LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] belastingdienst moet bezuinigen.

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
flits75
Berichten: 53
Lid geworden op: 15 sep 2010 19:43

belastingdienst moet bezuinigen.

Ongelezen bericht door flits75 »

Ik ben vorig jaar augustus van bank gewisseld dus kreeg ook nieuw rekening nummer. Na geruime tijd stuurde de belasting dienst mij een brief voor "opgaaf rekening nummer". prima, gelijk terug gestuurd met de gegevens. Alleen, toen kreeg ik nog zo'n brief en nog één. Die ik braaf ingevuld terug stuurde. Bij nummer drie ben ik maar eens gaan bellen en werd er op mijn hart gedrukt het vakje eronder aan te kruizen als het rekeningnummer wat ik had ingevuld het nummer was waar zij mijn zorgtoeslag op moesten storten. (is op zich al een ? waarde) nummer vier en nummer vijf kwam. Maar weer eens gebeld. reactie van de medewerkster: Vul ze toch maar in en stuur ze op. Het stopt misschien vanzelf wel!!!!!!!!!!!!!! weggegooid geld in mijn ogen, maarja.........

zalmmetwijn
Berichten: 264
Lid geworden op: 26 mei 2006 14:48

Re: belastingdienst moet bezuinigen.

Ongelezen bericht door zalmmetwijn »

Beste bezuiniging in dit soort situaties zou zijn dat de belastingdienst helemaal niet meer dit soort verzoeken verzendt en dat het recht op het bedrag na een paar maanden vervalt.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: belastingdienst moet bezuinigen.

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

ja en gisteren zag je op tv een kind van 5! een aanslag ihihihi kind had zijn spaarpot al leeg gemaakt,soms weten ze echt niet waar ze mee bezig zijn daar...
vlag verkeerd hangen...bon van 2000 euro kassa,gaat ons geld.
brieven veel versturen en naar de verkeerde....mama moest hem toch maar invullen ihihiihihih
ja moeilijker kunnen ze het niet maken wel makkelijker.. :lol:

Gesloten