LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Help politie

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
omega19
Berichten: 661
Lid geworden op: 30 dec 2019 07:24

Re: Help politie

Ongelezen bericht door omega19 »

Boycot schreef:
19 jun 2020 19:08
Dit was de eerste keer dat ik hier een topic over heb geopend maar het is mij duidelijk geworden dat ik dit elke keer moet doen, aangezien er toch veel mensen met "ongeloof" reageren. Het kan een paar uur duren of maanden maar zodra ik weer staande word gehouden zal ik het melden.
Dat lijkt me een goed idee. Je volgende post pas als je opnieuw staande bent gehouden .

Radar
Site Admin
Berichten: 5510
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Help politie

Ongelezen bericht door Radar »

Boycot schreef:
17 jun 2020 22:09
Ik word constant van mijn vrijheid beroofd, lastig gevallen, vernederd, mishandeld enz. door overheids medewerkers die zichzelf agent noemen. Weet iemand een manier hoe ik mezelf kan beschermen tegen die overheids medewerkers?

...

Vervolgens heb ik niks meer gehoord. Maar denkt iemand na het lezen van deze mail wissels dat het zin heeft een klacht in te dienen?
Zal het hierna ophouden? Zal ik hierna eindelijk een waardig leven kunnen leiden? Zullen mijn kinderen hierna wel worden gerespecteerd door de overheids instanties?
Ja, nee, het is allemaal toch wat. Ik pink even een traantje weg bij zoveel onrecht en leed. Voortaan maar gewoon je ID laten zien scheelt denk ik een hoop problemen.

Even op een wat meer serieuze noot: door de intonatie, enkele inconsistenties in het verhaal en de wel héél erg aangedikte slachtofferrol ben ik geneigd te denken dat de vork in werkelijkheid iets anders in de steel zit. Het hele verhaal valt hoe dan ook niet te verifiëren en een oplossing hoef je uit een topic als dit ook niet echt te verwachten, lijkt me.

Samengevat: het speelkwartiertje zit er weer even op en dit topic gaat op slot. Groeten! Radar^SK

Gesloten