Kosten bij afzeggen zwemles

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
Dirkie
Berichten: 2925
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Kosten bij afzeggen zwemles

Ongelezen bericht door Dirkie »

J. Deltoer schreef:
29 mar 2023 11:26
Dat is uw mening. Wanneer TS niet zulke peperdure zwemlessen had geboekt was het financieel overkomelijk om een keertje te missen. Met zulke extreem dure lessen verwacht je meer flexibiliteit van de aanbieder
TS doet zijn verhaal en stelt een vraag. Dat is niet mijn mening, maar kunt U nalezen in de bijdrage van TS. Hij stelt geen vraag over te dure zwemlessen. Ik zie ook geen enkele aanleiding dat TS moeite heeft met het betalen van 20 euro per les. Wel lees ik dat de vraag stelt of hij wel terecht moet betalen als hij de les afzegt omdat hij blijkbaar niet kan.
Wat ik wel mis in de bijdrage van TS zijn de voorwaarden van het zwembad waar de lessen gevolgd worden. Als die er stonden was er iets meer over te zeggen. Alhoewel er hier dan ook weer personen zijn die de voorwaarden weer in twijfel trekken maar ook dat is gebruikelijk hier :D

Nijogeth
Berichten: 9912
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Kosten bij afzeggen zwemles

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Bij bijvoorbeeld een voetbalclub zitten er ook consequenties aan het niet komen trainen. Spelers die 2x trainen stonden bij mij in de basis. Iemand die op het laatste moment afmeldde of niets liet weten, die kon best wel eens tevreden moeten zijn met een korte invalbeurt.

J. Deltoer
Berichten: 3051
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Kosten bij afzeggen zwemles

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Fijn voor u, het team waar mijn zoon in speelde had een tekort aan keepers. De enige keeper had geen zin om te trainen, de trainer smeekte om lid te blijven en hij hoefde niet te trainen, niet op de keeperstraining, niet op de gewone training, als hij maar op zaterdag onder de goal stond
Zo zie je maar....

criticus2
Berichten: 1096
Lid geworden op: 06 sep 2018 12:38

Re: Kosten bij afzeggen zwemles

Ongelezen bericht door criticus2 »

J. Deltoer schreef:
29 mar 2023 12:51
Dat er misschien hoge overheadkosten zijn is niet het probleem van TS.
Nergens heb ik het trouwens over coulance.
Wat ik stel is dat bij duurdere abo's meer flexibiliteit verwacht zou kunnen worden.
Voorbeeld: Zo heb ik een premium abo bij een dure sportschool, wat ik kan pauzeren of overdragen bij ziekte en vakantie. Dat kan natuurlijk niet bij een basic abo van een budgetsportschool
staat of valt wat er in de voorwaarden staat. Flexibiliteit buiten de algemene voorwaarden om valt denk ik toch onder coulance.
Maar die voorwaarden, die missen we nog steeds.

alfatrion
Berichten: 21884
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Kosten bij afzeggen zwemles

Ongelezen bericht door alfatrion »

J. Deltoer schreef:
29 mar 2023 19:42
Fijn voor u, het team waar mijn zoon in speelde had een tekort aan keepers. De enige keeper had geen zin om te trainen, de trainer smeekte om lid te blijven en hij hoefde niet te trainen, niet op de keeperstraining, niet op de gewone training, als hij maar op zaterdag onder de goal stond
Uitzonderingen zijn er altijd. Als je onmisbaar bent, dan kan het wel. Echter, als iedereen die niet wilt trainen keeper wordt, dan lost het probleem van te weinig keepers zich vanzelf op.

Plaats reactie