fonsflons schreef: ↑29 dec 2021 22:08Je hebt geen probleem met Mollie gehad. Mollie heeft gedaan wat zij moest doen. Je hebt een probleem met de verkoper gehad en legt dat nu bij een tussenstation neer. Het is nog logischer om dit probleem bij ziggo (*willekeurige isp) neer te leggen omdat ze koop gefaciliteerd hebben via hun netwerk.
Nogmaals, ik snap wat je wilt doen maar bovenstaande quote geeft aan dat je echt niet begrijpt hoe de vork in de steel zit.Teunbosseman schreef: ↑29 dec 2021 20:14Ik denk dat deze oplichter bewust voor Mollie heeft gekozen.
Man man man man wat een onzin vergelijkingen haal je erbij....pffffff nu weer internetprovider.
Wanneer wilt het nu eens doordringen dat ik alleen adviseer om nogmaals een bestelling te controleren als er ALLEEN met Mollie betaald kan worden.
Ik snap zeker en zeer goed waarom deze oplichter voor ALLEEN Mollie heeft gekozen. Of hebben alle klachten op trustpilot en meld.nu het allemaal verkeerd ? Zijn er dan wel veel.
Als ik een bestelling betaal via Paypal en je wordt opgelicht dan heb je aankoopbescherming, die had ik ook verwacht bij Mollie wat dus mijn fout is geweest.
Prima, lesgeld en geleerd.
Mijn inziens plaats ik precies wat er wordt gevraagd;
Welkom in de categorie 'oplichting' van het Radar-forum. Hier kun je terecht als je vermoedt of zelfs zeker weet dat je bent opgelicht. Je kunt vragen naar de ervaringen van andere mensen en hen waarschuwen.