LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gepast geweld bij aanhouding.

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
polka
Berichten: 131
Lid geworden op: 23 jul 2006 11:02

Re: Gepast geweld bij aanhouding.

Ongelezen bericht door polka »

@caruso,
nou ik heb liever dat jij met je vrienden niet reageert,want ik zit niet te wachten op reacties van ouderen,die zichzelf een echte man vinden,en als eerste de po;itieagenten erbij halen als ze een pak slaag krijgen.

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: Gepast geweld bij aanhouding.

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

:lol: :lol:

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: Gepast geweld bij aanhouding.

Ongelezen bericht door caruso »

Ik krijg geen slaag, ik deel zelf uit! En ik maak zelf wel uit of ik reageer!
Proost!

Maarten1234
Berichten: 1201
Lid geworden op: 07 sep 2006 04:52

Re: Gepast geweld bij aanhouding.

Ongelezen bericht door Maarten1234 »

Om het onderhand een keer af te sluiten. Weet tegen wie je het hebt Polka. Caruso zit er dieper in dan je denkt. Hij weet waar hij over spreekt en schrijft. Daarbij weten zijn vriendjes het ook.

Verder is deze topic allang zijn bedoeling voorbij. Het antwoord is reeds gegeven en dwaalt alsmaar verder af in een richting welke jij niet accepteert. Wanneer jij ervandoor gaat na een staandehouding dan ben je strafbaar. Loop je hierdoor schade op aan je fiets en je hoofd omdat je zo stom bent tegen een muur te rijden dan is dat eigen risico. Een risico welke niet is te verhalen op de staande-en aanhouding. Deze 2 zaken staan los van elkaar. Als hij was gestopt dan had hij ook geen schade aan fiets en hoofd.

Het is gewoon heel simpel hoe meer jij je verzet hoe meer gepast geweld er gebruikt mag worden om het doel te bereiken. Blijkt dat jij je dusdanig verzet dat je in bedwang gehouden moet worden door 6 personen dan doen 2 anderen jou de handboeien om. Dit mag en is gepast. Werk gewoon mee en er is niets aan de hand.

De man die de politie erbij haalt is veelal verstandiger dan jullie pubers. Jullie denken alles al te weten en alles te mogen en daardoor de wereld in pacht te hebben, maar niets is minder waar. Je weet nog geen kwart van het werkelijke leven af. Wanneer je niet in aanraking met de politie komt is er niets aan de hand. Het legt er gewoon puur aan hoe jij je ten opzichte van hun tijdens en voor een eventuele aanhouding gedraagt. Werk je mee en blijf je rustig dan is er niets aan de hand. Werk je tegen dan werk jij het bevoegd gezag tegen om een aanhouding te verrichten en dat gaat dan ten koste van jezelf. Daarbij werk je alle eventuele schijn ook nog verder tegen je in en maak jij jezelf alleen maar (verder) verdacht. Pas geleden werd er een puber aangehouden omdat hij zijn mening uitte naar een politieagent. Hij dacht dat hij in zijn recht stond en beroepte zich op het artikel Vrijheid van Meningsuiting. Helaas voor hem kreeg hij te horen dat je dat artikel niet mag misbruiken om zodoende alsnog een ambtenaar te beledigen. Zodoende werd hij aangehouden en kreeg hij belediging ambtenaar in functie er ook nog eens overheen.

Doe gewoon normaal en werk mee.

Waaruit ik uit herleid dat jij een puber bent is dat jij ons: ouderen noemt.

Voor de rest mag van mij een slot op dit topic. 8)

Gesloten