Mado Beauty: bestelling uit oktober nog niet ontvangen

Denk je dat je bent opgelicht? Vraag hier om tips.
MRLVRR
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jan 2022 10:51

Mado Beauty: bestelling uit oktober nog niet ontvangen

Ongelezen bericht door MRLVRR »

Bestelling geplaatst in oktober. Het is nu januari en nog niets ontvangen. Meerdere keren contact gezocht via mail en contactformulier. Er komt geen reactie. Ook na het verzoek mijn geld terug te storten, blijft het stil!
Op FB staan meerdere negatieve reviews met soortgelijk problemen.
Wat nu te doen?
Laatst gewijzigd door Radar op 16 jan 2022 23:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel gewijzigd voor duidelijkheid

Seinhuis
Berichten: 2359
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Mado Beauty: bestelling uit oktober nog niet ontvangen

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Een website met alleen 5 sterren waar alles in de aanbieding is ruikt naar dropshipping of naar oplichten.


Indien je betaald hebt met je creditcard, neem contact op met de creditcard maatschappij en doe een beroep op aflevering garantie.


In andere situaties wordt het lastig. Je zal naar de rechter moeten gaan, wat een hoop tijd en geld kost. Ook moet je weten wie de eigenaar is van de site. Neem contact op met www.consumentenbond.nl/juridisch-advies of www.juridischloket.nl/ voor verdere uitleg.

Havermch
Berichten: 23
Lid geworden op: 17 aug 2012 09:56

Re: Mado Beauty: bestelling uit oktober nog niet ontvangen

Ongelezen bericht door Havermch »

Duidelijk een dropshipper geeft op de website zelf aan levering kan 7 tot 28 dagen duren !!
Artikelen zijn hoogst waarschijnlijk in China besteld aan een schijntje voor wat jij er voor betaald hebt.

Jennylol
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jan 2022 21:23

Re: Mado Beauty: bestelling uit oktober nog niet ontvangen

Ongelezen bericht door Jennylol »

Ik heb ook nooit spullen van hun geleverd gekregen

Aygulf
Berichten: 368
Lid geworden op: 03 aug 2018 16:39

Re: Mado Beauty: bestelling uit oktober nog niet ontvangen

Ongelezen bericht door Aygulf »

Les voor volgende keer: niet via Facebook bestellen, eerst kijken of er op betreffende website een bedrijfsadres, een telefoonnummer en KvK nummer staat! Al die zolderkamer hobbyisten die op bestelling spullen uit China laten komen (dropshippers) hebben een standaard website zonder voornoemde gegevens en met een standaard "contactformulier". Meestal op Facebook ook nog toevoegingen "alleen vandaag" en dol enthousiaste recensies . Waarom toch niet even gegoogeld (trustpilot e.d.) en dan zien dat er allemaal soortgelijke klachten zijn voordat u bestelt.....

NeoDutchio
Berichten: 12260
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Mado Beauty: bestelling uit oktober nog niet ontvangen

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Een klantenservice die 24/7 werkt. Voor zo'n kleine webshop? Reviews die niet te controleren zijn. Maar liefst 16 producten die ze verkopen, hoe kan je daar bestaansrecht van hebben? De site heet Mado Beauty, maar het mailadres volgens de AV is van Livoro. Allemaal signalen om meteen te willen kopen daar.
Geen idee voor wat voor bedrag u deze dropshipper heeft blij gemaakt, maar voor u is het zuur leergeld. Wellicht komt er ooit nog een pakje uit China, maar de volgende keer kunt u beter bij een echte webwinkel bestellen.

moonopreis
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 feb 2022 20:15

Re: Mado Beauty: bestelling uit oktober nog niet ontvangen

Ongelezen bericht door moonopreis »

Fohn besteld in oktober 2021 en nu nog steeds niet ontvangen na herhaaldelijk verzoek om info. Iedere keer wordt je verteld dat de producten onderweg zijn. Schaamtelijk dat dit soort bedrijven kunnen blijven bestaan en hun website in de lucht wordt gehouden.
Laatst gewijzigd door Radar op 09 feb 2022 08:49, 1 keer totaal gewijzigd.

WillemvanLombrecht
Berichten: 45
Lid geworden op: 10 nov 2021 14:22

Re: Mado Beauty: bestelling uit oktober nog niet ontvangen

Ongelezen bericht door WillemvanLombrecht »

moonopreis schreef:
08 feb 2022 20:20
Fohn besteld in oktober 2021 en nu nog steeds niet ontvangen na herhaaldelijk verzoek om info. Iedere keer wordt je verteld dat de producten onderweg zijn. Schaamtelijk dat dit soort bedrijven kunnen blijven bestaan en hun website in de lucht wordt gehouden.
Het kan best wel zijn dat het onderweg is. Alleen niet vanuit Nederland zoals je hoopt. Transport vanuit China kan nog steeds erg lang duren, door het coronavirus maar ook door recentelijk het Chinees nieuwjaar.

Als je iets wel binnen de levertijd wil hebben dan helpt het al als je controleert waar het vandaan komt. Moet het ver weg komen? Naast dat het slecht voor het milieu is en je lang moet wachten, ben je ook dief van je eigen portemonnee aangezien je het waarschijnlijk voor veel goedkoper kan kopen op wish, aliexpress of hoe al die websites nu ook heten.

Marthajenny
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 feb 2022 17:51

Re: Mado Beauty: bestelling uit oktober nog niet ontvangen

Ongelezen bericht door Marthajenny »

Ook ik ben besodemieterd, heb heel veel mails gestuurd, maar zonder resultaat. Iedere keer hetzelfde antwoord. Heb gedreigd om politie in te schakelen en zelf om langs te gaan. Op FB heb ik gelezen dat er mensen zijn die na heel lang mailen hun geld hebben terug gekregen, Ik vind het een schande dit zo maar kan!

Linsey1987
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 mei 2022 07:54

Re: Mado Beauty: bestelling uit oktober nog niet ontvangen

Ongelezen bericht door Linsey1987 »

Ik heb hetzelfde probleem met Mado Beauty, in oktober 2021 een föhn borstel besteld en na meerdere malen contact en afgescheept te worden met hetzelfde antwoord, nog steeds geen föhn borstel, maar ook geen geld retour! Op mijn vriendelijke doch dringende verzoek om annulering van mijn bestelling, kreeg ik het antwoord op een lijst te komen, die de verzoeken om annulering op volgorde van binnenkomst, terug zou betalen.. maar je raad al, nog steeds geen geld terug ontvangen.
Laatst gewijzigd door Linsey1987 op 14 mei 2022 08:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie