LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gemeente Basis Administratie (GBA) adres aan derden geven

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
Tis weer bijzonder
Berichten: 737
Lid geworden op: 30 mei 2010 21:26

Re: Gemeente Basis Administratie (GBA) adres aan derden geven

Ongelezen bericht door Tis weer bijzonder »

Daar ben ik ook verhuisd van provincie zonder het zelf te weten.
Een soort van reizen in de tijd. :lol:

verzendingen

Re: Gemeente Basis Administratie (GBA) adres aan derden geven

Ongelezen bericht door verzendingen »

Mooi en aardig allemaal maar ik ben van mening dat net als je geheim kunt uitbellen dat ook met IP nummer moet zijn. Zo kan iemand je mooi traceren waar je woont.

Ook vind ik dat als iemand mijn adres opzoekt in GBA dat dit geregistreerd wordt wie op mijn adres gezocht heeft. Welke zoeksleutels heb je nodig in het GBA systeem? Weet iemand dat?

kaarsje69
Berichten: 601
Lid geworden op: 01 jul 2008 21:28

Re: Gemeente Basis Administratie (GBA) adres aan derden geven

Ongelezen bericht door kaarsje69 »

Via Ip tracking kunnen ze me niet vinden, dacht ik al.........

Maar verzenden, hebben jij en je ex man nog schulden samen,want een incasso bureau schrijft wel gewoon je adres in de brief.
Of de evt. woonplaats en als je kinderen hebt, is het appeltje eitje om even de scholen af te bellen voor je adres.
Verder is het niet zo moeilijk om info los te krijgen als je naam en toenaam weet, ik ben dirk van de andere gemeente en mevrouw m heeft een uitkering aangevraagd, kunt u mij de rekening gegevens verstrekken, het systeem ligt hier plat.
Oh, en welke bank was het ook al weer, kunt u vervolgens nog even het adres bevestigingen? Juist dan hebben we het nu over dezelfde persoon..........

Klaar............
Geen gemeente aan de pas gekomen........ :wink:

verzendingen

Re: Gemeente Basis Administratie (GBA) adres aan derden geven

Ongelezen bericht door verzendingen »

ik heb nu een uitdraai gekregen, welke instanties mijn adressen hebben opgevraagd. Momenteel wordt er steeds mijn account hier bij Tros Radar gehackt. Tenminste er zijn steeds meerdere inlog pogingen alhier geweest op mijn account en moet de tekens dan overtypen.

Gesloten