LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Identiteitsfraude van Hirsi Ali

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.

Andere politici moesten, na het vertellen van onwaarheden, direct het veld ruimen. Vindt u dat Mw. Hirsi Ali haar paspoort moet inleveren en de tweede kamer met onmiddelijke ingang moet verlaten?

Ja, paspoort inleveren en direct opstappen.
31
61%
Nee, paspoort houden en in de tweede kamer blijven.
18
35%
Geen mening
2
4%

Totaal aantal stemmen: 51

Joyce R

Re: Identiteitsfraude van Hirsi Ali

Ongelezen bericht door Joyce R » 19 mei 2006 12:30

Opa je hebt helemaal gelijk!!
Kunnen we de uitkomst al niet voorspellen dan??

@bot 321, helemaal mee eens. Daar heb ik niks aan toe te voegen.

Als je liegt over je naam dan zal er wel meer een leugen zijn, het enige rare aan deze zaak vind ik dat het zolang heeft geduurd eer ze er iets aan deden, ze wisten er toch van??
Misschien is het wel een actie tegen Rita Verdonk....Ik ben het ook niet altijd eens met haar maar zij is wel de enige die duidelijkheid geeft uit dit kabinet. Zij mag nu de rotzooi opknappen wat haar voorgangers hebben achtergelaten, en dan wordt ze niet gesteund door het kabinet en haar eigen partij, alleen maar als het hun uitkomt en dat klopt ook niet.

bot321

Ongelezen bericht door bot321 » 19 mei 2006 12:33

Laten we maar weer terug gaan naar 1946.
Toen waren de mensen nog trots dat ze HUN
land weer konden opbouwen met minder luxe
als nu.Deze mensen die het land weer opgebouwd
hebben schamen zich nu voor de mensen die
zich schamen.Schamen jullie je niet!

S. ;-)

Ongelezen bericht door S. ;-) » 19 mei 2006 13:06

Nou, plaatsvervangende schaamte dan....... :oops:

Dat hele Hirsi Ali (of Magan) gebeuren, dat is toch tenenkrommend.
Nee, dat zou ik niet snel aan een buitenlander vertellen wanneer ik iets over m'n eigen land zou willen uitdragen.

Het lijkt idd op een soort aktie tegen Rita Verdonk.

bot321

Ongelezen bericht door bot321 » 19 mei 2006 13:11

JUIST.
Gaf ikook al aan ze krijgt net als Pim toen
te veel stemmen.
Straks gebeurd er weer wat en dan?
De regering die Rita nu laat vallen
doen dan net als Pontius-Pilatus.
(wassen hun handen in onschuld)

opa

Ongelezen bericht door opa » 19 mei 2006 16:59

Tja, En die bakenellende zit elke zondag 2x (vooraan) in de kerk ik smul hiervan want al mijn (voor)oordelen worden hiermee ( nogmaals) bevestigd. (de goede....... niet te na).
Nu maar hopen dat de rest van Nederlandse bevolking dit ook ziet... en blijft onthouden.

Weet er iemand of tijdens deze soap serie toevallig niet stieken een of andere nieuwe wetartikel door de kamer gelootst..? :lol: :lol:

Stel:
Dat Hirschi Ali heeeeeel erg slim is en gewust deze soap in gang heeft gezet om op deze manier een pad te maken zodat de regering vrijspel heeft voor wetswijziging en gesteund door de achterban om zodoende voor andere asielzoekers de weg vrij te maken. Begrijpt u?
(binnekort toch Kalou op het veld?).

Denkt u dat HA of HM zooooo slim zou kunnen zijn :?:
Ik denk het wel.

inxsnl

Ongelezen bericht door inxsnl » 19 mei 2006 17:28

In Den haag hebben ze zelf de regeltjes bedacht.
Nu is er iemand die ze uitvoerd,en wat gebeurd er.
Massa emotie.
Alles rustig laten worden, en over 6 weken kijkt een ieder er weer heel anders tegen aan.

S. ;-)

Ongelezen bericht door S. ;-) » 20 mei 2006 19:56

opa schreef: Denkt u dat HA of HM zooooo slim zou kunnen zijn
Misschien een stomme vraag...
Maar wie of wat is HA en HM??

pluisje

Ongelezen bericht door pluisje » 20 mei 2006 22:02

hirschi ali ha hm hirschi maakan
denk ik hoor :wink:

opa

Ongelezen bericht door opa » 21 mei 2006 01:36

S:
Wie van de 2 in man bijt hond.... :lol: :lol:

Pluisje:
Helemaal correct

S. ;-)

Ongelezen bericht door S. ;-) » 21 mei 2006 10:31

S:
Wie van de 2 in man bijt hond.... :lol: :lol:

Pluisje:
Helemaal correct
Opa, ik kijk nooit naar Man Bijt Hond. Af en toe zie ik daar flitsen van wanneer tijdens mijn avonddienst bij mijn (doorgaans oudere) cliënten de TV aanstaat. :wink:

Uitgeslapen, oogjes goed los en NU zie ik het. Al had ik er persoonlijk AHA of AHM van gemaakt. :D

eddo

Ongelezen bericht door eddo » 22 mei 2006 02:30

Wat een boel onzin over iemand die niet eens bestaat!! Bedenk dat die nietbestaande Ayaan Hirshi Ali (ze heet immers; Hirshi Magan), voor zoveel onrust heeft gezorgd, dat het voor iedereen het beste is dat ze zo snel mogelijk bij ome Bush op de schoot gaat zitten. Vind die viespeuk waarschijnlijk nog fijn ook. Het valt me op dat er een aantal gasten haar de hemel inprijzen voor wat ze allemaal wel niet heeft gepresteerd............. wel, ik wacht... Lijkt me duidelijk uit welke hoek de bewonderaars komen. Welnu, ik ben dan iemand die waarschijnlijk de meeste bewonderaars liever zien gaan als komen want; allochtoon en! moslim!Toch wil ik even voor alle duidelijkheid zeggen dat met mij, ontelbaar veel moslims niet de hele dag bezig zijn met zo'n politica die als een kip zonder kop (dit bedoel ik figuurlijk!! voordat sommige lieden ZIE JE WEL!! gaan roepen) allerlei dingen roept om maar zoveel mogelijk in het nieuws te zijn. Daarbij als een kapotte grammofoonplaat blijft herhalen hoe slecht de islam wel niet is... :roll:
Voor alle duidelijkheid; Niemand zou voor zijn of haar leven moeten vrezen omdat ie een andere mening heeft!!!!!!!!!! Maar om nou te zeggen dat ik er verdrietig van word als zij (net als Taida) het land wordt uitgezet,, mmmneeuh, niet echt, of ECHT NIET! In Taida's geval was de wet onverbiddelijk terwijl dat arme kind alleen haar examen hier wilde kunnen maken om vervolgens vrijwillig te vertrekken.Dat kon niet! En aangezien Ayaan zelf voorstander is van een streng asielbeleid, moet ze de consequenties ook dragen! Als Ayaan opgesodemieterd is, kunnen we (de hele bevolking) mischien eindelijk weer normaal met elkaar omgaan en in alle beschaafdheid met elkaar discussïeëren over van alles en nog wat zonder elkaar steeds aan te vallen over de verschillen. Vergeet niet; op de eerste plaats zijn we allemaal MENSEN! pas daarna heb je;Nederlanders, Turken, Surinamers, Marrokkanen etc, etc, En elke bevolkingsgroep heeft zijn rotte appels (ook de nederlandse!) Laten we die er samen uithalen, dan kunnen we met zijn allen makkelijk door een deur. RESPECT!!

opa

Ongelezen bericht door opa » 22 mei 2006 14:25

Zooo deze is gewaagde uitspraken, maar goed verhaal.

Heel kort over respect,
dat moet je verdienen want zo werkt het al 2000 jaar in de gedragsrelatie of in mooi woord hirarchie onder de dieren... voor mannen onder elkaar, noemen dit de pikorde.

NONO

Ongelezen bericht door NONO » 22 mei 2006 16:08

Jaren geleden reageerde progressief Nederland op aantijgingen dat asielzoekers via het vertellen van leugens toegang tot het land probeerden te krijgen met allerlei verontschuldigende verklaringen.

Nu het politiek zo uitkomt gelden die verklaringen ineens niet meer.

En dat in een land dat Amerika verwijt tijdens verkiezingen allerhande vuiligheid over kandidaten op te rakelen om die in een kwaad daglicht te stellen.

Nederland is dus wat dat betreft geen haar beter.

"De pot verwijt de ketel dat die zwart ziet", heet dat toch?

"En zie eerst de balk in uw eigen oog", ook een spreekwoord dat al lang vergeten lijkt te zijn.

Want ik denk niet dat ik één land ken dat één van haar ministers een bloemenhulde laat brengen op het graf van iemand die zijn volk opriep tot "dood de Nederlanders" en "verbrand alle Nederlandse boeken".

Zulke idiote onbenullen tref je nergens anders in de wereld aan, zoiets is alleen in dit land mogelijk.

En dan nog verbaasd zijn over wat zich tegenwoordig allemaal in dit land afspeelt.

"Nederlanders zijn dom", merkte de niet zo lang geleden op 91-jarige leeftijd overleden Ruslan Abdulgani jaren geleden al eens op.

Hoewel in principe een politieke tegenstander moet ik deze op zich bij leven zeer aimabele man tot mijn leedwezen steeds meer gelijk geven.

inxsnl

Ongelezen bericht door inxsnl » 22 mei 2006 16:11

@ eddo
Mork callin earson.
Come to earth.
ben absoluut geen H.a.(H.M) fan.
Maar er is hier zeer onzorgvuldig mee omgegaan.
Het had heel anders gekunt.
En natrappen beheersen wij! als nederlanders het beste.

Langhaar

Ongelezen bericht door Langhaar » 23 mei 2006 09:28

En bij al die andere mensen had het ook anders gekunt.

bot321

Ongelezen bericht door bot321 » 23 mei 2006 18:13

H.Ali moet net zo behandeld worden als
al die andere mensen en niet andersom.
Valse gegevens zijn valse gegevens hoe dan ook.
Overigens ben ik er nog steeds niet achter wat
H.Ali nou precies voor Nederland gedaan heeft?

Stanley

Ongelezen bericht door Stanley » 23 mei 2006 20:23

Beledigen van bepaalde groepen en zaaien van haat... !!

eddo

Ongelezen bericht door eddo » 23 mei 2006 22:29

Stanley jongen, je hebt in een zin samengevat wat H.A. in al die jaren (dikbetaald en ook nog belachelijk belastinggeld verkwanseld voor allerlei beveiligingsmaatregelen waarbij ook weer haar buren ongewild betrokken zijn geraakt) heeft bewerkstelligt. Niemand die in de gaten heeft dat hier een gefrustreerde, rancuneuze, mediageile vrouw aan het opereren was. Maar ja voor de vvd was het natuurlijk een uitgelezen kans om zonder zelf risico te lopen, dingen gezegd te krijgen door een "geloofwaardige"( immers gekleurd) kamerlid wat zij zelf graag denken. Ondanks dat al heel snel duidelijk was dat het hier ging om een bounty. (en dan bedoel ik niet die lekkere chocola) gr. eddo

eddo

Ongelezen bericht door eddo » 23 mei 2006 22:36

beste opa, over dat verdienen van respect; ik snap uw uitgangspunt. Alleen bij mensen (mannen en dieren vallen daar soms buiten), zou het eerder andersom moeten zijn; in eerste instantie respect maar wanneer je het verkwanseld, raak je het kwijt. Zo gaat dat in een beschaafde wereld. Want hoe moet je respect verdienen van iemand die je voor het eerst tegenkomt? armpje drukken of kijken wie het meeste bier opkan of andere kunstjes? let me know, respect eddo

opa

Ongelezen bericht door opa » 23 mei 2006 23:31

eddo,
Dank voor uw reactie.
De bier of armpje drukken is wel grappige opmerking ... haha

Het respect bij de eerste kennismaking verdien je heel eenvoudig door bijvoorbeeld:
- te beginnen om iedereen die ik niet ken of waar ik niet mee geknikkerd heb, aan te spreken met U of met Meneer of met Mevrouw.
= Dan krijg je al direct respect.

Ik spreek ook met 2 woorden zoals:
Dank u wel meneer/mevrouw of alstubieft meneer of mevrouw.
= Dan heb je al meer respect.

Ik ga ook nooit ordinair schelden als iemand niet dezelfde mening heeft maar daag hem of haar uit tot overtuiging.
= Dan heb ik nog veel meer respect.

Ik wacht met spanning op de reacties die zeker komen gaan. :lol: :lol:

Gesloten