LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Taxi 24 uur Tilburg niet te vertrouwen?

Reis je vaak met het openbaar vervoer of taxi en heb je hierover een uitgesproken mening? Laat het ons hier weten.
Paul Tulfer
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 nov 2018 09:22

Taxi 24 uur Tilburg niet te vertrouwen?

Ongelezen bericht door Paul Tulfer »

Zijn er meer verhalen van mensen die niet opgehaald zijn door Taxi 24 uur Tilburg?
Mijn moeder heeft een taxi besteld via een 06nummer dat op de website staat. Vanochtend is de taxi niet gekomen waardoor ze een weekend trip heeft gemist voor 2 personen naar Duitsland.
Ik heb zelf met het nr gebeld, maar krijg een voicemail. Erg vreemd voor een taxibedrijf. Ons vermoeden is dat deze website niet naar een echt taxi bedrijf leidt. Zij hier meer ervaringen mee?

Vriendelijke groet

NeoDutchio
Berichten: 12304
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Taxi 24 uur Tilburg niet te vertrouwen?

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Wat hebben ervaringen van anderen als oplossing voor het probleem van uw moeder?

Als je zoekt op taxi24 Tilburg kom je uit op de Spoorlaan 47 Tilburg. Hier is niets te vinden. Bij de KVK kom je uit bij Taxi Kay in Amsterdam. Dit is dan weer gevestigd in een kantoorverzamelpand.
Het wagenpark is aan het begin van het jaar op naam gezet. Ik kan helaas niet zien of toen alles door Taxi Kay of taxi Tilburg op naam gezet is. Het zijn wel auto’s die al vaker van eigenaar gewisseld zijn.

Eigenlijk had er bij uw moeder al een lampje moeten gaan branden bij het zien van de site. Een jong bedrijf die al 10 jaar bezig is. Meerdere auto’s en alleen een 06- nummer. Dat rijmt niet met elkaar.

Lady1234
Berichten: 27072
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Taxi 24 uur Tilburg niet te vertrouwen?

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Er wordt gewoon opgenomen.

Lowieze
Berichten: 6586
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Taxi 24 uur Tilburg niet te vertrouwen?

Ongelezen bericht door Lowieze »

Paul Tulfer schreef:
30 nov 2018 09:36
Zijn er meer verhalen van mensen die niet opgehaald zijn door Taxi 24 uur Tilburg?
Mijn moeder heeft een taxi besteld via een 06nummer dat op de website staat. Vanochtend is de taxi niet gekomen waardoor ze een weekend trip heeft gemist voor 2 personen naar Duitsland.
Ik heb zelf met het nr gebeld, maar krijg een voicemail. Erg vreemd voor een taxibedrijf. Ons vermoeden is dat deze website niet naar een echt taxi bedrijf leidt. Zij hier meer ervaringen mee?

Vriendelijke groet
Heel jammer voor uw moeder dat dit niet goed verlopen is. Ik zou niet direct durven zeggen dat dit bedrijf niet te vertrouwen is. Behalve een 06 nummer bellen, kunt u ook het contactformulier invullen of een e-mail sturen om uw klacht in te dienen.
Er kan weleens wat mis gaan, ligt niet altijd aan het bedrijf. Soms is de klant ook niet duidelijk geweest.

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Taxi 24 uur Tilburg niet te vertrouwen?

Ongelezen bericht door mahadma »

Kleinere taxibedrijven hebben vaak geen dure kracht (of krachten bij 24 uur service) op de centrale aanwezig. Je moet dan voor 24 uur en 5 dagen per week al 3 centralisten hebben. dan nog eens voor het weekend moet je ook nog 2 a 3 centralisten hebben. Die werken natuurlijk gratis. Daarom hebben kleinere taxi bedrijven dus een 06 nummer, zodat de chauffeur(s) toch bereikbaar zijn.

Erthanax
Berichten: 9663
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Taxi 24 uur Tilburg niet te vertrouwen?

Ongelezen bericht door Erthanax »

Waarbij die telefoon ook nog kan worden doorgegeven aan (of het nummer doorgeschakeld naar) de dienstdoende chauffeur. Ook in bv de zorgsector is dat niet ongebruikelijk.

BL2
Berichten: 4828
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Taxi 24 uur Tilburg niet te vertrouwen?

Ongelezen bericht door BL2 »

Juist, daarom heb je bij het meerijden met zo'n klein taxi bedrijf ook vaak de indruk dat je in hun taxicentrale bent binnengekomen......
Sommige chauffeurs bellen meer dan dat ze rijden.

Taxi24uurTilburg
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 dec 2018 13:33

Re: Taxi 24 uur Tilburg niet te vertrouwen?

Ongelezen bericht door Taxi24uurTilburg »

Geachte mensen,

Er zijn meer bedrijven die onze naam gebruiken daar door komen er steeds klanten klacht indienen bij ons. Wij komen altijd onze afspraken na! Afspraak is afspraak bij ons! Dus dit is een andere concurrent van ons geweest die ons een slechte naam wilt geven. Wij zijn altijd bereikbaar op het telefoonnummer die is vermeld op onze website.

Met vriendelijke groet,
Taxi 24uur Tilburg

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Taxi 24 uur Tilburg niet te vertrouwen?

Ongelezen bericht door berndv »

Taxi24uurTilburg schreef:
10 dec 2018 13:51
Geachte mensen,

Er zijn meer bedrijven die onze naam gebruiken daar door komen er steeds klanten klacht indienen bij ons. Wij komen altijd onze afspraken na! Afspraak is afspraak bij ons! Dus dit is een andere concurrent van ons geweest die ons een slechte naam wilt geven. Wij zijn altijd bereikbaar op het telefoonnummer die is vermeld op onze website.

Met vriendelijke groet,
Taxi 24uur Tilburg
Tja, als de topicstarter toch niet terug komt, is hier weinig aan te controleren. geen idee welk ander bedrijf dit zou moeten zijn, als ik google op taxi 24 uur tilburg kom ik bij 1 bedrijf uit dat bereikbaar is per mobiel nummer. Als ik tilburg weg laat, kom ik bij een amsterdams bedrijf uit, bereikbaar met een 020 nummer.

taxikemperman
Berichten: 631
Lid geworden op: 08 jun 2005 16:51

Re: Taxi 24 uur Tilburg niet te vertrouwen?

Ongelezen bericht door taxikemperman »

breien schreef:
12 dec 2018 13:18
Taxi24uurTilburg schreef:
10 dec 2018 13:51
Geachte mensen,

Er zijn meer bedrijven die onze naam gebruiken daar door komen er steeds klanten klacht indienen bij ons. Wij komen altijd onze afspraken na! Afspraak is afspraak bij ons! Dus dit is een andere concurrent van ons geweest die ons een slechte naam wilt geven. Wij zijn altijd bereikbaar op het telefoonnummer die is vermeld op onze website.

Met vriendelijke groet,
Taxi 24uur Tilburg
Heel eerlijk. Iemand die nooit fouten maakt, vertrouw ik niet.
En waar staat dat hij nooit fouten maakt?
De woorden fout en nooit worden door hem helemaal niet gebruikt

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Taxi 24 uur Tilburg niet te vertrouwen?

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

In sommige tunnels is mijn mobiel ook niet bereikbaar en kreeg je voicemail.....
Nogmaals bellen zou ik zeggen....

En tijdens rijden adviseerde overheid afkappen.....
En ik vraag me af of ze wel deze firma heeft gebeld of iemand die misbruik maakte van zelfde naam en zo klanten weg haalde...

Topic starten kan alleen controleren of hetzelfde nummer is en zelfde website.
Een letter anders en je maakt misbruik van een 10 jaren bestaande..... komt helaas voor.

taxikemperman
Berichten: 631
Lid geworden op: 08 jun 2005 16:51

Re: Taxi 24 uur Tilburg niet te vertrouwen?

Ongelezen bericht door taxikemperman »

breien schreef:
12 dec 2018 15:59
Wij komen altijd onze afspraken na!
Tussen nooit fouten maken en altijd afspraken nakomen zit een wereld van verschil.
Klein voorbeeld:
Ik sta op afgesproken tijd voor de deur, maar sta bij 148 in plaats van 418.
Ik ben mijn afspraak nagekomen, maar heb wel een fout gemaakt

Moneyman
Berichten: 29998
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Taxi 24 uur Tilburg niet te vertrouwen?

Ongelezen bericht door Moneyman »

breien schreef:
12 dec 2018 15:59
Wij komen altijd onze afspraken na!
Dat is iets heel anders dan “wij maken nooit fouten”.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Taxi 24 uur Tilburg niet te vertrouwen?

Ongelezen bericht door berndv »

taxikemperman schreef:
13 dec 2018 09:20
Tussen nooit fouten maken en altijd afspraken nakomen zit een wereld van verschil.
Klein voorbeeld:
Ik sta op afgesproken tijd voor de deur, maar sta bij 148 in plaats van 418.
Ik ben mijn afspraak nagekomen, maar heb wel een fout gemaakt
Dat is dan wellicht een verschil in opvatting. Als de afspraak is dat u om x tijd bij huisnummer 418 staat en u staat om x tijd bij 148 heeft u in mijn ogen de afspraak niet nagekomen. De afspraak omvat in mijn ogen niet alleen de tijd maar ook de locatie.

Ik heb die smoes op de middelbare school ook vaak genoeg gebruikt. Ik had mijn huiswerk wel af, het was alleen niet in mijn tas terecht gekomen. De leraar trapte er niet in.

Erthanax
Berichten: 9663
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Taxi 24 uur Tilburg niet te vertrouwen?

Ongelezen bericht door Erthanax »

In het voorbeeld staat de taxi écht bij nummer 418. Had u uw huiswerk ook echt gemaakt? :wink:

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Taxi 24 uur Tilburg niet te vertrouwen?

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Als ik bij verkeerde nummer sta, ze werken via 06 en had ik als chauffeur die ook wil verdienen wel even gebeld.

Gesloten