Is Agartha Assement Management betrouwbaar?

Denk je dat je bent opgelicht? Vraag hier om tips.
Springflower69
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2022 04:07

Is Agartha Assement Management betrouwbaar?

Ongelezen bericht door Springflower69 »

Mijn partner heeft een account aangrvraagd bij Agartha asset management (AAM). Om te gaan beleggen in bijv crypto. Ik denk dat een partij is die als scam werkt en waarbij je je geld kwijt raakt. Hij heeft een Basic account aangevraagd van 250 euro. Overal op de website staat dat dit 250 dollar kost dus bij mijn weten is dat al de eerste signaal dat het niet klopt. Ik ben nu bang dat hij zijn 250 kwijt is. Wie kent dit bedrijf en of heeft ervaring?

goskas
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jan 2022 19:18

Re: Is Agartha Assement Management betrouwbaar?

Ongelezen bericht door goskas »

Helaas, is Agartha een oplichting website, withdraw van het geld onmogelijk.
Geen mogelijkheid om contact op te nemen, moet je wachten tot je weer gebeld wordt. Ze bellen van steeds verschillende landnummers
Ze vragen om applicatie "anydeskop" je computer anydesk te installeren en inloggen bij jouw bank om nog meer geld re overnemen. Contact verbreken is enige optie. Het is zo genaamde biolerroom fraude.
Lees meer over
Laatst gewijzigd door goskas op 22 jan 2022 19:34, 3 keer totaal gewijzigd.

RichBob
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 mei 2022 10:10

Re: Is Agartha Assement Management betrouwbaar?

Ongelezen bericht door RichBob »

AAM is helemaal niet gevestigd in Iceland, ik deed navraag bij de politie aldaar, en die vertelde mij dat de firma er niet was gevestigd maar wel bij hun bekent stond als frauduleus.
Let dus op doe geen zaken met hun, maak geen geld over en neem er geen account. U ziet niets meer terug van uw inleg. In eerste instantie lijkt het wel te kunnen, maar als het om uitbetaling (Withdrawal) gaat krijg je eerst bericht van "Blockchain-defi.complainance" die zeggen dat er eerst een "smart-contract" moet worden uitgevoerd. Een "smart-contract" is een weer een actie waarvoor je het zelfde als het te ontvangen bedrag op je rekening moet storten dat daarna op een Wallet-adres moet worden gestort. NIET DOEN !!! Volgens mij werken die "BlockChain-defi complainance" en AAM samen
Na een paar dagen wordt je weer gebeld door een (in mijn geval) een juffrouw die je verteld dat zij werkt voor een bureau (GFmonitoring) dat zorgt voor dat de AAM klanten hun geld terug krijgen. De Juffr. gebruikt wel een mail-adres van het AAM-account, en dat is opzicht al vreemd.
Zij bied de mogelijkheid om een aanzienlijk bedrag (groter dan het "verloren" bedrag) terug te krijgen.
Je moet dan het aangeboden bedrag (dit keer is het geen "Smart-contract" wordt erbij verteld) op je rekening storten en dat overschrijven naar een "Wallet-adres" om de liquiditeit aan te tonen voor de ECB (????? ECB gaat niet over BitCoins dat is de Blockchain) doe dit dus niet. Enige tijd laten belde dezelfde juffrouw. terug en vertelde dat ze een andere manier had gevonden (zonder Liquiditeits Check) ook mijn geld gestort kon worden.

Plaats reactie