elektricien-meijers.nl

Denk je dat je bent opgelicht? Vraag hier om tips.
AxelB
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 apr 2008 14:04

elektricien-meijers.nl

Ongelezen bericht door AxelB »

Helaas is mijn vader in deze website getrapt.

Geen KvK, geen adres en staan niet op social media.
Recenties op website zijn niet echt. Drie foto's zijn gegenereerd. Facebook accounts bestaan niet.

Website heeft het over heldere prijzen, maar die worden pas bekend als ze bij je in huis zijn.
250 EUR voor het onderzoeken van een verstoring. Zodra je door gaat vragen wordt het vager en vager.

Bij bezwaar maken wordt meteen gedreigd met een incassobureau.

Ik plaats dit bericht zodat hopelijk andere mensen dit tegenkomen als ze op dit bedrijf zoeken.
Mijn advies is om ver weg van dit bedrijf(?) te blijven.

Justmeagain
Berichten: 540
Lid geworden op: 11 aug 2019 14:49

Re: elektricien-meijers.nl

Ongelezen bericht door Justmeagain »

Wat wordt vager bij doorvragen? En was het een bezoek in het weekend?

J. Deltoer
Berichten: 3052
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: elektricien-meijers.nl

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

En als er gedreigd wordt met een incassobureau... dan gaat uw vader zomaar onterechte facturen betalen?

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: elektricien-meijers.nl

Ongelezen bericht door sylvesterb »

snuffel1 schreef:
02 mar 2022 11:03
Uw informatie is te summier en u staaft niets met een degelijk bewijs. Ook geeft u niet aan of de verstoring daadwerkelijk verholpen is maar wel dat er 250 euro betaald moest worden. Het bedrijf heeft geen KvK nummer op de website staan en gefingeerde recensies plaatsen en op social media niet actief zijn. Zonder onderbouwing een bedrijf aan de schandpaal nagelen is niet netjes en een elektricien werkt niet voor een appel en een ei en afhankelijk van de verrichte werkzaamheden kan 250 euro redelijk zijn.
Het is een feit dat er geen KvK op de website staat of enige contact adres. De website is gehost bij GoDaddy.com die bekend staat om zijn "scam" sites. De recensies met daaronder Facebook zijn niet te herleiden naar werkelijke personen. Dit bewijs was simpel te vinden.

Onderbouwing is er dus wel en ik zou ook niet adviseren om deze partij te bellen (volgens mij hebben we al eerder topics gezien van deze site (of erg soortgelijk).

AxelB
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 apr 2008 14:04

Re: elektricien-meijers.nl

Ongelezen bericht door AxelB »

Ik heb getracht het verhaal kort en leesbaar te houden en hoop andere mensen te waarschuwen voor deze partij. M.i. heb ik voldoende onderbouwing aangeleverd, maar gebruik de informatie zoals je wenst.

In antwoord op andere vragen hierboven gesteld:
Het bezoek was niet in het weekend.
De prijs was initieel 250 EUR incl. oplossing. Daarna was het een starttarief waar 35 EUR per uur extra werd gerekend. Omdat het niet was opgelost moest de 250 EUR wel worden betaald en werd hij 'gematst' voor de 35 EUR per uur die niet hoefde te betalen.
Oplossen zou 1200 EUR kosten (sluiting in kabel van huis naar schuur). De prijs is dusdanig hoog dat naar een andere bedrijf wordt gekeken.

Nogmaals, zie het als een waarschuwing voor dit bedrijf en gebruik de informatie zoals je wenst.

Nienke__
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 mar 2022 16:47

Re: elektricien-meijers.nl

Ongelezen bericht door Nienke__ »

Ik heb ook problemen gehad met een electricien van de firma Meijers. Het stopcontact van de CV werkte niet. Die hebben ze 'gemaakt' maar veroorzaakte daarna kortsluiting. Ik zou een vervolgafspraak moeten maken, want ze konden het probleem niet verhelpen. Ze hebben het stopcontact dat kortsluiting veroorzaakte open achtergelaten. Een levensgevaarlijke situatie, zeker met twee kleine kinderen thuis. Ik heb er vervolgens een andere electricien naar laten kijken, eentje van een gerenommeerd bedrijf ingehuurd door de woningbouwvereniging en die constateerde dat zij het stopcontact verkeerd hebben aangesloten. Dat veroorzaakte de kortsluiting. Uiteraard verhaal gehaald, maar zelfde als eerder beschreven, ik krijg geen contact meer. Heel toevallig wel als ik met een ander nummer bel, maar dan word ik afgewimpeld en weer niet te woord gestaan. Ook hier geen factuur en wel een hele forse rekening.

HandigeHarrie
Berichten: 1359
Lid geworden op: 04 aug 2018 17:00

Re: elektricien-meijers.nl

Ongelezen bericht door HandigeHarrie »

Direct aan de deur betalen zonder factuur?? Volgens mij hoef je niet te betalen als er geen factuur overhandigd wordt. Als ze lastig worden de politie bellen zou ik zeggen.

MattyM
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 jan 2020 17:54

Re: elektricien-meijers.nl

Ongelezen bericht door MattyM »

Pas inderdaad op voor dit bedrijf. Dit gastje adverteert ook met deze website: https://elektricien-debrink.nl
Wij zijn een installatiebedrijf en horen regelmatig slechte ervaringen van dit bedrijf, wij mogen vervolgens de schade die is aangericht oplossen.
Ik hoor van klanten dat ze soms voor duizenden euro's ter plekke met pin moeten betalen voor werkzaamheden die niet eens gedaan hadden hoeven worden.
De zogenaamde elektricien gaat zelf te werk met een aansteker onder de automaten om de consument vervolgens te laten zien dat de hele groepenkast vervangen moet worden.
Wees gewaarschuwd.

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: elektricien-meijers.nl

Ongelezen bericht door caruso »

@Matty: aangezien jezelf in dezelfde branche werkzaam bent en het " van horen zeggen" is, kan jouw bijdrage niet serieus zijn. Of je komt met bewijs of je gaat aan het werk!

Plaats reactie