elektricien-debrink.nl

Denk je dat je bent opgelicht? Vraag hier om tips.
MattyM
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 jan 2020 17:54

elektricien-debrink.nl

Ongelezen bericht door MattyM »

Pas inderdaad op voor dit bedrijf. Dit gastje adverteert ook met deze website: https://elektricien-meijers.nl
Wij zijn een installatiebedrijf en horen regelmatig slechte ervaringen van dit bedrijf, wij mogen vervolgens de schade die is aangericht oplossen.
Ik hoor van klanten dat ze soms voor duizenden euro's ter plekke met pin moeten betalen voor werkzaamheden die niet eens gedaan hadden hoeven worden.
Deze zogenaamde elektricien gaat zelf te werk met een aansteker onder de automaten om de consument vervolgens te laten zien dat de hele groepenkast vervangen moet worden.
Wees gewaarschuwd.

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: elektricien-debrink.nl

Ongelezen bericht door caruso »

Hear say verhaal...niet geloofwaardig dus. Weg ermee

MattyM
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 jan 2020 17:54

Re: elektricien-debrink.nl

Ongelezen bericht door MattyM »

Dag Caruso, ik zeg er ook bij dat wij de schade die is aangericht door dit bedrijf vervolgens mogen oplossen. Dus wij zien dit met mijn eigen ogen gebeuren. Maar zie het dus als een waarschuwing.

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: elektricien-debrink.nl

Ongelezen bericht door caruso »

Voor mij niet nodig...ik heb 2 rechterhanden..
Maar zoals ik al in het andere topic schreef heb jij er dus baat bij. Niet zeuren baas

Erthanax
Berichten: 9615
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: elektricien-debrink.nl

Ongelezen bericht door Erthanax »

Wie zeurt er nou? MattyM waarschuwt voor beunhazen wier dure broddelwerk hij soms moet herstellen, zonder dat hij zijn bedtijfsnaam vermeld. Daartegen is toch geen bezwaar?

Plaats reactie