LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] MOET BALKENENDE OPSTAPPENwegens onjuist voorlichten 2ekamer?

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.

Moet Balkenende aftreden voor zijn onjuist inlichten 2e kamer inzake Irak-crisis

JA! onjuist voorlichten 2e kamer is een politieke doodzonde, en het gaat hier om een zeer ernstige zaak
14
82%
NEE, want dat zou een breuk zijn met de nederlandse traditie, dat politici overal mee kunnen 'wegkomen' Excuus aanbieden is traditiegetrouw genoeg.
3
18%
ergens tussenin
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 17

tinne
Berichten: 650
Lid geworden op: 18 jan 2007 19:06

Re: MOET BALKENENDE OPSTAPPENwegens onjuist voorlichten 2ekamer?

Ongelezen bericht door tinne »

@Anastasia
We hadden lang weekend, leraren mogen nu dus zelf iets leren dus nog legaal ook
da's knap meisje op een VRIJDAGochtend...
tijd om te gaan slapen misschien?

@Caruso:
Ben nog steeds van mening dat deze topic hier niet thuishoort, dan kunnen we het ook gaan hebben over randgroepjongeren, gedoogbeleid, asielwetgeving, woningbouw, defensie, meer blauw op straat enz. enz.
Allemaal zaken waar we via de belasting aan meebetalen maar waar we geen reet over te zeggen hebben! Dus nogmaals: weg met dit topic!
zullen we teruggaan naar de nootjes enzo, op Willem de 16e z'n topic? (Therapie op kosten van de belastingbetaler) Hij is er toch niet en wij worden daar toch al genoemd... :D
Mvrgr. Tinne

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: MOET BALKENENDE OPSTAPPENwegens onjuist voorlichten 2ekamer?

Ongelezen bericht door caruso »

Klets niet uit je nek, je hebt zelf op dit forum verklaart dat je vader dood was, en nu leeft ie weer! Heb je 'm zelf met jezogenaamde hoogbegaafde capiciteiten weer tot leven gewekt?
Ik neem je echt niet serieus, en wat je over het topic roept in je laatste postin tart elke realiteitszin! Kortom je bent het spooor volledig bijster, niet te geloven wat een lariekoek en apekool!
Ga lekker naar bed, uitslapen en bidden dat je in het vervolg begrijpelijke bijdrages post!

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: MOET BALKENENDE OPSTAPPENwegens onjuist voorlichten 2ekamer?

Ongelezen bericht door caruso »

Tinne: mij best, maar neem me niet kwalijk als ik blijf reageren op een kind van7, of 12, dat constant onzin uitkraamt!

tinne
Berichten: 650
Lid geworden op: 18 jan 2007 19:06

Re: MOET BALKENENDE OPSTAPPENwegens onjuist voorlichten 2ekamer?

Ongelezen bericht door tinne »

@Caruso
Tinne: mij best, maar neem me niet kwalijk als ik blijf reageren op een kind van7, of 12, dat constant onzin uitkraamt!
Deed ik dat dan? Dat doe ik zelf namelijk ook... en .. dit is geen kind en als het dat wel is, dan is het een mutatie daarvan.

Mvrgr. Tinne.

PS neem je zware shag mee, lekker, Brandaris. Rook ik (af en toe en zo min mogelijk) ook

tinne
Berichten: 650
Lid geworden op: 18 jan 2007 19:06

Re: MOET BALKENENDE OPSTAPPENwegens onjuist voorlichten 2ekamer?

Ongelezen bericht door tinne »

en wiens schuld is dat Venantius? ik heb je een inhoudelijke reactie gegeven op je opening, ik vind het alleen frappant dat je een latere reactie inene behoorlijk gewijzigd hebt.
De VS vroeg NIET vrijblijvend, om politieke steun, maar ze vroegen om een gedetailleerd omschreven, behoorlijk pittige actieve oorlogsbijdrage van NL
Althans, dat is zoals het nu begrijp

En als je dan in de 2e kamer gaat huichelen dat je het alleen maar 'eens' bent met de 'bevrijding' (op zichzelf al schandalig genoeg!) terwijl, bij wijze van spreken, opgevraagd nederlands oorlogstuig al met medeweten van JP c.s., zowat in de startblokken staat, dan getuigt dat mijns insziens toch wel van een tenhemelschreiende minachting voor het instituut van de 2e Kamer, die daardoor NIET alle feiten kende en wellicht tot een ANDERE besluitvorming was gekomen, in geval ze WEL van alle hogergenoemde feiten op de hoogte waren gesteld.

Jammer dat hier ook CDA-er de Hoop-Scheffer NIET vrijuit lijkt te gaan.
Totnogtoe was dat de enige CDA-er waar ik nog enig vertrouwen in had.
Maar misschien ligt de zaak anders. Dat hoor ik later dan wel weer..

Laatst aangepast door venantius op 24 Mrt 2007 00:13, in totaal 1 keer bewerkt
als in : inene een stuk milder. Dit was vanaf je 1e posting al bekend.
Mvrgr. Tinne

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: MOET BALKENENDE OPSTAPPENwegens onjuist voorlichten 2ekamer?

Ongelezen bericht door SJZ »

opgevraagd nederlands oorlogstuig al met medeweten van JP c.s., zowat in de startblokken staat,
Beste Venantius,

Nergens blijkt dat toen al materieel "in de startblokken" stond. Er was alleen om gevraagd.

Als ik jou vraag: "Beste Venantius, wil jij bij de buren eens alle ruiten ingooien", is dat jaren later de conclusie "Goh, die Venantius toch, hij stond al in de startblokken om ruiten in te kinkelen".

gerland
Berichten: 772
Lid geworden op: 29 nov 2005 17:57

Re: MOET BALKENENDE OPSTAPPENwegens onjuist voorlichten 2ekamer?

Ongelezen bericht door gerland »

Ik begrijp nog steeds niet waarom deze puur politieke discussie op een consumentenforum plaats moet vinden, en daar getolereerd wordt.

Kan iemand mij dat uitleggen?

De poll komt overigens in aanmerking voor de titel 'meest tendieuze poll ooit gezien of dit forum'

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: MOET BALKENENDE OPSTAPPENwegens onjuist voorlichten 2ekamer?

Ongelezen bericht door caruso »

Volgens mij heb ik gisteren ook al mijn vraagtekens geplaatst bij het "nut" en plaats van dit topic!
Nogmaals: weg ermee!

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: MOET BALKENENDE OPSTAPPENwegens onjuist voorlichten 2ekamer?

Ongelezen bericht door Jonjo »

Normen en Waarden moeten regeren. Alleen voor het gepeupel, niet voor zichzelf.

tinne
Berichten: 650
Lid geworden op: 18 jan 2007 19:06

Re: MOET BALKENENDE OPSTAPPENwegens onjuist voorlichten 2ekamer?

Ongelezen bericht door tinne »

herinnert u zich deze nog:

Welterusten meneer de President, Boudewijn de Groot. Persoonlijk heeft dhr. JP Balkenende al jaren geleden voor mij afgedaan. (niet dat ik daar ooit op heb gestemd trouwens)

We zullen het als 'volk' waarschijnlijk nooit winnen, maar ik blijf stemmen. Wij, naar mijn mening, hadden nooit naar Libanon/Servië/Afghanistan/Irak moeten gaan, maar, naar mijn mening, we kunnen ook de mensen / militairen die daar wel hebben gezeten ook niet gaan afvallen. Een soort 'onze jongens'gevoel. Laten we niet onze veteranen behandelen op de manier waarop de Amerikanen hun Vietnam veteranen hebben behandeld / behandelen. Zij doen hun werk, ook al is dat niet mijn keuze
.

Hoe we het voorelkaar krijgen weet ik nog steeds niet, ministers kunnen hier 3x een motie van wantrouwen aan hun (haar) broek krijgen en ze blijven NOG zitten. Parlementair onderzoek graag, maar dan krijg je weer na de uitslag 'MEA CULPA" sorry en hij blijft gewoon zitten waar ie zit. Ik zeg nogmaals, ik BLIJF stemmen, in de hoop dat we op een dag iets beters krijgen.

Mvrgr. Tinne

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: MOET BALKENENDE OPSTAPPENwegens onjuist voorlichten 2ekamer?

Ongelezen bericht door D1RK »

Beste Allemaal.

Dat kind van 7 heeft wel gelijk, ik heb dat ook gelezen, en hoewel het vaak ongeloofwaardig overkomt, dat is bij hoogbegaafde een normale reactie, en de reactie dat Haar vader dood is?

Ze kreeg te horen dat het nog enkele uren, hoogstens dagen zou duren en ging alles regelen, want na het overlijden worden meestal alle bankrekeningen en zo geblokkeerd, dus zij was goed bezig, achteraf overbodig, maar koel en zakelijk was dat wel.

Zij had vertrouwen in de medici die de fout in gingen!

Als je weet wie haar ouders zijn, Gozik is ook een geniale gek, en de moeder is ook hoog opgeleid, dus kun je zulke gekke dingen verwachten.

Ze heeft ook tekort ervaring, maar kan door logica veel dieper en onbevooroordeeld denken.

Bush en Blair wilde desnoods ten koste van alles, indien nodig waren leugens toegestaan, manipuleren indien noodzakelijk, dit alles wat zij beweerde is ook in het SP rapport, vanaf begin tot feb 2007 bijgewerkt, en alles wat nu bewezen is!

Er zijn nu eenmaal kinderen die meer als de meeste weten, ik accepteerde haar, en ze weet vaak meer als mij!

GA door Anastasia, en hopelijk kom je weer terug naar Nederland, jammer dat je weg ging omdat de Nederlandse scholen voor hoogbegaafde tekort en overvol zitten, maar ik gun jou daar die betere school.

Bedankt dat je toch je Nederlands wil handhaven door dit forum.
Ik heb tenminste respect voor iemand die naast de 26 nederlandse ook de 33 Russische tekens op de PC foutloos en zo snel weet te vinden, en foutloos overschakelde!

Dirk.

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: MOET BALKENENDE OPSTAPPENwegens onjuist voorlichten 2ekamer?

Ongelezen bericht door SJZ »

ministers kunnen hier 3x een motie van wantrouwen aan hun (haar) broek krijgen
Een minister kan wel 100 keer een motie van wantrouwen krijgen, maar als die telkens door het parlement wordt weggestemd dan maakt dat niks uit.

gerland
Berichten: 772
Lid geworden op: 29 nov 2005 17:57

Re: MOET BALKENENDE OPSTAPPENwegens onjuist voorlichten 2ekamer?

Ongelezen bericht door gerland »

@venantius
Ik heb het (vermeend) consumentenbelang al eerder hier gemotiveerd.
Dan is moet je het vervolgens wel daar over hebben!

Wel even bij de les blijven graag: u gebruikt het, inderdaad vermeende, consumentenbelang als excuus om een politieke discussie te voeren (en dat niet voor het eerst)

tinne
Berichten: 650
Lid geworden op: 18 jan 2007 19:06

Re: MOET BALKENENDE OPSTAPPENwegens onjuist voorlichten 2ekamer?

Ongelezen bericht door tinne »

@Dirk

je maakt een grapje hoop ik? haar broertje foldert... echter volgens eerdere postings is hij 1 jaar....

en je kunt als '7' jarige hoogbegaafd zijn (daar heb ik er toevallig 1 van in de familie) maar dan nog ben je dat niet op ieder vlak, en als '7'jarige hoogbegaafde interessereer je je niet voor politiek, EN heb je het niet over 'langweekend'als het over een vrijdagochtend gaat..

On topic weer even: Parlementair onderzoek graag, en wat mij betreft: Balkenende weg, liefst gisteren.

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: MOET BALKENENDE OPSTAPPENwegens onjuist voorlichten 2ekamer?

Ongelezen bericht door D1RK »

Haar half broertje is 10!

Heeft de wethouder al eerder lastige moeilijk beantwoorbare vragen gegeven, en heeft meer politieke ervaring en intresse, maar ze overleggen vaak!

Hij woont in NL zij nu in RU en mailen vaak.

Ze zijn bijde in Techniek en Natuur en Scheikunde geintresseerd, maar een makkelijk en eenvoudig te lezen rapport van de SP is voor hun geen probleem.

Als JP begint begrijpen ze er meestal niets van, maar de SP site en die van www.janmarijnissen.nl zelf is wel erg duidelijk, net als jeugdjournaal vaak beter te begrijpen als de 20.00 uur versie!

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: MOET BALKENENDE OPSTAPPENwegens onjuist voorlichten 2ekamer?

Ongelezen bericht door caruso »

Ik weet het!: DIRK is de vader van ons onzinverhalen verkopende genie Anastasia! Maar.....daar trappen we niet in!
DIRK is dus de doodgewaande Gozik, hoe anders komt Dirk aan die inside-information??

Dirk/Anastasia: jullie zijn ontmaskerd......en vanaf nu helemaal niet meer serieus te nemen!

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: MOET BALKENENDE OPSTAPPENwegens onjuist voorlichten 2ekamer?

Ongelezen bericht door D1RK »

Caruso,

Ik heb die 2 ontmoet, als vrienden weten we veel van elkaar ,maar ik zou graag een dergelijke dochter willen hebben.....

Veel weten van elkaar betekend nog niets!

Je ziet spoken, een geniale gek als Gozik en Anastasia, ja vader en dochter, en ik heb goede ervaringen bij bijde!

Waarom vermeld je niet wie die moeder is?
Ze komt hier ook regelmatig, dus noem maar eens die naam!

Wedden dat je daar niet uit komt!

We leren van elkaar, soms vullen we elkaar aan, en ze zal heus wel eens de plank flink mis slaan, maar dat mag toch.

Veel succes in deze onzin campagne, ook bij kassa zijn bijde geboycot er verwijderd, maar ik zie nu onder diverse namen deze 2 weer vrolijk antwoorden!

Wie zijn dat bij Kassa?

Door in een totaal andere onpersoonlijke stijl zijn ze nog steeds onherkenbaar!

Dus wat zijn hun gebruikers namen?

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: MOET BALKENENDE OPSTAPPENwegens onjuist voorlichten 2ekamer?

Ongelezen bericht door caruso »

Oh my God, moeder doet ook mee, het is om gek te worden!
En mijn reactie blijft zoals hij is, ik geloof er geen barst van dat jij die twee gewoon ontmoet hebt en elkaar op dit forum wederom tegenkomt. En volgens mij "ontmoet" je niet zomaar een wijsneus van 7 jaar!
Dus je mag kiezen: óf je pleurt lekker zelf op of je leert er maar mee leven dat ik elke posting van jou en je hoogbegaafde wijsneus onder een vergrootglas zal blijven leggen!

tinne
Berichten: 650
Lid geworden op: 18 jan 2007 19:06

Re: MOET BALKENENDE OPSTAPPENwegens onjuist voorlichten 2ekamer?

Ongelezen bericht door tinne »

@ Caruso.
Oh my God, moeder doet ook mee, het is om gek te worden!
En mijn reactie blijft zoals hij is, ik geloof er geen barst van dat jij die twee gewoon ontmoet hebt en elkaar op dit forum wederom tegenkomt. En volgens mij "ontmoet" je niet zomaar een wijsneus van 7 jaar!
Dus je mag kiezen: óf je pleurt lekker zelf op of je leert er maar mee leven dat ik elke posting van jou en je hoogbegaafde wijsneus onder een vergrootglas zal blijven leggen
!

D1rk = Goz1k = Anastasia, (grappig van die 1 tjes..., trouwens) voor de rest, zelfde taalgebruik zelfde soort reacties...

En over hoogbegaafd gesproken, we hebben er 1 in de familie van 7, zoals ik al eerder schreef, maar ook 1 van 11 en 1 van 15, dat werkt toch iets anders als D1rk beschrijft.... Alle 3 de kinderen (niet de mijne) hebben een IQ hoger als 150......

En geloof me, als moeder (mijn schoonzusje) wordt je daar niet vrolijk van..

Mvrgr. Tinne

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: MOET BALKENENDE OPSTAPPENwegens onjuist voorlichten 2ekamer?

Ongelezen bericht door caruso »

Tinne: volgens mij begrijp je het helemaal!
Jij en ik lopen te lang mee op deze aardkloot om in de maling genomen te worden, ook mijn dochter heeft een hoger IQ (heeft ze van mij) maar die reageert echt anders als wijsneusje Anastasia.

Gesloten