LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Belastingdienst of Belastingmaffia?

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
eddo
Berichten: 32
Lid geworden op: 14 aug 2005 15:34

Belastingdienst of Belastingmaffia?

Ongelezen bericht door eddo »

Belastingdienst of belastingMAFFIA??!!??
:evil: Bij deze wil ik graag iedereen die schofterig is behandeld door de belastingmaffia oproepen om samen een verbond te vormen. Het moet maar eens afgelopen zijn met de arrogante houding die schijnbaar inherent is aan de belastingdienst. Zoals zovelen op deze site, heb ik ook verscheidene keren te maken gehad met een (door onze!!! belastinggeld in stand gehouden) koninkrijk binnen het koninkrijk der nederlanden. Als rechtgeaarde belastingbetaler dien je ook respectvol behandeld te worden, waar of niet? Ik ben in het verleden (deels ten onrechte) aangeslagen voor een naheffing. Na een aantal bezwaarschriften van mijn accountant, die nooit zijn beantwoord, werd ik op een dag gebeld door een deurwaarder die (waarschijnlijk met een stijve plassertje in zijn broek) mij vertelde dat ik nu subiet moest betalen of anders kwam hij beslag leggen!! Aangezien ik niet beter wist dan dat een en ander in behandeling was bij mijn accountant en de belastingdienst, verwees ik hem naar mijn accountant. Nou "john Wayne", had er niets mee te maken, maar mijn acc. moest hem maar bellen. Na wat onplezierige telefoontjes heeft mijn acc. uiteindelijk met iemand anders van de BD alles afgehandeld en ik heb netjes betaald wat ik nog moest betalen. Achteraf bleek ook dat de reden dat er nooit een reactie op de bezwaarschriften was gekomen, voortkwam uit het feit dat degene die op die afdeling werkte, er al maanden weg was!! Niemand die het werk overneemt maar wel gelijk zo'n mislukte "john wayne"op pad sturen!!! :x Affijn, wat schetst mijn verbazing als er een aantal maanden later een telefoon van mijn vrouw komt met het bericht dat er iemand van de BD bij ons thuis is om beslag te leggen!! Bleek er nog een lullig bedrag open te staan. Dat is nog tot daar aan toe; ik kan iemand die zijn werk doet niets kwalijk nemen, maar de manier waarop!..! Eerst had die ***** mijn vrouw gezegd dat ie van de BD was en binnen verder wilde praten. Vervolgens als mijn vrouw vraagt waarover het gaat en dat ie niet binnenkomt als ie dat niet zegt, dreigt die KL...z.. onmiddelijk met het onder dwang betreden van de woning met behulp van de politie!!! Zonder zich te legitimeren!! Nadat mijn vrouw hem dan binnenlaat en mij belt, noteert ie alle inboedel voor een eventuele verbeurdverklaring. Waaronder de rotankinderstoel van mijn dochter!!! Nu vraag ik je; wat is de financiele waarde van zo'n stoel!!??? Wat een pervers genoegen zoiemand erin kan scheppen om macht uit te oefenen !! Terwijl hij al die tijd mijn vrouw in de waan heeft gelaten dat ie met spullen onder de arm de deur uit zou gaan, zonder haar over de mogelijkheid te vertellen dat een eventuele verbeurdverklaring kan worden afgewend wanneer binnen 2 weken alsnog wordt betaald.
Nadat ik een andere collega van hem heb gesproken, is alles netjes opgelost. Uiteraard heb ik een klachtenbrief naar de BD gestuurd om mij te beklagen over het hufterige gedrag van dhr.Hofstee. Geen reactie! Na 2 maanden heb ik nog een kopie en een herinnering gestuurd. Weer geen reactie! Na nog weer 1,5 mnd een fax gestuurd, Geen reactie!! Uiteindelijk heb ik via via een tel.nr gekregen van iemand die schijnbaar wel oprecht en correct is (en wat te vertellen heeft) en werd ik gebeld door een mevrouw die mij uitnodigde voor een gesprek. Zo! denk ik, eindelijk een stap verder, nu word mijn klacht serieus genomen. Mijn wens, nee eis was kort maar krachtig; een oprecht excuus aan het adres van mijn vrouw! omdat ie haar zo onnodig de stuipen op het lijf heeft gejaagd. Affijn, een week later zou ik gebeld worden door de zeer begripvolle dame met de uitslag. Ik werd inderdaad gebeld, maar kon het simpelweg doen met; hij heeft alleen zijn werk gedaan en als er niet naar gevraagd wordt, hoeft hij zich niet te legitimeren!!! Ik ontplofte uiteraard van woede door het feit dat elkaar het hand boven de hoofd houden schijnbaar belangrijker is daar, dan een gegronde klacht correct af te handelen!!! Ze voelen zich verheven boven het "gewone" volk dankzij wiens belastinggeld zij wel aan het werk zijn!! Vandaar mijn oproep om samen een front te vormen zodat wanstanden bij de BD goed aan de kaak worden gesteld. Ik weet zeker dat er veel meer mensen zijn die HONDS zijn behandeld door de BD. Ik denk dat voornamelijk mijn Freelance-collega's (die door de belachelijke reclame over "extra streng" een etiket van "onbetrouwbaar" krijgen opgeplakt) veel van dit soort wagelijk staaltjes van machtsvertoon hebben meegemaakt. (trouwens, ook die enorm stigmatiserende reklame wordt wrang genoeg van ONZE belastinggeld betaald!!) Soms vraag ik mij af of we niet stiekem toch in een bananenrepubliek wonen, als je ziet wat er allemaal door onze strot wordt geduwd....... :? :evil: :x

tienepien
Berichten: 880
Lid geworden op: 31 aug 2005 22:23

Re: Belastingdienst of Belastingmaffia?

Ongelezen bericht door tienepien »

Ben je nu je woede een beetje kwijt? Misschien kun je dit dan nog eens typen zonder allerlei scheldwoorden en beledigingen...

Heiber
Berichten: 18
Lid geworden op: 28 apr 2006 20:54

Re: Belastingdienst of Belastingmaffia?

Ongelezen bericht door Heiber »

Is het probleem nu dat u belastingen moet betalen? Of dat u schulden niet betalen? Of dat u (en uw vrouw) niet met voldoende respect worden behandeld?

PS Freelancers worden juist van tevoren gewaarschuwd, zoals er ieder jaar een groep belastingbetalers wordt gewaarschuwd voor strengere controle.

Ali Fiscali
Berichten: 25
Lid geworden op: 02 mei 2006 20:49

Re: Belastingdienst of Belastingmaffia?

Ongelezen bericht door Ali Fiscali »

Chapeau Eddo! Het wordt hoog tijd dat er een front wordt gevormd tegen de wanpraktijken van de belastingdienst.

Zie ook vrijdag 26 mei op www.fiscalistenonline.nl en een week later op www.accountantsonline.nl, daar wordt een artikel geplaatst over dit onderwerp. Met nog een leuke prijsvraag ook!

Neemt niet weg om te melden dat niet alle blauwe dienders fout zijn! Maar 'Ali Fiscali's' lopen er zeker tussen. Controleren bij het MKB, komen aanrijden in een Mercedes SLK, hebben een eigen OG-bedrijf en jagen gecontroleerden de stuipen op het lijf met juridische procedures zodat je in je handjes mag knijpen dat hij het direct met jou op een akkoordje wilt gooien, om te voorkomen dat de bazen naderhand kadootjes gaan weggeven. Niet echt kosjer!!!!

Ik zou je haast verwijzen naar onze website dienaangaande, maar dat wordt door sommige mensen van het forum niet gepruimd!
Enig speurwerk via Google is dus noodzakelijk.

eddo
Berichten: 32
Lid geworden op: 14 aug 2005 15:34

Re: Belastingdienst of Belastingmaffia?

Ongelezen bericht door eddo »

Nou Tienepien, ik kan je garanderen dat dit nog de gekuisde versie is. Als ik echt mijn gevoel zou opschrijven die opborreld na zoveel afschuwelijk vertoon van bureaucratie en van minachting jegens de (let wel!) eerlijke, oprechte belastingbetaler, dan zou het waarschijnlijk een grote door het forum gecensureerde artikel worden. Vergeet niet wanneer je (of degenen die je liefhebt) zo schofterig worden behandeld, elk mens zijn geduld een keer verliesd!!

eddo
Berichten: 32
Lid geworden op: 14 aug 2005 15:34

Re: Belastingdienst of Belastingmaffia?

Ongelezen bericht door eddo »

Heiber, als je goed gelezen had, had je begrepen dat ik geen problemen heb met belasting betalen, maar met de manier waarop een rechtgeaarde belastingbetaler zo schofterig wordt behandeld. zoals ik al aangaf in mijn artikel, kan ik iemand die zijn werk naar eer en geweten uitvoerd niets kwalijk nemen. Anders wordt het wanneer zo een mislukte cowboy meent zich te moeten laten gelden tegen iemand die vanaf het eerste contact, al had aangegeven dat ie alle medewerking zou verlenen om een en ander uit te zoeken en netjes af te handelen. Hoe zou jij het vinden als jouw partner de stuipen op het lijf wordt gejaagd door zo'n horkerige H....teR? En als jij vervolgens daar netjes een beschaafde klachtenbrief over schrijft, dat nog een aantal keren herhaald, kunstgrepen toe moet passen om Uberhaupt!! een reactie te krijgen en vervolgens met een kluitje het riet wordt ingestuurd? Ik vind van mezelf dat ik engelengeduld heb gehad, maar nu is de maat vol!!
Wat betreft dat verhaal van jouw over de strenge controles; laten ze alstjeblieft niet onze dure belastingcenten verkwanselen aan die belachelijke stigmatiserende reklames, maar laten ze gewoon daar waar nodig, zonder aankondiging strenger controleren! is beter voor iedereen!

eddo
Berichten: 32
Lid geworden op: 14 aug 2005 15:34

Re: Belastingdienst of Belastingmaffia?

Ongelezen bericht door eddo »

hoi, ali fiscali, blij om ook een gelijkgezinde reactie te zien. Ik ben het helemaal met je eens dat niet elke belastingdienst medewerker verrot is. Er zijn er zat die hun werk op een correcte manier uitvoeren, maar door randdebielen als degene waar ik mee te maken heb gehad, ook ongewild een slechte naam krijgen. En dat is niet terecht! Ik zou degenen die correct zijn dan ook willen oproepen om zich openlijk te distanciëren van hun "foute" collega's. Stel je voor dat we iedereen in het land zover krijgen om alle belastingaanslagen niet te betalen tot de laatste aanmaning!! Weet je wat dat de belastingdienst aan gigantische extra manuren en aan extra papierwerk zou kosten?? Voor de individuele belastingbetaler, is die paar euro extra, vanwege de aanmaning, dubbel en dwars waard om een duidelijk signaal af te geven dat er niet met ons als burgers gesold moet worden!!
Het is in ons aller belang, dat de belastingdienst en de belastingbetaler een goede verstandhouding hebben. Want laten we eerlijk zijn, niemand betaald graag belasting. Maar als je even verder kijkt dan je neus lang is, moet je erkennen dat de verzorgingsstaat waarin wij leven niet kan bestaan zonder het betalen van belasting.
Wat betreft jullie site, hoe kan ik die vinden via google? hoe zouden we een plek kunnen creëren waar gelijkgestemden hun verhaal kunnen vertellen, zodat we er een dossier van kunnen bijhouden? graag hoor ik van je , gr. Eddo

Ali Fiscali
Berichten: 25
Lid geworden op: 02 mei 2006 20:49

Re: Belastingdienst of Belastingmaffia?

Ongelezen bericht door Ali Fiscali »

Ha Eddo, eens joh. Natuurlijk zijn er goeden die het voor de kwaden verpieteren. Als wij fouten maken, dan wordt er gesmeten met boetes, aanmaningen etc. Als onze blauwe dienders fouten maken dan mogen ze maanden lang de boel traineren, net doen of hun neus bloedt etc. Aanspreekbaar zijn ze er niet op. Dat is erg eenzijdig. Daar hebben wij moeite mee.
Wij moesten een dure adviseur inhuren omdat er naar ons niet werd geluisterd. Gevolg: 30.000 euro armer. Aanslagen werden met 96% teruggebracht. Maar kosten vergoeden: ho maar.
Onze site: zie onze naam. www.alifiscali.nl. Wij verzamelen reacties van mensen, we hebben er al een heel aantal binnen.

We houden contact! Wij roepen iedereen op deze discussie mee te doen. Het wordt tijd dat er een Fiscale Chez Quevara opstaat.
Gr Alifiscali

Flipipo
Berichten: 145
Lid geworden op: 13 dec 2005 19:57

Re: Belastingdienst of Belastingmaffia?

Ongelezen bericht door Flipipo »

Beste mensen,

Ik zit dichtbij belastingdiens, namelijk ben ook ass accountant. Zo'n geval zoals bovenstaande is gelukkig niet dagelijks! Oef. Maar dat er geen excuses komt is ook vaker gebeurt... erg vervelend. Ik zou ook niet weten hoe je anders moet aanpakken. Belangrijkste is dat er alle correspondentie bewaard wordt, kun je als het ndig is gang naar rechter maken... en vaak win je ook(maar helaas zul je ook wel wat euros verliezen blee).

Hopelijk komt het niet te vaak voor, het blijft ook menselijk werk.... en inderdaad zullen er altijd groepen zijn die klagen maar niet belasting betalen terwijl het wel terecht opgeslagen was.. en groepen die wel betalen maar door fout(en) onterecht aangepakt wordt.. laten we op 2e groep richten dan moet er wat mogelijk zijn een soort excuses van de kant van belastingdienst of zelfs minister???

tienepien
Berichten: 880
Lid geworden op: 31 aug 2005 22:23

Re: Belastingdienst of Belastingmaffia?

Ongelezen bericht door tienepien »

Nou Tienepien, ik kan je garanderen dat dit nog de gekuisde versie is. Als ik echt mijn gevoel zou opschrijven die opborreld na zoveel afschuwelijk vertoon van bureaucratie en van minachting jegens de (let wel!) eerlijke, oprechte belastingbetaler, dan zou het waarschijnlijk een grote door het forum gecensureerde artikel worden. Vergeet niet wanneer je (of degenen die je liefhebt) zo schofterig worden behandeld, elk mens zijn geduld een keer verliesd!!
Beste Eddo, Ik kan begrijpen dat je boos bent, maar probeer je in je communicatie (naar de belastingdienst) asjeblieft in te houden. Dan is je verhaal veel duidelijker en krijg je ook meer gedaan (en wordt je ook beter behandeld). Ze zijn daar echt niet onder de indruk van boze woorden...

NONO
Berichten: 392
Lid geworden op: 28 jul 2005 19:47

Re: Belastingdienst of Belastingmaffia?

Ongelezen bericht door NONO »

Probleem van de hedendaagse belastingdienst is juist dat accountants er de dienst lijken uit te maken.

Hiërarchisch gezien, is Zalm niet van huis uit een accountant? En de directeur is toch ook een accountant?

Overal lijkt deze beroepsgroep zich binnen die dienst omhoog gewerkt te hebben en - blind - de lakens uit te delen.

Gevolg, één groot drama.

Dus of je nu bij de duivel te biecht moet gaan?

inxsnl
Berichten: 1127
Lid geworden op: 31 mar 2004 14:38

Re: Belastingdienst of Belastingmaffia?

Ongelezen bericht door inxsnl »

Mijn ervaringen met de belastingdienst zijn dus totaal anders.
Ik heb ze zelf een brief geschreven en kreeg na 3 dagen bezoek.
Kan niet anders stellen dat als je eerlijk bent ,je ook geholpen wordt
eerlijkheid duurdt immers het langst
En ik ben er uit gekomen met de blauwebrieven mensen.

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: Belastingdienst of Belastingmaffia?

Ongelezen bericht door SJZ »

Probleem van de hedendaagse belastingdienst is juist dat accountants er de dienst lijken uit te maken.
Waarom is dat een probleem?

is Zalm niet van huis uit een accountant?
Oh? Nooit eerder gehoord. Heb je een bron? Het staat in ieder geval niet op zijn CV
http://www.regering.nl/bewindslieden/ka ... zalmcv.jsp

En de directeur is toch ook een accountant?
Wie bedoel je precies?

eddo
Berichten: 32
Lid geworden op: 14 aug 2005 15:34

Re: Belastingdienst of Belastingmaffia?

Ongelezen bericht door eddo »

Beste Tienepien, ik heb me maandenlang!! heel netjes en correct opgesteld (ondanks die hork waar het om begon) en nog ben ik geeen centimeter verdergekomen in mijn eis om gerechtigheid. Namelijk dat die kl..h..l zijn excuses aanbiedt aan mijn vrouw voor het onnodig veroorzaken van zoveel stresss. Niet aan mij, want zoals ik eerder aangaf, kan ik iemand die zijn werk doet niets kwalijk nemen. Maar op het moment dat er behalve het uitvoeren van werk, onnodig en laf machtsvertoon eraan te pas komt, (tegen mijn vrouw!!) dan is voor mij de maat vol. Ik ben het helemaal met je eens dat een beschaafde benadering van zaken de voorkeur geniet, maar als na maanden!!! van tevergeefs wachten en via omwegen verkregen contact, het enige wat eruitkomt, het laffe ouderwetse "mekaar de hand boven het hoofd hou" spelletje wordt gespeeld, zijn in mijn visie de mogelijkheden tot een beschaafde communicatie uitgeput. En wat betreft die boosheid, dat heeft niets te maken met wel of geen indruk maken, maar met een (zeer normale ) menselijke emotie. By the way, werk jij ook bij de belastingdienst? Als dat het geval is, hoop ik dat er daar meer als jij komen te werken. Dan hoefen dit soort gefrustreerde reacties waarschijnlijk niet meer voor te komen . gr, eddo

eddo
Berichten: 32
Lid geworden op: 14 aug 2005 15:34

Re: Belastingdienst of Belastingmaffia?

Ongelezen bericht door eddo »

beste inxsnl, ik ben blij voor je dat jij wel correct bent behandeld. maar jouw stelling dat wanneer je eerlijk bent, je ook goed wordt behandeld, is wel erg kort door de bocht. Op deze manier insinueer jij dat ik waarschijnlijk niet eerlijk ben geweest en daarom zo ben behandeld. Mischien bedoel je het niet zo, maar ik zou het in het vervolg wat beter formuleren om te voorkomen dat je mensen voor het hoofd stoot. Ik ben niet boos, maar wil wel even duidelijk stellen dat ik dus WEL alles naar eer en geweten doe via mijn (overigens zeer correcte) accountant.gr. eddo

eddo
Berichten: 32
Lid geworden op: 14 aug 2005 15:34

Re: Belastingdienst of Belastingmaffia?

Ongelezen bericht door eddo »

Beste alifiscali, wat een heerlijke titel; "fiscale Che Guevera"! Maar het dekt de lading wel van wat wij (gelijkgestemden) willen bereiken. :wink: geen anarchie, maar wel een respectvolle omgang met mensen die te goeder trouw zijn. Kijk als iemand alles eraan doet om de belasting te tillen, mogen ze die van mij keihard aanpakken. Maar zolang dat niet het geval is, moet de wijze van benadering, beschaafd zijn. Waar ik ook niet over uit kan,is de arrogantie van de BD, om maar even te bepalen dat sinds 2005, er geen betalingsregelingen meer worden getroffen!! Ga maar lenen (tegen belachelijke rente => extra kosten) bij de bank is dan het devies. Ik snap best dat ze dat zeggen tegen lieden die de zaak bedonderen, maar absoluut niet dat dat ook moet gelden voor eerlijke lieden die hetzij door een fout, hetzij doordat de zaken slecht gaan in financieel slecht weer zijn terechtgekomen. In dat soort gevallen (en dat is heel goed te achterhalen), zou de BD wat menselijker mogen optreden. Immers wanneer zoiemand weer uit het dal kruipt, levert ie belastinggeld op. Maar wanneer hij door dat laatste zetje van de BD het bijltje erbij neergooit en in de bijstand gaat, KOST ie de samenleving belastinggeld. Dus ik zou zeggen: BELASTINGDIENST, terugdraaien dat belachelijke besluit en alleen in duidelijke oplichtingsgevallen HARD optreden! Stimuleer je de goeien ook om goed te blijven!! see ya! alifiscali gr.eddo

mr T.
Berichten: 976
Lid geworden op: 02 sep 2005 14:50

Re: Belastingdienst of Belastingmaffia?

Ongelezen bericht door mr T. »

Na een aantal bezwaarschriften van mijn accountant, die nooit zijn beantwoord, werd ik op een dag gebeld door een deurwaarder die mij vertelde dat ik nu subiet moest betalen of anders kwam hij beslag leggen!! Aangezien ik niet beter wist dan dat een en ander in behandeling was bij mijn accountant en de belastingdienst, verwees ik hem naar mijn accountant. Nou "john Wayne", had er niets mee te maken, maar mijn acc. moest hem maar bellen.
Inderdaad: de Belastingdienst heeft inderdaad niets te maken met een door u ingehuurde derde. Degene die aangifte moet doen en belasting moet betalen is altijd nog de belastingplichtige zelf (is daarvoor tenminste aansprakelijk).
Achteraf bleek ook dat de reden dat er nooit een reactie op de bezwaarschriften was gekomen, voortkwam uit het feit dat degene die op die afdeling werkte, er al maanden weg was!! Niemand die het werk overneemt maar wel gelijk zo'n mislukte "john wayne"op pad sturen!!!
Hoe zat het eigenlijk met de ontvangstbevestiging die na ontvangst van het bezwaarschrift moet worden gestuurd? De bezwaarschriften waren (uit kostenoverwegingen) waarschijnlijk niet aangetekend verstuurd. In dat geval: slordig van uw accountant en vragen om moeilijkheden. Heeft uw accountant eigenlijk wel een bezwaarschrift gestuurd of zegt de accountant alleen maar dat er een bezwaarschrift is gestuurd? In dat laatste geval: stel de accountant aansprakelijk.
Bleek er nog een lullig bedrag open te staan. Dat is nog tot daar aan toe; ik kan iemand die zijn werk doet niets kwalijk nemen, maar de manier waarop!
Voordat de Belastingdienst over gaat tot beslag is er al een heel traject aan vooraf gegaan. Voortaan toch maar de post openen lijkt me.
Vervolgens als mijn vrouw vraagt waarover het gaat en dat ie niet binnenkomt als ie dat niet zegt, dreigt die KL...z.. onmiddelijk met het onder dwang betreden van de woning met behulp van de politie!!! Zonder zich te legitimeren!! Nadat mijn vrouw hem dan binnenlaat en mij belt, noteert ie alle inboedel voor een eventuele verbeurdverklaring. Waaronder de rotankinderstoel van mijn dochter!!! Nu vraag ik je; wat is de financiele waarde van zo'n stoel!!??? Wat een pervers genoegen zoiemand erin kan scheppen om macht uit te oefenen !!
Inderdaad: een deurwaarder kan in dergelijke gevallen de hulp van de sterke arm inroepen. Wat voor een pervers genoegen kan iemand die weigerachtig is belasting te betalen er op dit forum in scheppen om de Belastingdienst zwart te maken.
Ik weet zeker dat er veel meer mensen zijn die HONDS zijn behandeld door de BD.
Dat krijg je als je niet betaalt. En terecht ook gezien het feit dat het merendeel van de belastingplichtigen/aangifteplichtigen dat wel gewoon doet.

eddo
Berichten: 32
Lid geworden op: 14 aug 2005 15:34

Re: Belastingdienst of Belastingmaffia?

Ongelezen bericht door eddo »

nou, mr.t,
bedankt voor deze VOLSTREKT nutteloze informatie die je schijnbaar klakkeloos uit een of ander belastingfolder hebt geplukt. Of erger nog! je bent zelf een van die lieden die een schande zijn voor de samenleving vanwege hun totale disrespect voor eerlijke (let wel NIET WEIGERACHTIGE!!!!! knoop dat goed in je oren!! voordat je onnozele stellingen aanneemt!!) hardwerkende belastingbetalers. :x De arrogantie van je; om maar gelijk te stellen dat je elke brief die je de deur uitstuurd maar meteen aangetekend te sturen!! Tuurlijk doe je dat niet, uit kostenoverwegingen. je mag er immers van uitgaan dat de post netjes overkomt. (en dat bleek ook het geval) Het schiet alleen niet op als degene die dat moet afhandelen, er al tijden niet meer werkt en er ook niemand de moeite neemt om zijn werk stipt voort te zetten. En verder moet je een beetje op je woordkeuze letten; het woord pervers wil ik niet in verband met mijn naam horen!!! Mijn ongenoegen uiten tegen een bureaucratische instelling heeft niets maar dan ook niets te maken met enige vorm van lust!! maar met pure frustratie over de behandeling die ik niet verdien. Ook meen je dat een "hondse" behandeling terecht is wanneer je achterwege blijft met de betaling (in tegenstelling tot de meeste mensen die wel betalen)??? Where the ****! leef jij??!! in timboektoe of zo?? In een beschaafde maatschappij ( en daar gaan wij toch voor door) heeft niemand het recht om een medemens HONDS!! te behandelen!! Ik hoop echt dat jij ook eens een soortgelijke situatie meemaakt waar jij ten onrechte zo wordt behandeld, dan piep je wel anders.Klink ik boos?? Ja zeker! want ik kan er niet over uit dat iemand als jij (terwijl je mij helemaal niet kent!) meent mij af te kunnen schilderen als een weigerachtige, wanbetaler. Als je mijn eerste bericht goed had gelezen (en geïnterpreteerd), zou je geweten hebben dat dat absoluut niet het geval is. Maar zoals ik al eerder zei volgens mij ; YOU're ONE OF THEM!! waar of niet?

eddo
Berichten: 32
Lid geworden op: 14 aug 2005 15:34

Re: Belastingdienst of Belastingmaffia?

Ongelezen bericht door eddo »

Nu weet ik het zeker! mr. T staat voor T-BILJET of niet soms?

ton1
Berichten: 189
Lid geworden op: 24 apr 2006 16:25

Re: Belastingdienst of Belastingmaffia?

Ongelezen bericht door ton1 »

belasting ons lieve heer, regilio tuur,het maakt me alllemaal niet uit, schrijf die tv maar op, ik zou hem als ik bovenstaand bericht lees, gelijk zn goedkope lelijke kop door het beeldscherm duwen.
zonder pardon.

Gesloten