannen

Gesloten