LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Affaire kinderopvang Appelbloesem

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
TimKemphuis
Berichten: 10
Lid geworden op: 21 jan 2020 17:06

Re: Affaire kinderopvang Appelbloesem

Ongelezen bericht door TimKemphuis »

Kokka1 schreef:
22 feb 2021 09:12
even ter verdediging van MM. Net als alle anderen hier op het forum ken ik hem niet persoonlijk, voor hetzelfde geld is het niet eens een Man maar Moneywoman, we weten het gewoon niet. Wat ik wel weet is dat hij naar mijn weten op geen enkel topic met een vooringenomen mening komt. Hij is een van de experts op dit forum die met goede juridisch onderbouwde adviezen komt.
dat hij jouw mening niet deelt doet daar niets aan af!
Je geeft zelf aan dat het een "expert" is met goede onderbouwing.
De "adviezen" die in het verleden zijn gedaan mbt de Appelbloesem waren en zijn vooringenomen. Niet alleen van MM maar van meerdere "experts".

Was dit een ander topic geweest, waar de waarheid nog in het midden ligt. Prima!

In dit geval zijn er tal van documenten
voor handen die geen ruimte laten voor twijvel.
Als je dan nog durft te zeggen dat je geen kans maakt op een zaak....

Ja dat maakt mij woest!

Voor mij ben je dan elke geloofwaardigheid kwijt.
Ook als je zo een bericht kunt verdedigen.

Het heeft niks met advies of mening te maken.

Alleen maar met ego.

Kokka1
Berichten: 398
Lid geworden op: 23 jul 2011 23:32

Re: Affaire kinderopvang Appelbloesem

Ongelezen bericht door Kokka1 »

@TimKemphuis,
Het zou heel goed kunnen zijn dat in jouw specifieke geval geen sprake was van ( grove) opzet.
dat maakt het nog geen algemene waarheid.
Ik, aan de andere kant, ben totaal geen expert maar baseer mijn mening aan de hand van wat ik ervan heb gelezen en gehoord in de Media. Daarbovenop een Flinke weerstand tegen het hele Kinder opvang systeem maakt dat er bij mij een onuitwisbare indruk is ontstaan van een hele grote groep mensen die over de grenzen van het systeem zijn gegaan.
jouw stellige overtuiging dat jouw waarheid de enige waarheid is doet daar helemaal niets aan af.
Laatst gewijzigd door Kokka1 op 24 feb 2021 08:03, 1 keer totaal gewijzigd.

16again
Berichten: 16031
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Affaire kinderopvang Appelbloesem

Ongelezen bericht door 16again »

TimKemphuis schreef:
24 feb 2021 07:43
Je geeft zelf aan dat het een "expert" is met goede onderbouwing.
De "adviezen" die in het verleden zijn gedaan mbt de Appelbloesem waren en zijn vooringenomen. Niet alleen van MM maar van meerdere "experts".
Dat was wel de heersende opvatting destijds, in de lijn van rechterlijke uitspraken.

Inmiddels weet de goed geinformeerde burger beter.

Ik zou me focussen op je echte problemen. Een mea culpa van de "experts" hier gaat je daar niet bij helpen. Gewoon een keer bij jezelf denken "zie je nou wel" , en klaar.

angel1978
Berichten: 10910
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Affaire kinderopvang Appelbloesem

Ongelezen bericht door angel1978 »

Alleen maar met ego.
Ego klopt wel, maar is wel op iemand anders van toepassing

Moneyman
Berichten: 29870
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Affaire kinderopvang Appelbloesem

Ongelezen bericht door Moneyman »

Tim kan zich gewoon beter niet op een forum bewegen. Hij geeft er gedurende het hele jaar lidmaatschap duidelijk en structureel blijk van de basisprincipes niet te (willen) begrijpen en strooit vanaf het begin zowel openlijk op dit forum als via pb met -evident onjuiste- verwijten. Wellicht logisch, vanuit zijn achtergrond, maar niet handig. Discussiëren van een puur emotionele betrokkenheid zorgt voor een heleboel overbodige ruis, die zijn eigen zaak ook niet verder helpt.

TimKemphuis
Berichten: 10
Lid geworden op: 21 jan 2020 17:06

Re: Affaire kinderopvang Appelbloesem

Ongelezen bericht door TimKemphuis »

16again schreef:
24 feb 2021 08:02
TimKemphuis schreef:
24 feb 2021 07:43
Je geeft zelf aan dat het een "expert" is met goede onderbouwing.
De "adviezen" die in het verleden zijn gedaan mbt de Appelbloesem waren en zijn vooringenomen. Niet alleen van MM maar van meerdere "experts".
Dat was wel de heersende opvatting destijds, in de lijn van rechterlijke uitspraken.

Inmiddels weet de goed geinformeerde burger beter.

Ik zou me focussen op je echte problemen. Een mea culpa van de "experts" hier gaat je daar niet bij helpen. Gewoon een keer bij jezelf denken "zie je nou wel" , en klaar.
Zo moet ik het inderdaad maar doen.

Gesloten