LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] MOET BALKENENDE OPSTAPPENwegens onjuist voorlichten 2ekamer?

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.

Moet Balkenende aftreden voor zijn onjuist inlichten 2e kamer inzake Irak-crisis

JA! onjuist voorlichten 2e kamer is een politieke doodzonde, en het gaat hier om een zeer ernstige zaak
14
82%
NEE, want dat zou een breuk zijn met de nederlandse traditie, dat politici overal mee kunnen 'wegkomen' Excuus aanbieden is traditiegetrouw genoeg.
3
18%
ergens tussenin
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 17

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Ongelezen bericht door Jonjo »

Het zal nog moeten blijken of de toenmalige regering, Balkenende en zijn volgers, dit inderdaad heeft gedaan. Las in de krant een opinie van de heer van Bommel. Die twijfelde. Maar hoe eerder het spulletje weg is des te liever ik het vind. Volg ook al die rare dingen die zich voordoen op scholen, het spijt me te zeggen, toen Nederland, Nederland nog was had je dit soort excessen niet.

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: MOET BALKENENDE OPSTAPPENwegens onjuist voorlichten 2ekamer?

Ongelezen bericht door caruso »

Dit hoort niet thuis in een consumentenforum! Gaat duidelijk over buitenlandbeleid/politiek en heeft met consumentenzaken en dienstverlening niets te maken.
Weg ermee!

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: MOET BALKENENDE OPSTAPPENwegens onjuist voorlichten 2ekamer?

Ongelezen bericht door Jonjo »

Caruso, ook dit gaat consumenten aan. Consumenten zijn, misschien weet je het niet, ook de personen die het financieel via belastingen hebben mogelijk gemaakt dat dit Haagse volk, de almacht, het gevoel gegeven maar achter een Jan L+l aan te lopen, alleen maar om zichzelf belangrijk te vinden. Ik walg van deze "premier". In een debat laatst moesten we maar een voorbeeld nemen aan de VOC. De grootste slavendrijvers uit onze historie.

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: MOET BALKENENDE OPSTAPPENwegens onjuist voorlichten 2ekamer?

Ongelezen bericht door SJZ »

Ik begrijp het effe niet, wat was dan de informatie die Balkenende achtergehouden heeft?

Bor Komorovski
Berichten: 1718
Lid geworden op: 05 jul 2006 10:13

Re: MOET BALKENENDE OPSTAPPENwegens onjuist voorlichten 2ekamer?

Ongelezen bericht door Bor Komorovski »

Achja, een verzoek van de Amerikanen om bepaalde militaire steun las ik. Maar ja, met die redenering "we steunen de VS wel politiek maar niet militair" had ik al een vermoeden dat Nederland mee zou doen. En kijk, nu zitten onze mannetjes daar. Maar eind 2002, begin 2003 vonden we het allemaal nog geweldig, toch tegen de slechte Saddam Hoessein vechten?

Pim zou erop zijn klaargekomen.

tinne
Berichten: 650
Lid geworden op: 18 jan 2007 19:06

Re: MOET BALKENENDE OPSTAPPENwegens onjuist voorlichten 2ekamer?

Ongelezen bericht door tinne »

Moet Balkenende aftreden voor zijn onjuist inlichten 2e kamer inzake Irak-crisis
JA! onjuist voorlichten 2e kamer is een politieke doodzonde, en het gaat hier om een zeer ernstige zaak
NEE, want dat zou een breuk zijn met de nederlandse traditie, dat politici overal mee kunnen 'wegkomen' Excuus aanbieden is traditiegetrouw genoeg.
ergens tussenin


ik ben een kind van eind jaren 60/begin 70, herinnert u zich deze nog:

Welterusten meneer de President, Boudewijn de Groot. Persoonlijk heeft dhr. JP Balkenende al jaren geleden voor mij afgedaan. (niet dat ik daar ooit op heb gestemd trouwens)

We zullen het als 'volk' waarschijnlijk nooit winnen, maar ik blijf stemmen. Wij, naar mijn mening, hadden nooit naar Libanon/Servië/Afghanistan/Irak moeten gaan, maar, naar mijn mening, we kunnen ook de mensen / militairen die daar wel hebben gezeten ook niet gaan afvallen. Een soort 'onze jongens'gevoel. Laten we niet onze veteranen behandelen op de manier waarop de Amerikanen hun Vietnam veteranen hebben behandeld / behandelen. Zij doen hun werk, ook al is dat niet mijn keuze.


Mvrgr. Tinne

Anastasia
Berichten: 474
Lid geworden op: 20 jan 2007 15:51

Re: MOET BALKENENDE OPSTAPPENwegens onjuist voorlichten 2ekamer?

Ongelezen bericht door Anastasia »

Helaas is de grootste partij de Thuisblijvers!

Als alle thuisblijvers SP zouden stemmen is er geen SPrake meer van boycot of niet willen samen werken, ze kunnen dan alleen regeren!

Roep iedereen die klaagde en niet stemde op om echte partij te kiezen.

Dat de SoeP niet verder komt dan protesteren , dat is hun schuld!

Bazen met VVD stemmen meestal voor 98%

Arbeiders minder....

Werklozen en uitkerings trekkers zijn de grootste thuisblijvers, dus daar valt te verdienen!

Voer actie, ik mag alleen maar folderen, helaas ben ik met mijn 7 jaar nog te jong, maar ik zeg vaak;

Nooit meer klagen, STEMMEN of BEK houden!

tinne
Berichten: 650
Lid geworden op: 18 jan 2007 19:06

Re: MOET BALKENENDE OPSTAPPENwegens onjuist voorlichten 2ekamer?

Ongelezen bericht door tinne »

Nee Anastasia, wel op blijven letten, alleen bij de verkiezingen voor de Staten Generaal komt er minder als 50% opdraven.

Alle andere verkiezingen zitten we daar toch redelijk ruim boven.

en, voor wat het waard is, ik val onder de werkgeversgroep... en stem geen VVD/PVV/CDA/PVDV/PVDA/LPF (bestaan die nog trouwens) .... Mag jij raden wat er over blijft.

Mvrgr. Tinne

Anastasia
Berichten: 474
Lid geworden op: 20 jan 2007 15:51

Re: MOET BALKENENDE OPSTAPPENwegens onjuist voorlichten 2ekamer?

Ongelezen bericht door Anastasia »

Lieve Tine

Hartelijke welkom bij de partij voor het ongedierte!

tinne
Berichten: 650
Lid geworden op: 18 jan 2007 19:06

Re: MOET BALKENENDE OPSTAPPENwegens onjuist voorlichten 2ekamer?

Ongelezen bericht door tinne »

@Anastasia, folderde jij daar niet voor?

Mvrgr. Tinne

Anastasia
Berichten: 474
Lid geworden op: 20 jan 2007 15:51

Re: MOET BALKENENDE OPSTAPPENwegens onjuist voorlichten 2ekamer?

Ongelezen bericht door Anastasia »

Nee een grapje moet kunnen....

Wel gaat mijn half broer in Nederland voor de SP regelmatig folderen,
en bezorgt ook regelmatig de Tribune!

Maar gezien de ontbrekende is SGP of Crhisten Unie ook niet uitgesloten!

Door juist met humor te reageren krijg je vaak meer dan soms te serieuze, maar schelden, dat nooit...

groetjes Anastasia..

Sorry Tinne één N tekort...

tinne
Berichten: 650
Lid geworden op: 18 jan 2007 19:06

Re: MOET BALKENENDE OPSTAPPENwegens onjuist voorlichten 2ekamer?

Ongelezen bericht door tinne »

@Anastasia:
Maar gezien de ontbrekende is SGP of Crhisten Unie ook niet uitgesloten
!

Tja, die waren voor mij helemaal 'nicht im Frage'...

'T is dat je ze noemt..

Mvrgr. Tinne

Anastasia
Berichten: 474
Lid geworden op: 20 jan 2007 15:51

Re: MOET BALKENENDE OPSTAPPENwegens onjuist voorlichten 2ekamer?

Ongelezen bericht door Anastasia »

Kleine meisjes van 7 kunnen vaak meer dan grote mensen denken!

tinne
Berichten: 650
Lid geworden op: 18 jan 2007 19:06

Re: MOET BALKENENDE OPSTAPPENwegens onjuist voorlichten 2ekamer?

Ongelezen bericht door tinne »

@Anastasia

volgens mij heb je nu (als meisje van 7) slaap, je reageert nl. in het verkeerde topic. IK weet wel waar je op reageert, maar de rest van de lezers waarschijnlijk niet.

Mvrgr. Tinne

Anastasia
Berichten: 474
Lid geworden op: 20 jan 2007 15:51

Re: MOET BALKENENDE OPSTAPPENwegens onjuist voorlichten 2ekamer?

Ongelezen bericht door Anastasia »

Ja maar ik was vanmorgen pas 11.00 uur wakker!

Verder, die Partij van de Armoede wilde onderzoek Irak, en nu niet meer!

De SP heeft enkele dagen terug een boekje uitgegeven;

ONVERANTWOORD GOEDGELOVIG OF WELBEWUST MISLEIDEND?

Dit zijn dan 56 pagina's dus genoeg over deze Bak Ellende!

De eerste keer dat Buch en Balkendende samen op een SP uitgave staan
gedrukt maart 2007!

Dus hoewel ik nog klein ben, zeker niet dom, en weet vaak meer dan je denkt!

Een klein Rood Zaadje dat nog niet lid mag zijn!

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: MOET BALKENENDE OPSTAPPENwegens onjuist voorlichten 2ekamer?

Ongelezen bericht door caruso »

Anastasia: hoe oud ben je nu eigenlijk? Eerst ben je 7, dan ben je 12 en nu ben je weer 7?
Volgens mij ben je nog steeds dezelfde persoon, nl je vader Gozik, maar die was toch eind vorig jaar overleden?
Kortom, je bent voor mij absoluut niet meerserieus te nemen! En wat voor onzin je uitkraamt over d nederlandse politiek: of je het nou eens bent met het huidige beleid, jij mag voorlopig de eerste jaren nog nie stemmen dus laat dat maar aan de grote mensen over.
Groetjes aan je vader!

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: MOET BALKENENDE OPSTAPPENwegens onjuist voorlichten 2ekamer?

Ongelezen bericht door caruso »

Als jij vanmorgen pas om 11.00 uur wakker werd hoe reageert jouw school daarop? Kleine meisjes horen om die tijd op school te zitten!
Kijk maar uit want ik zal elke opmerking van jouw hand terugkaatsen als ik merk dat je de boel wederom aan het belazeren bent! je voordoen als een meisje van 7, of ben je weer 12, terwijl je gewoon de onzin, lariekoek en apekool van je vermeende dooie vader aan het voortzetten bent!

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: MOET BALKENENDE OPSTAPPENwegens onjuist voorlichten 2ekamer?

Ongelezen bericht door caruso »

Ben nog steeds van mening dat deze topic hier niet thuishoort, dan kunnen we het ook gaan hebben over randgroepjongeren, gedoogbeleid, asielwetgeving, woningbouw, defensie, meer blauw op straat enz. enz.
Allemaal zaken waar we via de belasting aan meebetalen maar waar we geen reet over te zeggen hebben! Dus nogmaals: weg met dit topic!

Anastasia
Berichten: 474
Lid geworden op: 20 jan 2007 15:51

Re: MOET BALKENENDE OPSTAPPENwegens onjuist voorlichten 2ekamer?

Ongelezen bericht door Anastasia »

1 Mijn vader leeft nog, de artsen hadden het fout.

2 Ik heb nog nooit ergens iets geplaatst dat ik 12 was!

Wel zitten er zieke geesten hier die onder valse bijna zelfde namen valse berichten plaatsen.

We hadden lang weekend, leraren mogen nu dus zelf iets leren dus nog legaal ook!

Doei!

Anastasia
Berichten: 474
Lid geworden op: 20 jan 2007 15:51

Re: MOET BALKENENDE OPSTAPPENwegens onjuist voorlichten 2ekamer?

Ongelezen bericht door Anastasia »

Beste Caruso.

Meer blauw op straat, maar je mag ze niet plat rijden!

Over hang jongeren, ik zit liever hier met volwassenen dan die domme achterlijke kids, er zijn gewoon tekort hoog begaafde, en als ik zie hoe je reageer, mag ik jou wel eens naar school sturen!

Alle genoemde punten van jou waren goed, maar als je over JP begint mag je toch alles wat politiek is beantwoorden?

Graag in het vervolg niet meer zomaar VAL DOOD berichten plaatsen, ik dacht dat de doctoren beter waren, en hoorde ze op de gang praten, hoe lang nog????

Als mijn vader Afghanistan overleefde, kun je zoiets verwachten, net een kat met 9 levens!

Gesloten