LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Namaakkleding op de Bazaar in Beverwijk

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
Bram Bonnewel
Berichten: 142
Lid geworden op: 11 jan 2006 19:28
Locatie: Sluis

Re: Namaakkleding op de Bazaar in Beverwijk

Ongelezen bericht door Bram Bonnewel »

Worden er wel echte merkartikelen verkocht op de Bazaar?? volgens mij zit daar aan 99% een luchtje.

witte angora
Berichten: 30559
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Namaakkleding op de Bazaar in Beverwijk

Ongelezen bericht door witte angora »

Bram Bonnewel schreef:
08 feb 2019 12:37
Worden er wel echte merkartikelen verkocht op de Bazaar?? volgens mij zit daar aan 99% een luchtje.
Als dat laatste waar zou zijn, dan heeft 99% van de handelaren bij een 'aangekondigde Fiod actie' geen handel... :lol:

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Namaakkleding op de Bazaar in Beverwijk

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Oude voorraad vernietigen kost ook geld, soms productie foutje van slordig met zichtbare lijm resten die ik met
een imitatie merkloze Dremel wel kon halen!

Wel vond ik daar ook prima Echt 100% Rund Lederen Sportschoeisel, terwijl de echte met logo
van Vegetarische/Synthetische Leder imitatie veel meer zweet geeft!

Maar overjarige die ook in de Outlet bleven liggen moeten ze ook vanaf!
Net als Etalage modellen waarbij de andere helft niet voor het raam lag en ik na de feller gekleurde zelf 1 jaar in vensterbank plaatste voor deze gelijk te maken!
Maar hoeveel mensen willen een koopje wegens kleurverschil enkele maanden voor het slaapkamer raam op zuiden als etalage uitstallen en niet gelijk dragen?

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Namaakkleding op de Bazaar in Beverwijk

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Hoe controle?

Een regionale winkel die omzet mis liep of Importeur kan aantonen met Origineel wat Imitatie is!
De Politie melden en met echte bewijzen wat verschil is en winkel word volledig gesloten.
1 fout product en 100% omzet verlies en zolang de verkoper niet kan aantonen dat de rest wel legaal is loopt enorme schade op.

Zo kan de dure regionale verkoper of importeur zijn Markt beschermen.

witte angora
Berichten: 30559
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Namaakkleding op de Bazaar in Beverwijk

Ongelezen bericht door witte angora »

Komkommertijd schreef:
08 feb 2019 12:52
Vegetarische/Synthetische Leder imitatie
Gelukkig heb je van zelfgestookte Wodka meer verstand... :wink:

BERG0001
Berichten: 70
Lid geworden op: 19 nov 2011 17:49

Re: Namaakkleding op de Bazaar in Beverwijk

Ongelezen bericht door BERG0001 »

Je ziet het keer op keer. Controles die uitgevoerd gaan worden. Voor wat dan ook. Door de enorme mensenmassa, lees, overbevolking, is de kans in vele mate groter dat er, al dan niet gepland en met opzet, een verrader binnen de organisatie zit die de informatie doorspeelt. Beter dat eens onderzoeken en uit te bannen.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Namaakkleding op de Bazaar in Beverwijk

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Als ik het logo uitprint op A4 en ga rond snuffelen en aantekening maak zie je gelijk aan reactie welke bang worden...

Niemand herkend een controleur maar als ik met klapper met klem en papier kom snuffelen van Kinder, Damen en Heren.. dus van alles bekeek en doorliep en onleesbare aantekeningen schreef.....

Dan zie je de winkel zelf en de buren want als ze denken dat ik controleur ben....?
Dat onderzoek lijkt me beter voor topic starter, zolang je jezelf niet als controleur uitgeeft maar doet alsof mag....aantekeningen maken voor je studie...!

witte angora
Berichten: 30559
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Namaakkleding op de Bazaar in Beverwijk

Ongelezen bericht door witte angora »

Komkommertijd schreef:
08 feb 2019 23:03
Als ik het logo uitprint op A4 en ga rond snuffelen en aantekening maak zie je gelijk aan reactie welke bang worden...
Je bedoelt net zoiets als toen ik een witte Volvo 340 had? In die tijd stond in alle kranten dat de politie in onopvallende auto's ging rijden om snelheidsovertreders te kunnen pakken. De Volvo 340, nota bene wit, werd tot die tijd als politieauto gebruikt. Ze werden net rond die tijd uit dienst gehaald. De mijne kwam daar niet vandaan, maar dat wisten de medeweggebruikers niet.

Je wilt niet weten hoeveel mensen op de rem trapten als ze mij in de achteruitkijkspiegel zagen... Ook geen last van bumperklevers trouwens... :mrgreen: :lol: :lol:

Teunbosseman
Berichten: 4364
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Namaakkleding op de Bazaar in Beverwijk

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Bram Bonnewel schreef:
08 feb 2019 12:37
Worden er wel echte merkartikelen verkocht op de Bazaar?? volgens mij zit daar aan 99% een luchtje.
Yup en zelfs die 99% luchtjes zijn namaak :mrgreen:

maxtiti
Berichten: 12
Lid geworden op: 05 feb 2019 11:41

Re: Namaakkleding op de Bazaar in Beverwijk

Ongelezen bericht door maxtiti »

Er worden ook zeker echte producten verkocht. Zo staat hal 21 er (een outlet winkel) en worden er ook echte sneakers verkocht.

Lady1234
Berichten: 26923
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Namaakkleding op de Bazaar in Beverwijk

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Een sneaker is een sportschoen, lijkt me logisch dat die bij een schoenenkraam verkocht worden.

Gesloten